• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

    Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xMarvelous
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xMarvelous
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan - Isabelle

    Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil - Dwayne
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MIDDAG

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 12:53 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nana Shizuko Rose.

    Ik slikte even toen hij mijn handen vastnam, nadat ik zijn gewonde hand verzorgt had. Hij wreef met zijn duim over mijn vingers en ik rilde even van zijn aanraking. Zijn handen waren warm, het soort warm waardoor ik tintelingen door mijn lichaam kreeg en als automatisch begon ik weer een beetje te blozen.
    "Nee, we zouden dat inderdaad niet willen." Zei ik wat zachtjes over het ontsteken, en ik vroeg me opeens af wat Dwayne allemaal voelde, wat er in hem omging.
    "Dwayne, hoe voelt het als je tot iemand aangetrokken voelt?" Vroeg ik opeens. Mijn hart begon wat harder te kloppen en ik probeerde het rood van mijn wangen te krijgen. "Gaat je hart dan sneller kloppen?" Dit zei ik wat zachter en stiekem hoopte ik dat hij 'nee' zou zeggen zodat ik misschien niet tot twee jongens aangetrokken voelde. Ook al was Amen degene die mij zwaar pijn heeft gedaan, ik wist nog dat hij in mijn hart zat en zich daar gekluisterd had.
    "Gaat je huid dan tintelen als diegene je aanraakt?" Ik beschreef wat ik voelde bij Amen...en Dwayne.

    (Gaat het met je?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    Verbaasd door haar vraag, fronste ik even mijn wenkbrauwen en keek haar met een kleine glimlach aan.
    "Ik ervaar het misschien anders als jij" Begon ik met twinkelende oogjes en bedacht me hoe ik me voelde. "maar, voor mij voelt het aan alsof ik alleen nog maar aan die ene persoon kan denken en dromen. Mijn hart lijkt sneller te slaan als anders, ik kan niet eten zoals het hoort en als ik dan denk aan de ene, krijg ik een idiote grijns op mijn lippen waar ik niet van af kan raken."
    Een enthousiaste glimlach verscheen op mijn gelaat wanneer ik verder ging met mijn beschrijving.
    "Ik maak mezelf gek door alleen nog maar aan haar te denken en mijn huid tintelt niet als ze me aanraakt...Het lijkt wel alsof het in vuur en vlam staat, gewoon door het verlangen van haar aanrakingen." Ik glunderde terwijl mijn ogen de hare ontmoette. "En dat gevoel heb ik ook bij jou."


    [Ja, ongeveer...Ben er gisteren achter gekomen dat iemand die ik ken is aangereden door een auto en nu in een coma wordt gehouden omdat hij te zwaar gewond is. Ik heb met hem in de klas gezeten, vandaar dat ik wat van slag was.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nana Shizuko Rose.

    Ik luisterde naar wat hij zei en naarmate hij verder ging, kreeg ik een slecht nerveus gevoel. Alsof ik jaloers was op het meisje? Hard beet ik op mijn lip, want ik vond het stom dat ik zo over Dwayne dacht. Ik kon me toch niet tot hem aangetrokken voelen?
    Dat kan gewoon niet. Dat kan niet. Dat kan niet.
    Ik bleef het maar herhalen, maar toen ik merkte dat hij me aankeek met die stomme grijns van hem en onze ogen elkaar ontmoette, kwam er pas vaag door wat hij zei. Hij zei toch dat het door mij kwam? Hij zei... Ik voelde me gelijk warm worden en zijn handen leken nu opeens wel een brandende warmte af te geven. Mijn hart klopte nu in een onregelmatig ritme en ik kon mezelf niet inhouden.
    Mijn instinct nam het over. Ik ging op mijn knieën op de bank zitten naar hem toe terwijl ik de verbanddoos snel weg zette. Mijn handen raakte zijn wangen weer aan en ik keek hem eerst diep in zijn ogen voordat ik mijn lippen weer op die van hem plantte. Dit keer gingen de kooien van de vlinders in mijn buik wel open.

    [omg, wat erg! Ik voel me nu best wel slecht dat ik het je gevraagd had. ;$ ik hoop dat alles snel goed komt en dat hij uit de coma raakt!! Waarom kijkt die auto dan niet gewoon uit? Damn.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    Ze was heel de tijd stil geweest, tot ze zich naast me op haar knieën wierp en me aan keek.
    Haar vingers raakte mijn wang aan, wat een warm gevoel door mijn lijf liet gaan en voor ik het wist, had ze haar lippen op de mijne geplant.
    Ik legde mijn beide handen op haar onderrug en sloot mijn ogen zodat ik elk moment intenser kon beleven.
    Er was iets anders aan de manier waarop ze me kuste, alsof ze zich had overgegeven aan haar gevoelens, wat me deed grijnzen.
    Snel kuste ik haar terug ten teken dat ik het niet erg vond en gleed zacht met het puntje van mijn tong langs haar onderlip.
    Ik trok haar wat steviger tegen me aan, zodat ik zeker wist dat ze me niet zomaar achter ging laten.


    [Je moet je toch niet slecht voelen :) Je wist het niet en ik hoop ook dat alles snel weer beter wordt met hem. En inderdaad, stom van die bestuurder, hij was in fout.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nana Shizuko Rose
    Hij legde mijn beide handen op mijn onderrug en ik voelde zijn lippen terug kussen. Hoe hij daarna zacht met het puntje van zijn tong langs mijn onderlip gleed. Hoe hij mij steviger tegen zich aan trok, alsof hij bang was dat ik hem ging verlaten. Maar dat deed ik niet, dat wilde ik niet eens.
    Ik wilde eigenlijk nog zoveel tegen hem zeggen, maar ik deed het niet, want dit moment… betekende veel voor me, het voelde alsof ik hem met veel meer liefde kuste dan dat ik daarvoor deed.
    Eerst kuste ik hem langzaam, maar toen opende ik mijn mond en liet ik mijn tong langs die van hem glijden. Terwijl mijn handen naar zijn haar gingen en hier doorheen woelde, wist ik dat ik het niet kon laten te grijnzen.
    Ik bewoog me langzaam naar zijn schoot en ging hierop zitten terwijl ik me dichter tegen hem aantrok, en gelijk voelde ik zijn lichaam, zijn warmte. Zijn alles.
    Fuck, volgens mij voel ik me echt aangetrokken tot beide, maar weet je.. op dit moment kon het mij zeer weinig schelen.

    [Ik vind het altijd lastig als er iets met iemand is gebeurd die ik ken, snap je? Dus ik probeer me wel in te leven en alles ;$ Reed die bestuurder expres door? Tegenwoordig maakt het niets meer uit of zo voor hun... echt fout!]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    Toen ze op mijn schoot kwam gekropen, liet ik mezelf iets onderuit zakken terwijl ik haar stevig vasthield zodat ze op mij lag.
    Mijn handen baanden zich een weg naar haar kont en bleven daar rusten terwijl onze lippen elkaar nog steeds niet hadden gelost.
    "Ik hou van je." Murmelde ik tussen het kussen door en beet speels in haar onderlip.
    Ik scheurde mijn lippen hongerig los en kuste haar van haar kaaklijn tot aan haar hals en snoof haar parfum op om er vervolgens nog wat kusjes in te geven.



    [Ik weet niet of de bestuurder vluchtmisdrijf heeft gepleegd eigenlijk, maar ik denk van niet aangezien ze wisten van waar hij was en hoe oud hij was. Hij had gewoon moeten uitkijken toen hij insloeg.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    {Mijn topics}


    Don't be like the rest of them, darling

    Nana Shizuko Rose
    Het voelde alsof mijn lichaam een oven werd, want ik voelde me warmer en warmer worden door zijn aanrakingen en mijn hart klopte zo hard dat ik er gek van werd – dat ik niet zeker wist of die het zou overleven.
    “Ik hou van je.” Hoorde ik hem tussen het kussen door murmelen en ik wilde eigenlijk wat terugzeggen, maar toen hij me speels in mijn onderlip beet, grijnsde ik even en beet ik ook even op zijn onderlip, terwijl ik hem zwoel kuste.
    Zijn lippen verwijderde zich die van mij en ik vond het gelijk jammer, alsof ze daar hoorde te zijn of zo. Toen hij kusjes gaf van mijn kaaklijn tot aan mijn hals, grinnikte ik even. En liet ik mijn handen door zijn haren gaan, waarna ik deze in zijn nek liet glijden maar toen op zijn borstkas liet rusten.
    “Dwayne, ik… ik vind het erg moeilijk om te zeggen, maar…” Ik keek hem met een bepaalde liefdevolle blik aan en drukte toen kusjes op zijn mond en kaak.
    De vlinders zaten nog steeds in mijn buik en ik voelde me raar, zweverig zelfs.

    [Ja, sowieso moeten ze uitkijken. Weet je, ik heb ook zo vaak meegemaakt dat een auto éxpres gewoon harder ging rijden. Ze zijn echt gek tegenwoordig, slaat nergens op D:]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    Ik ging helemaal op in het verliefde gevoel dat ik had en was alles om me heen vergeten.
    Alsof dat niet van belang meer was.
    “Dwayne, ik… ik vind het erg moeilijk om te zeggen, maar…” hoorde ik haar zeggen en automatisch spande mijn lichaam zich wat op.
    Een naar gevoel bekroop me, alsof ik bang was dat ze zich van gedachte had verandert.
    "Ja?" Vroeg ik hees terwijl ik mijn stem normaal probeerde te krijgen.
    Ik ademde zwaar en keek op zodat ik haar gezicht kon zien en haar reactie kon peilen.
    "Wat is er?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nana Shizuko Rose
    “Ja? Wat is er?” Zijn stem klonk wat hees en hij ademde zwaar, net zoals ik. Hij keek op naar mijn gezicht en ik keek terug in zijn ogen, terwijl ik wat normaler ging zitten. Ik vond het nog steeds een erg raar gevoel, maar ik kon het niet zo snel tegen hem zeggen. Ook al voelde ik wel hetzelfde.
    “Het is gewoon dat…” Ik keek weg en beet op mijn lip. “niemand heeft dat ooit tegen me gezegd, behalve mijn oma, en nu jij het zegt…” Ik kijk hem weer terug aan in zijn goudbruine ogen, die me gelijk weer doen smelten.
    “Ik voel hetzelfde voor jou, maar ik ben gewoon bang het te zeggen. Vind je het erg als je wat geduld met mij moet hebben?” Schaamtevol keek ik hem aan, omdat ik ook toe had gegeven dat het bij mij best wel lang duurde en ik het alleen van mijn oma had gehoord.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    Een warme glimlach verscheen op mijn gezicht terwijl ik voelde hoe mijn lichaam zich weer ontspande.
    Geduld hebben?
    Ja, dat kon ik.
    Ik knikte en streek een lok uit haar gezicht waarna mijn hand op haar hand bleef rusten.
    "Het is niet iets om je voor te schamen, meisje." Zei ik liefdevol en bracht haar handen naar mijn lippen om er vervolgens een kusje op te geven. "Als dat is wat je wilt, zal ik geduld hebben en je alle tijd van de wereld geven. Tenslotte heb jij me gered tegen het doodbloeden."
    Ik lachte eventjes om mijn eigen grapje en keek haar met stralende oogjes aan.
    "Voor jou alles, liefje." Zei ik en knipoogde.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nana Shizuko Rose
    De bewegingen die hij maakte en het kusje op mijn handen, bracht me eigenlijk een beetje in verlegenheid. En dat gebeurde bijna nooit.
    “Het is niet iets om je voor te schamen, meisje. Als dat is wat je wilt, zal ik geduld hebben en je alle tijd van de wereld geven. Tenslotte heb jij me gered tegen het doodbloeden.” Hij lachte eventjes om zijn grapje en keek me met stralende oogjes aan, maar ik kon niets anders doen dan hem nerveus aankijken. “Voor jou alles, liefje.” Hij knipoogde naar me en ik bracht mijn lippen langzaam weer naar die van hem, waar ik een zacht kusje op drukte.
    “Dank je, je bent te lief voor me.” Grinnikte ik zachtjes en leunde weer dicht tegen hem aan, waarna ik hem weer kuste.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    Ik sloeg mijn arm liefkozend om haar heen en verborg mijn gezicht even in haar haren.
    “Dank je, je bent te lief voor me.” Hoorde ik haar grinniken, waardoor ik automatisch even lachte.
    "Je weet toch dat je nooit te lief kan zij voor iemand?" Vroeg ik nadat ze me had gekust.
    Ik speelde met enkele lokken van haar haren en sloot genietend mijn ogen.
    Het feit dat ze zo dicht bij me lag en me net had toegegeven dat ze van me hield, maakte me de gelukkigste kerel van deze school.
    Ik was blij dat ze aan mijn zijde stond en ik had het gevoel dat zij net zo blij was als mij dat ik me ontfermde over haar.
    "Mag ik jou mijn meisje noemen?" Vroeg ik zacht en drukte een kusje op haar voorhoofd.



    Diana Grace Anderson

    Ik had mijn armen om zijn nek geslagen, zodat ik een betere houvast zou hebben en niet steeds kopje onder zou gaan.
    "Ja, ik weet het." Zei ik en trok een pruillipje. "En jij plaagt me er dan nog mee."
    Ik liet mijn rechterhand uit zijn nek glijden en spatte wat water zijn kant op waarna ik het niet kon laten om te lachen.
    Toen ik hem weer serieus probeerde aan te kijken, keek ik recht in zijn ogen.
    "Je hebt mooie ogen." Merkte ik droog op en glimlachte.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 16:46 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nana Shizuko Rose
    “Je weet toch dat je nooit te lief kan zijn voor iemand?” Vroeg hij, nadat ik hem weer had gekust, maar ik grinnikte alleen en ging op zijn borstkas liggen. Het ritme van zijn hart speelde nog steeds een melodie waar ik geen genoeg van kreeg.
    Hij speelde met enkele lokken van mijn haren en vroeg zacht, “Mag ik jou mijn meisje noemen?” Waarna hij een kusje op mijn voorhoofd drukte. Ik voelde mijn hart even stoppen, maar daarna weer verder gaan, om de doodsimpele reden dat ik Amen ook nog leuk vond. Maar als ik dit aan Dwayne zou zeggen… Hij was er altijd voor me, altijd… En Amen was nu eigenlijk technisch gezien uit mijn leven, dus maakte het niet uit right? Hij had zijn kans en hij had het verknald, dus ik knikte zachtjes en drukte zacht een kusje in zijn nek.
    “Ja, dat mag jij.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [War kunnen we ze laten doen want ik heb absoluut geen inspiratie meer :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.