• Georg, Gustav, Tom en Bill denken jullie. Ze moeten wel beroemd zijn. xd

    Bill past bij Kelly Clarkson. Gustav ook. x'D
    Tom bij...PAMELA ANDERSON! Nee, ik denk bij Hilary Duff. Vraag me niet waarom... En Georg. Euhm, ik denk bij Hayden Panettiere...

    Nu jullie! xd

    Ik denk dat Bill en vrouw zou moeten hebben die niet bekender is dan hem. Hij zou zelf in de spotlight moeten kunnen blijven, en de aandacht zou niet naar z'n vriendin mogen gaan, dus eigenlijk denk ik niet dat Bill een beroemde vrouw zou kunnen hebben, en Tom ook niet. Omdat ze zelf te graag alle aandacht krijgen.

    En gustav en Greorg eerder een rustig type, zoals katy holmes (ofz xD)
    Of
    Jessica Alba

    Xx

    ik denk ALS se een beroemde vrouw zouden krijgen :

    Ik vind bill wel wat voor de zangeres van Silbermond [/weetniewrm]
    ik vind Tom wel wat voor Nicole sherzinger [heel eerlijk in x3]
    Ik vind Georg wel wat voor Hayden n_n
    &
    Gustav vind ik wel wat voor Hayley williams mr geen idee wmr o_o


    We can only learn to love by loving.

    ik denk gustav idd een rustig typ... georg weet ik eigelijk neit sow,, volgensmij een rustig typ maar dan tog een heel ontdeugend typjee..

    en tom en bill idd geen beroemd persoon,,

    tom meot een iets emer uitdgende hebbe en bill moet een hebbe die egt... uh heo seg nje dat naja romantissch is dus neit soals tome en tjhee diee altijd ma wiol feste ensow snappiee??


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Ik weet niet waaromxD Maar ik zou Bill bij iemand zoals Katie Holmes zettenxDD


    Get outta my head!

    TH heeft een eigen forum! Onthoud dat voor de volgende keer dat je een topic over hen maakt. ;-) [/verplaatsing]


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik denk dat bij alle 4 eigenlijk niet echt een beroemd iemand past, maar iemand die ze nu al kennen en dan zeg maar iets van vrienden ofzo. Weet niet waarom. Maar anders iemand die niet echt beroemd is ofzo. En zo wel iemand beroemd, dan bij Bill iets van weet eigenlijk niet, en bij Tom, Nicole Scherzinger ofzo :S en bij Gustav, ehmm... geen idee en bij Georg, P!nk, whaha, nee hoor dat weet ik eigenlijk ook niet echt :S


    Fight for you're love, cause it worth it

    weetniet..
    daar denk ik niet echt over na ofzo..


    AAP

    Bill --> Hayden pannetiere..
    Tom --> Vanessa Hudgens
    Gustav --> Hayley Williams
    Georg --> Olesya Rulin

    Ik zie Bill eigenlijk niet met een bekend meisje rond lopen hoor x')


    We'll never be as young as we are tonight

    Bill >> met mij ^^''
    Tom >> met Jamie Lynn Spears
    Gustav >> Gabriella Cilmi/Emma Watson ofzo x3
    Georg >> Niemand minder dan Miley Cyrus oftewel Hannah Montana *lacht zich dood* x3


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    ik zie ze nou alle 4 nog niet echt zo snel met een beroemd meisje lopen. ik denk dat ze eerder gaan voor iemand die ze écht kennen. niet voor beroemdheden.


    Protège moi de mes désirs.

    ik zie ze nou alle 4 nog niet echt zo snel met een beroemd meisje lopen. ik denk dat ze eerder gaan voor iemand die ze écht kennen. niet voor beroemdheden.


    Amen, daar ben ik het mee eens...


    Moof

    Euhm...
    Tom » Britney SpearsxD
    Bill » Avril Lavigne
    Gustav » Amy Lee
    Georg » Kelly Clarkson

    kan me niks ballen als ze bezet zijn, ik vind ze wel redelijk bij elkaar passen x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Bill Kaulitz --> Mij
    Tom Kaulitz --> Lindsay Lohan [like, PARTY x]
    Gustav Schäfer --> Hayley Williams
    Georg Listing --> Avril Lavigne

    =]