• Ik wil het in dit topic over stress hebben.

    Op dit eigen moment, heb ik stress. Ik weet niet waarom, maar ik heb het. Morgen en vrijdag ben ik op sportdag en daguitstap. Ik zou daar stress voor kunnen hebben, maar ik denk niet dat ik daarvoor gestressed ben. Dat doet mij namelijk niets, die twee dagen. Ik weet dus niet waarvoor ik stress heb.
    Meestal weet ik waarvoor ik stress heb: een belangrijke test, een moeilijke test, een spreekbeurt ofzo, groepsopdrachten,... (zelf meetings)

    Daardoor krijg ik soms (in combinatie met slecht slapen) een migraine aanval. Nu, die zijn nog niet zo erg. Ik krijg wel eens een totale black-out. Totaal nog niet, maar zo dat ik de simpelste dingen niet weet als de formule waar we het hele trimester hebben mee gewerkt of een afkorting dat we ook altijd gebruiken (bv: a. BTW -aftrekbare BTW)
    Dan voel ik me vlug geïrriteerd en ben ik zeer emotioneel. Dan moet je niet komen klagen bij mij. Oh, ja, dan krijg ik nooit iets binnen.

    Als ik stress heb, dan probeer ik te schrijven, maar dat lukt vaak niet door diezelfde stress. Meestal lees ik dan, dat helpt. Soms beluister ik mijn liedjes, maar soms komt dat met de stress en de emoties niet goed.

    Hebben jullie vaak stress? Waarvoor? Zijn er gevolgen? Wat verbetert het?
    Drop het hier allemaal.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 20:12 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Als ik stress krijg word ik chagrijnig, krijg ik last van een ooglid dat trilt, ben ik snel overprikkeld en noem maar op.


    26 - 02 - '16

    Stress is ontzettend vervelend
    Misschien onderbewust voor iets?

    Ik heb momenteel examenstress mijn afstudeer periode is namelijk bezig dus ben elke dag mega druk
    De gevolgen daar van zijn dat ik om de zoveel tijd ziek ben of verkouden of noem maar op

    Jap, ik heb heel vaak stress. Sinds ik op unief zit voor de kleinste dingen.
    Meestal als we naar de examens toe gaan, blijf ik onder continue stress, waardoor ik slecht slaap en andere lichamelijke klachten krijg (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb alleen stress als ik toetsen krijg, ik niet meer weet wat ik moet doen of alles misgaat. Ik word dan opgefokt, zie alles redelijk negatief in, ik kan agressief worden en er bestaat de kans dat ik ga hyperventileren.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 19:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik stress alleen bij wiskunde proefwerken ^^


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb de laatste tijd alleen maar stress. School is altijd zwaar voor mij(door mijn dyslexie) en omdat ik een chronisch slaaptekort heb is het nogal vermoeiend. Daarnaast word ik gek als ik te lang te veel mensen om me heen heb waardoor ik dood op ben als ik thuis kom en eigenlijk geen energie meer heb voor huiswerk. Waardoor school er onder leid en ik weer meer stress krijg voor school. Nogal een visuele cirkel dus.
    Normaal gesproken probeer ik afleiding te zoek via muziek en boeken. Vooral judo helpt goed bij mij. Een keer in de week even alles er uit gooien en aan niets denken, heerlijk. Maar door een kut blessure aan mijn heup heb ik al 2 maanden niet kunnen judoën, heel fijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Lol, Nele, zelfs je beginpost klinkt stresserig.
    En, tja, jij weet al waarom ik 'm de helft van de tijd stress. Ik ben zó blij dat ie nu examen-vrij is *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Yep. En school is er maar een klein deel van. Ik ben erachter gekomen dat ik veel geneigd ben te gaan tekenen in een stressperiode. Kennelijk brengt dat me tot rust.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als ik stress heb, ga ik altijd heel raar hyperen, en soms vergeet ik echt stomme dingen. Gelukkig leer ik er steeds beter mee om te gaan.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Tchaikowski schreef:
    Lol, Nele, zelfs je beginpost klinkt stresserig.
    En, tja, jij weet al waarom ik 'm de helft van de tijd stress. Ik ben zó blij dat ie nu examen-vrij is *O*

    Houzo?
    Hihi. Je bent schattig, Sofie. :$


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Normaal heb ik nooit stress, maar nu...
    Ik heb volgende week examens en ik heb nog steeds niet goed geleerd. Ik voel me dus vooral schuldig. ;ss


    | Reality is for people that lack imagination |

    Flemish schreef:
    (...)
    Houzo?
    Hihi. Je bent schattig, Sofie. :$

    Mond dicht jij. (cat)
    Jij bent ook schattig! :P


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb stress voor maandag. Ik moet dan bloed laten trekken en de draadjes uit mijn teen laten halen.
    Auwch... Ik heb alleen hoofdpijn na stress. Da's dan meestal 's avonds. Ik ga dan slapen en 't is weg! (:

    Allé, ik heb geen stress nu. Gewoon beetje bang, maar geen stess!
    Ik heb bijna nooit stress!

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 20:07 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    Mond dicht jij. (cat)
    Jij bent ook schattig! :P


    Maar hoe klinkt de beginpost wel stresserig?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    (...)

    Maar hoe klinkt de beginpost wel stresserig?

    Gewoon, om... Om.... Omdaarom!


    Deep inside, I've never felt alive