• Ik moest door de regen naar huis fietsen, en mijn jas was zeiknat geworden. Mijn mobiel ook helaas. Eerst dacht ik dat er niet veel aan de hand was, maar net toen ik het cijfertje 2 wilde intypen gaf hij iets fouts aan. Dit gebeurd ook bij de 2 toetsen ernaast... helaas zit 2 dus wel in mijn ww en kan nu nergens in.

    Ik heb mijn mobiel net in de rijst gelegd, maar ofdat dit gaat werken weet ik niet.

    Is dit ook bij iemand voorgekomen? En wat hebben jullie toen gedaan en heeft het ook gewerkt?

    Kuss.


    <3

    wat jammer voor je. Maar toen mijn mobiel een keer in het water viel, werkte het daarna nog even goed als eerder.


    -

    Ik denk dat je er dan het beste mee naar een winkel kan gaan waar ze je mobiel verkopen en hun om raad kan vragen want zoiets is bij mij namelijk nog nooit gebeurd. Maar voor de rest heb ik geen goed advies voor je, sorry


    Physics is awesome

    Mijn GSM is ook naar de vaantjes. Mijn moeder heeft hem in de wasmachine gestoken. Slim. Maar nu is hij dus kapot. Maar ik krijg wel een nieuwe ^^

    En ik heb echt geen idee. Naar de winkel meegaan?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Regen? Waar? Ik hoor alleen een kut auto alarm :Y)
    Ik denk dat je um kan sponsen of ja in de rijst zoals je nu doet.. Mijn mobiel overleeft werkelijk alles ;$


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heb mijn Blackberry een keer in bad laten vallen en toen kreeg ik zo'n zelfde situatie. Nouja, ongeveer dan. Bij mij waren het meer toetsen. Toen heb ik hem hem uit elkaar gehaald (klepje, batterijen) en gefont(?) en daarna een dag laten drogen. Toen deed hij het weer. (:


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    o ja! ben vergeten.
    Mijn allereeste telefoon was ook gaan baden (wasmachine). maar die was een goedkope, domme telefoon.


    -