• Morgen heb ik een examen voor Nederlands, en tijdens dat examen moet ik een discussie voeren met een klasgenoot. Ik ben alleen heel erg slecht in argumenten verzinnen, en onze docente van Nederlands heeft ons wel geadviseerd om alvast argumenten van te voren te verzinnen.

    De stelling is : ''Je moet een opleiding kiezen waar gemakkelijk werk in te vinden is.'' En ik moet dus tegen de stelling zijn.

    Bijvoorbeeld:

    - Je moet plezier hebben in je werk.

    Nou, zoals jullie zien ben ik hier vreselijk slecht in, dus mijn vraag is dus eigenlijk.. Weten jullie hier goede argumenten voor?

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 19:39 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Shortie schreef:
    Hartstikke goed! Ik had het niet verwacht, maar ik kreeg gewoon een 10!! Mijn docente Nederlands zei dat ik het heel erg goed gedaan had. En dat ze geen foutje kon ontdekken. :3 Het ging eigenlijk gewoon vanzelf, toen ik eenmaal in discussie zat, kwamen er allerlei goede argumenten naar boven. En ook heb ik echt heel erg veel gehad aan jullie hulp. Dus bij deze heel erg bedankt!!! <3

    Super goed! Ik ben echt heel blij voor je. (:
    En nu nooit meer zeggen dat je er niet goed in bent. Haha.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 22:54 ]


    Winter is coming.

    Shortie schreef:
    (...)

    Hartstikke goed! Ik had het niet verwacht, maar ik kreeg gewoon een 10!! Mijn docente Nederlands zei dat ik het heel erg goed gedaan had. En dat ze geen foutje kon ontdekken. :3 Het ging eigenlijk gewoon vanzelf, toen ik eenmaal in discussie zat, kwamen er allerlei goede argumenten naar boven. En ook heb ik echt heel erg veel gehad aan jullie hulp. Dus bij deze heel erg bedankt!!! <3


    Een 10? o_O Bij ons is het altijd gewoon onmogelijk om 10en te halen ;p (Tenzij het theorie toetsen zijn)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Een 10? o_O Bij ons is het altijd gewoon onmogelijk om 10en te halen ;p (Tenzij het theorie toetsen zijn)


    Ik had het dus ook helemaal niet verwacht. Voor mijn gevoel ging het echt slecht. We hadden ook een lerares die best wel perfectionist is. Maar ze vond het echt een hele goede discussie en ze vond dat we hele sterke agrumenten hadden. Mijn klasgenoot kreeg ook een 10, en mijn beste vriend had een 9,7 dus ze was wel mild met het nakijken denk ik.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie