• Haj mensjes.

    Vandaag de hele dag lekker gezwommen in mijn tuin met vriendinnen. Wat doe ik niet? Juist. Zonnebrand op doen(cat). God straft direct, want mijn armen doen zo pijn door die verrekte kut zon.

    Iemand nog meer last van een verbrande huid?


    Pretty is just a pretty word.

    Ik lag buiten, en ik weet nou niet zeker of ik ben verbrand of bruin ben (rug)... Zo maar aan ouders vragen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Doet me herinneren aan 2 jaar geleden in Italië, toen zwom ik de hele twee weken, maar op een dag was ik zo hard verbrand dat ik enorme blaren op mijn schouders kreeg. Toen ging ik daar naar het ziekenhuis en moesten ze zo met een injectiespuit uitzuigen. En toen moest ik drie dagen in het hotel blijven. Leuk was anders. :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Knalrode schouders sinds zaterdag (plus twee hele mooie WITTE strepen van het hemdje dat ik die dag aan had) =S
    Ik gebruik hydraterende creme en ga de zon niet meer in zonder bescherming


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Jep, plus last van zonne-allergie dus overal rode vlekken.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Wonderaction schreef:
    Doet me herinneren aan 2 jaar geleden in Italië, toen zwom ik de hele twee weken, maar op een dag was ik zo hard verbrand dat ik enorme blaren op mijn schouders kreeg. Toen ging ik daar naar het ziekenhuis en moesten ze zo met een injectiespuit uitzuigen. En toen moest ik drie dagen in het hotel blijven. Leuk was anders. :')


    2 WEKEN LANG ZONDER ZONNEBRAND? #RESPECT.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    2 WEKEN LANG ZONDER ZONNEBRAND? #RESPECT.

    Jup, ik deed 'm nooit op. Wat erg dom van me was, ik sprong gelijk in het water. xd Mijn moeder was boooooos. ><


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik ben verbrand... Dat gebeurt nooit bij mij, wat is dit? O.O


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    hahahaha, ik verbrand nooit.
    Alleen soms op m'n schouders en gezicht. Voordeel van half Turks zijn (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben vandaag gelukkig niet verbrand maar het was wel heet en normaal met zo'n temperatuur en zon ben ik heel snel verbrand.

    Ik neem aan dat je al aftersun hebt gebruikt of een hydraterende creme? Dat wil de pijn wel iets verzachten


    Physics is awesome

    VictorKing schreef:
    Jep, plus last van zonne-allergie dus overal rode vlekken.

    Whoaaah, ik heb dat ook! en het jeukt. Jeukt dat?$
    Mygod, ik heb toch geen allergie.. I hope..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Nope, dat gaat niet lukken deze paar dagen, al deed ik m'n best :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Yeah, mijn armen hebben een bruine tint aangenomen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik wist gewoon dat dit topic hierover zou gaan.. XD
    Jup ik ben ook verbrand, maar nu ook lekker bruin : D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Mijn schouders waren verbrand, nu niet meer, jeuhh.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik verbrand bijna nooit, tenminste niet in zo'n korte tijd. Een paar jaar geleden ik Turkije wel, toen ging ik helemaal vervellen en had ik kleine brandblaren op mijn gezicht.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.