• Er liep dus net een spin op mijn beeldscherm van mijn laptop
    BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
    Hij zit nu tussen een boek
    ik haat ze
    ik zat in het donker te computeren


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Symphonia schreef:
    Ik schijn een fobie voor spinnen te hebben, ik vind ze zo eng.


    Vroeger was ik zelfs bang voor plastic spinnen en foto's van ze o.O


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Symphonia schreef:
    (...)

    Wij zuigen ze op, of eigenlijk: mijn vader, moeder of zus. Ik zie ze, gil de hele tent bij elkaar, sta heel ver weg en wacht tot de kust veilig is. Gister zat er weer een. En een tijdje terug ook boven het hoofd van mijn moeder toen ze in bed lag, ik lag in papa's bed een beetje te dutten. Ik pakte mijn bril en ik zag dat beest, ik heb nog nooit zo hard gegild. De diameter van die buik van minstens 2,5 cm. .________________________________________________________.

    Lol, ik dacht dat je bedoelde dat jouw ouders/zus de spinnen met hun mond opzogen. :')

    toen ik vorig jaar op vakantie was in Frankrijk, toen zat er 1 in de badkamer, ik wilde net in bad gaan, gelukkig zag ik m optijd haha

    Frodo schreef:
    (...)

    Vroeger was ik zelfs bang voor plastic spinnen en foto's van ze o.O

    Praat me er niet van, spinnen zijn zo eng, man. ='(

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 23:24 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Cardew schreef:
    (...)
    Lol, ik dacht dat je bedoelde dat jouw ouders/zus de spinnen met hun mond opzogen. :')


    Wij hebben een gezinslid genaamd Stofzuiger die dat klusje maar al te graag doet. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ghehehe, doet me eraan denken. Er landde een spin op mijn neus toen ik in de mediatheek zat. Kind naast me gillen, en ik pak dat beest droog op aan z'n draad en zet hem op de grond. Ik snap echt niet waarom mensen bang zijn voor zulke beestjes.. Ze zijn zo klein en schattig :3


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    wist je dat als je ze opzuigt met je stofzuiger... ze niet dood gaan maar dr weer uit kruipen? :Y)


    Life is hard, just break it with your head <3

    I really do not care about spiders. Als ze door mijn kamer lopen laat ik ze lekker. Ik ben er niet bang voor en ze zijn nuttig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind ze echt schattig. Heb hier in de kamer een paar dagen een spinnetje gehad. Ik noemde hem Pietje en benoemde hem tot mijn beste vriend, haha :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Je pakt een vork en steekt hem dood :Y)

    Ben ik de enige die spinnetjes met behulp van een glas en een stuk karton vangt om ze vervolgens weer buiten te zetten? Echt waar hoor, die beestjes zijn hartstikke handig. Eten muggen en andere vervelende stekers op :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gisteravond/nacht liep er een vette dikke spin met harige poten over me heen, hij zat op me borst, ik kon wel janken serieus. Later zat er een mini versie op een teddybear die naast mijn kussen staat, en daar voor liep er een langpoot over mijn muur gadverdamme echt waar. Die beesten moeten echt oprotten ik ben er echt bang voor.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Rider schreef:
    Ik geef je drie woorden: Slipper, Bam, dood


    :D

    Ik heb ook echt een fobie voor spinnen (en eigenlijk alle insecten, maar spinnen blijven het engst x'D]

    Leannan schreef:
    Spuit er haarlak op, dat werkt nog beter als deo.
    Op die manier verstijven ze gewoon en sterven ze uiteindelijk.
    Heb zo ooit eens bij mijn zus in de kamer voor 2 jaar lang een verstijfde spin aan de muur gehad.
    Niemand durfde hem er af te halen, tot mijn moeder er eens met haar vinger over wreef waardoor het beest afbrokkelde.

    Dat is best wel goor. :')

    Ik háát spinnen. Niet normaal gewoon. Maar ik ben ook echt bang voor alle insecten. =3


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.