• Zeg maar op elke site waar ik kom op mijn pc staat dan een link bij een woord en als ik daar mijn pijl op zet staat er zo ; powered by text enchance ofsow en dan iets van dat je een ipad kan winnen ofsow.

    Is dit soms een virus en hoe kom ik er vanaf?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    =

    Ik weet het niet.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Adblock ftw.
    Dat is gewoon vage reclame. Heb ik ook gehad, vaak moet je er een lijstje voor invullen en dan krijg je nóg meer overbodige reclame, ofsow.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 18:59 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Adblock ftw.
    Dat is gewoon vage reclame, vaak moet je er een lijstje voor invullen en dan krijg je nóg meer overbodige reclame, ofsow.


    lolol.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Aragog schreef:
    Adblock ftw.
    Dat is gewoon vage reclame, vaak moet je er een lijstje voor invullen en dan krijg je nóg meer overbodige reclame, ofsow.


    +1 *O*

    Dat is een virus. Heb ik ook gehad. Je. Moet maar snel even je computer scannen...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vat je verhaal al niet. x.x


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh, juist. Ik had dat ook eens. Maar nu is dat gelijk weg.
    Ik denk dat het komt omdat je iets hebt geïnstalleerd waar dat virus inzat ofzo.
    Bij mij is het weg, nadat ik enkele programma's van mijn pc had gesmeten.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Virus.

    Formatteren.

    Herinstalleren.

    En Common Sense 2013 gebruiken.