• Het lijkt er op dat veel mensen bepaalde dingen wat RPG's betreft nog altijd niet goed begrijpen, dus om het voor eens en altijd eens duidelijk te maken:

    - Je kan prima meedoen in een RPG die al gestart is. Je personage weet ook niets van wat er allemaal gebeurd is, dus hoef jij dat ook niet te weten. Als je het toch wilt weten, vraag om een samenvatting en desnoods of ze je willen helpen met inspringen.
    - Niemand vind het leuk als jouw personage super perfect is en altijd op de meest onmogelijke manieren zichzelf uit een situatie weet te redden.
    - Zonder verhaallijn is de kans groot dat een RPG snel uitsterft.
    - Zomaar stoppen in een RPG zonder het te melden is onbeschoft, als je het meld kunnen ze je personage op een logische wijze doen vertrekken door bijvoorbeeld verhuizing, dood, niet meer bevriend zijn etc. etc.

    Er zijn nog wel meer dingen, maar vooral punt één is belangrijk, vooral omdat de meesten lijken te denken: Owh, hij is al begonnen dus i kan niet meedoen. Dan open ik maar een soort gelijke RPG.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het is inderdaad nogal irritant dat er veel dezelfde soort rpg's zijn, en dan voor die van de hunger games. Als die nou echt 'uit' gespeeld zouden worden okee, maar meestal stoppen die toch al na 5 topics.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Momentum schreef:
    Ik vind RPG's altijd wat lastig omdat ik geen 24/7 tijd heb om te reageren, dan gaan sommige mensen helemaal verder en ligt mijn karakter of personage er helemaal uit. Daarom doe ik dus eigenlijk geen RPG's meer.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben het hier echt mee eens! En wat jij ook al zegt; Er zijn nog véél meer punten die verbetert moeten worden. Vooral bij de 'nieuwe' roleplay'ers.

    Blanche schreef:
    Ik ben het hier echt mee eens! En wat jij ook al zegt; Er zijn nog véél meer punten die verbetert moeten worden. Vooral bij de 'nieuwe' roleplay'ers.


    Klopt, ik vind originele karakters ook wel een goede. Als je dezelfde foto gebruikt is niet zo erg maar sommige gebruiken echt bij al hun rpg's dezelfde personages


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amorphous schreef:
    (...)

    Klopt, ik vind originele karakters ook wel een goede. Als je dezelfde foto gebruikt is niet zo erg maar sommige gebruiken echt bij al hun rpg's dezelfde personages


    Die heb ik ook wel gezien ja. Ik gebruik alleen dezelfde naam omdat er niet meer in mijn RPG-helper passen. (cat) Hij is al vol met zes namen.


    Your make-up is terrible

    Amorphous schreef:
    (...)

    Klopt, ik vind originele karakters ook wel een goede. Als je dezelfde foto gebruikt is niet zo erg maar sommige gebruiken echt bij al hun rpg's dezelfde personages


    Ik probeer mijn personage's allemaal net iets anders te laten zijn, maar dat gaat lastig als je alleen maar jongens speelt. Én je kan geen rustig of verlegen type aanmaken, want die laat iedereen links liggen.
    Tip: Laat iedereen zijn of haar eigen karakter hebben en speel daar op in.

    Amorphous schreef:
    Het is inderdaad nogal irritant dat er veel dezelfde soort rpg's zijn, en dan voor die van de hunger games. Als die nou echt 'uit' gespeeld zouden worden okee, maar meestal stoppen die toch al na 5 topics.


    Ik het zo wie zo een hekel aan alle fanfiction-roleplay's. Hunger Games, Harry Potter en al dingen dingen.. Geef mij maar een leuke, andere verhaallijn.

    Assassin schreef:
    Ik zit nu met een aantal (leuke) RPGs vast omdat ze gewoon niet meer reageren. D: Of omdat er dan nog maar een paar reageren en die van mij niets meer kan erdoor, dat soort dingen. En juist nu ik zoveel zin heb.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Even een vraagje over die verhaallijn; Hoe bedoel je dat dan? Bedoel je dat alles van te voren afgesproken moet worden of dat je gewoon een paar punten neerzet en zo de roleplay laat verlopen? $;

    Zerefu schreef:
    Lol mijn personages weten zichzelf altijd op de meest perfecte manieren in de shit te werken in plaats van eruit :D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Blanche schreef:
    Even een vraagje over die verhaallijn; Hoe bedoel je dat dan? Bedoel je dat alles van te voren afgesproken moet worden of dat je gewoon een paar punten neerzet en zo de roleplay laat verlopen? $;


    Niet het eerste, maar het tweede wel ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Niet het eerste, maar het tweede wel ^^


    Oh, oké. Dan begrijp ik je weer. (: