• Ik mag Mischien een Tongpiercing:D:D:D terwijl ik al een neuspiercing, een navelpiercing und ein lippiercing heb!

    wil jij een piercing of heb je er 1??

    xoxoxoxox


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik wil een zo'n neusringetje [/x3] & snakebites. ^^
    Maar het zal nog wel ff duren voordat ik dat mag x]


    Mew <3

    Ik wil er een, normaal kreeg k er misschien ook een volgend jaar. maar nu blijkt dat ik die op m'n nieuwe school moet uitdoen de hele dag! heb 'k er ook niks meer aan :(


    dat sucks vet


    Ice-cream Rockt more than you x3

    ik ben zo jaloers op jou!

    ik wil ook ene pierving maar mijn ouders vinden dat lelijk dus mag ik het niet!:|


    Love is in the air'<3

    ik ben zo jaloers op jou!

    ik wil ook ene pierving maar mijn ouders vinden dat lelijk dus mag ik het niet!:|


    dat sucks hard


    Ice-cream Rockt more than you x3

    ik wil snakebites of so'n ring door midden vn myn neus mr magk nooit ;l

    verder wilk ook nog een gewone neuspiercing en die gak wrsgynlyk voor mijn B-Day vrage x3


    We can only learn to love by loving.

    Veel mensen Mogen geen piercing, goh dan heb ik geluk met zulke ouders


    haha ja dat dacht ik ook altijd.. Maar daardoor was ik wel sneller geneigd om zonder er hard over te denken weer een piercing aan te schaffen. Heb er zeven gehad... Ik heb nu een neuspiercing, septum en een smiley (dat is zeg maar tussen je tandvlees en je lip, in dat velletje daar.) Maar ik ben nu denk ik wel klaar met piercings..

    ik heb er 1 in mijn tong
    en snakebites

    ik heb een labret sinds 2 weken XD maar wil eigelyk een tong al 2 jaar lang maar dat mag niet:(! ohjaa en in me oorschelp! :P gewoon bovenin je oor dus ;) en nog gewone oorbellen.
    ik mag als ik wil een wenkbrauw , neus en navel aleen geen tong te gemeen!

    Ik wil een ringetje in mijn hoorschelp en een neuspiercing. Maar mag niet!


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Lippiercing. ^^ Ik wil snakebites. Dus vraag ik voor kerst aan de andere kant nog een lippiercing :')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik heb alleen oorbellen maar over een maand mag ik dan eindelyk TONGPIERCING voor de rest mag ik niks.. Want in het gezicht vind mijn moeder engg. Maar ik vind het ook cool om der een in me pols te hebben n__n alleen die mag ook al niet xD


    Because Nobody Love's

    wil er 2 (lip en tong) ma mag er geen


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik heb alleen oorbellen en daar blijft het bij.

    uitkijken emt een tongpiercing hé? voor de rest van je leven een gat door je tong.


    BAM!

    Ik wil een lippiercing. Maar ik mag het niet.

    Deed je lippiercing pijn?? xd