• 'Tokio hotel zijn wijve, tokio hotel is emo, en tokio hotel is gay!' dat hore we wel vaker, maar nu effe serieus, zou ook maar een jongen naar georg, gustav of tom fluiten met het gedacht dat ze een meisje ware? ik denk dat die mense echt een brilletje nodig hebbe :D
    Bill kleedt zich emo, maar hij is een vrolijk persoon en is omadat hij zich schminkt de hele band homo? sommige mense denke echt ni na...

    Haha, Oeeh zie daar een sexy meisje, ahnee, tis georg :D

    Ja eigelijk wel.
    Maar de mense die da zegge kenne waarschijnlijk heel Tokio Hotel niet.
    (anders zoude ze wel fan zijn:P)
    Maar ja Bill is wel een opvallend persoon dus ik snap ze wel:P


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    ja bill is de frontman
    hij valt ook het meeste op door zijn haar & kleding stijl .
    & georg of gustav : meisjes
    euhmmsss dan heb je echt wel een bril nodig hoor xD

    ik ben het met je eens


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Zie Tom al als emo -_-'? lol X')


    BAM!

    ik vind het juist stoer dat een jongen make-up draagt veel jongen denken dan van. iel gay..
    ik vind dat hardiee.. ze hebben teminste styl en laten dat dan ook zien ^^

    wahahahhahaha!! noujah... georg heeft wel lang haarXD maar heb je dact lichaam gezien?(H) das niet het lichaam van een weiffie hoor:P


    Dat is waar:P

    En Bill kleed zich toch niet echt als emo, hij heeft toch eigen stijl of ben ik nou dom?


    bla bla bla

    jah k vind wel dt je gelijk hebt vele jongens in mijn klas zegge ook dat ze gay en verwijfd enz zijn maar als ze het alleen over tom gustav of georg zoude hebbe zoude ze dt nie zeggen


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    Pfoe allemaal blinde mense hea :)

    x


    Erase and Replace

    Haha, Oeeh zie daar een sexy meisje, ahnee, tis georg :D
    XD


    You'd took my breath but I'll survive.

    achja;; ik laat ze maar denke;; ik weet wel beter..

    Jah,
    MJah, tis wel eiglijk altijd da de zanger(es) zo een beetJe de hoofdpersonage is. Oké, Bill & Tom hebben ook de band opgericht, maar, TH zou er ni zijn zonder Georg&Gustav! [MsschnWél,MaNiZoGoe!;)] Laat ze doen, of kak ze uit!
    TH = Bill, Tom, én Georg én Gustav! :P
    [Ps.: Hoewel ik Bill nog altijd de schattigste persoon vind! ;)]
    xx. Julie!


    007

    TH = gwn TH
    een band vn 4 band leden gewone jongens die niet vallen op jongens ma op meisjes (A)[gelukkig^^] en ze kleden zich zoals ze willen


    when words fail, music speaks.

    Ook als je zegt: 'ik ben fan van tokio hotel,' zeggen mensen snel: 'dat is toch dat wijf met dat ontplofte haar?' Maarja je kan er weinig aan doen, Bill valt nu eenmaal op en daar kunnen die mensen ook weinig aan doen. Ze gaan toch niet zeggen; dat is toch die band met die doodnormale drummer?:O'



    (bericht aangepast door een moderator)

    Ook als je zegt: 'ik ben fan van tokio hotel,' zeggen mensen snel: 'dat is toch dat wijf met dat ontplofte haar?' Maarja je kan er weinig aan doen, Bill valt nu eenmaal op en daar kunnen die mensen ook weinig aan doen. Ze gaan toch niet zeggen; dat is toch die band met die doodnormale drummer?:O'



    (bericht aangepast door een moderator)


    Nee, maar da hoeft ook ni, ik vind gewoon als ge ni weet over wa ge praat (= band me die homos, me da ontplofte haar, wijve, emos, ...) dan moet ge daar ook niks over zegge tege andere mense... ik vind Highschool musical ni goe, en net zoals vele andere mense ben ik ook geen fan van zac efron, maar ik heb wel die films gezien en ik kan dus (vindikdan) wel zegge da ik die ni leuk vind, omda ik weet waar ik het over heb. de meeste mense die zegge da heel tokio hotel homo is wete heel misschien bill zijn naam en kenne monsoon. de andere bandleden zoude ze volges mij niet eens uit een line-up kunne hale...

    kijk het heeft me hun uiterlijk te makn zen want wen den test gedaan we lieten hun engelse versie horen en veel van ja das goei muziek en van die dingn ma aze toen zagen wie het zong was het bwoa een kut groep maar toonde je tom en zei je die zong het dan wast al goe ze hebben schrik ofzo van bill ze kunnen der niet tegen da e jongen em durft te uiten en make up durft te dragn het is ongewoon dus word het nie het accepteerd lik terwijl dakt ma normaal vin


    xX_tink_Xx