• - zeiktopic -

    Misschien dat sommigen van jullie nu gaan zeggen: 'Wees blij dat je een vriendje hebt'.
    En ik ben ook wel blij met hem, alleen hij doet zo vreemd. Bijvoorbeeld vanavond. Hij werd eerst een beetje chagrijnig omdat ik met mijn ex aan het onderhandelen was over onze Lowlands-kaartjes. Blijkbaar mag ik van hem niet eens over iets simpels als geld praten met mijn ex. En wat doet meneer zelf? Meneer staat in de stad met een andere meid, terwijl ik niet mee mocht omdat zijn vrienden dan zo vriendinloos lijken. Buh.
    Ik vertrouw hem wel en hij doet normaal ook niet zo hypocriet.
    Ik heb hem hier al eerder mee geconfronteerd en toen zei hij dat zich echt wel gedroeg en dat hij niet zo stom was om een relatie te verpesten voor 1x zoenen met iemand anders.
    Prima, maar waarom gedraagt hij zich er dan niet naar?
    (En nu voel ik me ook nog eens een jaloerse vriendin (cat))

    En als klap op de vuurpijl mag ik de puinzooi die mijn zusje en vader gemaakt hebben ook opruimen.

    Nog iemand anders met dit soort leuke vriendjes en familieleden?


    I am an idiot, I move.

    "omdat z'n vrienden dan zo vriendinloos lijken" |:

    Yeah, geen vriendje, maar ik ben wel vaak degene die m'n zusjes troep opruimt (ookal heeft ze het al "opgeruimd" ).


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Neuj, maar ik ben verliefd en ik wil niet. (Terwijl dit voor sommige mensen hier blijkbaar niet duidelijk is).

    Maar mijn zus, ik heb soms een schrufthekel aan d'r. Als ze chagrijnig is, kun je maar een woord tegen d'r zeggen, of ze is al weer helemaal pissed. Of je zegt een keer duidelijk dat ze met haar poten van jouw spullen moet afblijven, wat krijg ik als antwoord? 'Je moet niet zo zeuren.'
    Ja dahag!


    Deep inside, I've never felt alive

    Tchaikowski schreef:
    Neuj, maar ik ben verliefd en ik wil niet. (Terwijl dit voor sommige mensen hier blijkbaar niet duidelijk is).

    Maar mijn zus, ik heb soms een schrufthekel aan d'r. Als ze chagrijnig is, kun je maar een woord tegen d'r zeggen, of ze is al weer helemaal pissed. Of je zegt een keer duidelijk dat ze met haar poten van jouw spullen moet afblijven, wat krijg ik als antwoord? 'Je moet niet zo zeuren.'
    Ja dahag!

    Dat is ook kut ><
    Ik ben heel blij dat ik verliefd ben, alleen nu even niet.


    I am an idiot, I move.

    Ik besef weer even hoe ongelooflijk blij ik ben dat ik geen vaste vriend meer heb.


    Bad decisions make good stories.

    vriendje ik? nee, ik ben forever alone
    familieleden? jah, vervelende neef heb ik. type pestkop-irritant-vervelend.

    Maar van jou kant begrijp ik jou ook helemaal. echt irritant, but boys he?


    -

    Ik snap je volkomen... Mijn beste vriend heeft hetzelfde: hij mag van zijn vriendin met geen enkel meisje praten en niet eens met een paar jongens naar de bios, terwijl ze zelf wel loopt te flirten met anderen...
    En ja, ik mocht gister de troep van mijn broer, die ging feesten, op gaan ruimen :3
    Succes ermee!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Over mijn vriendje kan ik nog niet mee praten aangezien het nog niet officieel aan is.
    En over mijn familieleden... Ligt er aan wat er onder familie valt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jup, het is nu.. zo'n beetje twee weken uit? En ik had mezelf voorgenomen om lekker single te blijven en lol te maken :Y) En wat doet Jennie, ik word verliefd op twee andere jongens. Met de één heb ik al gezoend en met de ander is nog niks gebeurd dus ik heb ze in ieder geval nog niet hard genaaid .__. Nou moet ik gaan kiezen, bah ik haat dat.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.