• Op welke boeken wacht jij tot ze uitkomen zodat je ze kan lezen?
    Dit is mijn lijstje
    -Deel 2 van Firelight, gaat achter de nevel heten
    -Deel 3 van The Chemical Garden Trilogie
    -Deel 3 van Soulmates, komt in het Engels uit in September en gaat waarschijnlijk Soulmates het verhaal van Crystal heten in het Engels is het Seeking Crystal
    -Vervolg op inwijding
    -Deel 5 van Gone, heet Angst en komt uit in September 2012

    En vooral de bovenste 3 maken mijn nu al nieuwsgierig
    Vooral omdat die series nog niet zo heel bekend zijn en ik al vanaf het eerst verschenen boek fan ben

    Op welke boeken wacht jij?

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 18:41 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kylar schreef:
    Op missie 10 van Cherub :'D
    En op het vierde deel van de Wings reeks, maar het zou zelf al kunnen dat het uit is. Het punt is dat ik acht tot een vriendin van me het koopt, zodat ik het daarna van haar kan lenen.


    Destiny is uit hoor :Y) (deel vier van de Wings reeks.)

    Ik wacht op zoveel boeken...

    Ik wacht bijvoorbeeld tot het nieuwe boek in de vampire diaries series bij mij thuis arriveert.
    Op het derde boek van the chemical garden, dat extra boek van de Fallen serie (die is wel al uit maar goed), en nog een heleboel andere boeken c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Switched, Torn en die andere.
    Maar ik wacht eigenlijk meer totdat ze in m'n boekenkast staan, want ze zijn al uit :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Op het nieuwe vertaalde boek van Becca Fitzpatrick:Y)


    Music is the new sex

    Alucard schreef:
    Geen :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Geen, het boek waarop ik wachtte heb ik nu en het is AWESOME :9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Geen, ik lees wat in mijn ouders boekenkast staat, of dingen in het Engels, manga of zo en dat is het wel, buiten de gewone boeken die ik koop om. Ik lees niet veel series, hoewel ik wel elke dag wel een boek lees. Ik haal gewoon uit het hele huis boeken. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Op een vervolg van de Harry Potter-serie :Y)


    Let us die young or let us live forever.