• Ja, bew, als ik het nieuws goed begrepen heb was er in NL vandaag ergens 10 cm gevallen. Iets met lage winddruk of lage drukgebied, vraag morgen wel aan m'n lerares. Anyway, klopt dat en wie vind dat nog meer humoristisch? (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bij mij niet. 0_0


    Great minds think alike.

    Whut? Niks van gehoord. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Niks van gehoord of gemerkt. Hier was het heeerlijk warm =3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    In België scheen de zon en was het 20 graden ;D
    fuck logic...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wow, ik woon in het centrum van België en hier was het echt warm vandaag o_Ô


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Barnabas schreef:
    Whut? Niks van gehoord. :')


    Ik weet het ook niet want ik kwam net binnen van training, mijn vader liet een filmpje zien met Wilders die door een Marrokaan is ingesproken en ruzie heeft met Rutte [erg grappig] en ik zat te eten, so I'm not sure. 0.___0


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    DarkSavior schreef:
    Niks van gehoord of gemerkt. Hier was het heeerlijk warm =3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het was hier 18 graden in de volle zon die de hele middag scheen :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Frodo schreef:
    In België scheen de zon en was het 20 graden ;D
    fuck logic...


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    In Brabant was het strak blauwe lucht ;D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Hm, het was wel koud vandaag, maar zó koud? Ö


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Hm, het was wel koud vandaag, maar zó koud? Ö


    Precies, ik zat er dus ook like: 0_____________________0


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hier op Goeree-Overflakkee was het best lekker weer. De zon scheen maar er was een frisse, stevige wind.


    Believe in yourself.

    11th schreef:
    Hier op Goeree-Overflakkee was het best lekker weer. De zon scheen maar er was een frisse, stevige wind.


    In Overijssel was het gewoon shit, althans waar ik was. Het was winderig, er scheen rond half 7 nog een zonnetje maar buiten was het koud in de pauze op school en 's morgens ook. Maar als je om 10 over half 8 op de fiets zit kan dat ook zo zijn. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het was hier ongeveer 20 graden met een beetje wind :3 lekker weertje dus


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis