• Nou wat is volgens jullie de engste film ooit?

    de engste dus niet bevoorbeeld;

    Jah die is heel eng en ..

    Dus gwn dé engste ='D

    the hause on the haunted hill.

    xD fzeu.

    Films waar Paris Hilton in mee speelt (A)


    Stop wishing, Start doing..

    The Grudge! x'D

    Die is toch niet eng :'D


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Films waar Paris Hilton in mee speelt (A)

    House of wax?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    I know what you did last summer! :'D
    Die is ook eng O___O


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    en dan heb je ook i still know what you did last summer fzeu.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    House of wax?

    Da weet ik ni, ma gewoon omda Paris zo freaky lelijk is en al, zijn alle films van haar eng ^^ snappie..


    Stop wishing, Start doing..

    (...)
    Die is toch niet eng :'D



    Die vind ik wel eng
    echt waar
    ik had hem op jonge leeftijd gezien, En heb 1 jaar niet Goed kunnen slapen Ö

    xD
    ja ik weet, Ik ben gekk xD

    (...)
    Da weet ik ni, ma gewoon omda Paris zo freaky lelijk is en al, zijn alle films van haar eng ^^ snappie..


    Daar gaat Paris toch in dood? ^^ Dat is grappig.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    wat is dat voor film? ;o
    Is dat die film waar die jongen zegt van:" i see dead people?"


    Nee. Dat is dat een meisje of jongen in andere delen. een visioen krijgt van een verschikkelijk ongeluk en dan gaat di epersoon en nog wat uit het vliegtuig[in1] en dan achtervolgd de dood hun en gaat ze 1 voor 1 vermoorden. IEW in 3 was de 'zonebank' scene écht erg.

    (...)


    Die vind ik wel eng
    echt waar
    ik had hem op jonge leeftijd gezien, En heb 1 jaar niet Goed kunnen slapen Ö

    xD
    ja ik weet, Ik ben gekk xD

    Oooh.. ^^ Dan vind ik "The Ring" nog enger.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Ohh. Saw vind ik alleen supergoor ='] Ik ben niet bang voor clowns gelukkig. iemand uit me klas wel, en waar we bijna altijd les hebben hangen er bij ons clowns ^^ best hard.

    Jonge,, wat ben ik blij dat ik niet bij jouw op school zit zeg!!! Mijn vriendin had in de gan een klein Clowntje in de hoek staan zo me de rug naar ons toe. Die was pas eng, want hij had geen gezigt!!! en toen ging ik bij haar slapen,, en toen moest ik midden in de nagt naar de wc, maar hij staat naast die wc duur, en toen durfde ik niet meer!
    Sorry, heel intresant,, Ughum niet dus >.0


    Dunno ><

    (...)

    Nee. Dat is dat een meisje of jongen in andere delen. een visioen krijgt van een verschikkelijk ongeluk en dan gaat di epersoon en nog wat uit het vliegtuig[in1] en dan achtervolgd de dood hun en gaat ze 1 voor 1 vermoorden. IEW in 3 was de 'zonebank' scene écht erg.


    Zonnebank.. gadver. ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Zonnebank.. gadver. ^^


    Je wilt niet weten T__T Übererg.

    Ik en een vriendin gingen samen deel 3 kijken, gingen we raden hoe ze dood gingen. Tot mijn spijt had ik die goed geraden x]

    (...)
    Jonge,, wat ben ik blij dat ik niet bij jouw op school zit zeg!!! Mijn vriendin had in de gan een klein Clowntje in de hoek staan zo me de rug naar ons toe. Die was pas eng, want hij had geen gezigt!!! en toen ging ik bij haar slapen,, en toen moest ik midden in de nagt naar de wc, maar hij staat naast die wc duur, en toen durfde ik niet meer!
    Sorry, heel intresant,, Ughum niet dus >.0


    Wel akelig voor je O__O Maar die clown in die lokaal heeft maar 1 been :')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]