• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Kurt

    Ik beantwoord zijn zoen en glimlach even. 'Dat zou ik onthouden.' zeg ik. Ik kijk hem verliefd aan en houd mijn lichaam stevig tegen de zijne aan en ik zoen hem weer vol op zijn mond.

    Finn

    'Ik snap het, het is ook heel erg heftig wat je meegemaakt hebt. En je hebt gelijk, ik weet niet hoe dat voelt. Maar dat betekent niet dat ik je niet kan helpen met kleine dingen. Als je bijvoorbeeld ooit wilt praten, zou ik er altijd voor je zijn. Ik snap ook wel dat ik je zusje niet terug kan brengen, of jouw leven weer op orde kan brengen.' zeg ik terwijl ik haar doordringend aan kijk. 'En ik weet zeker dat ze ergens naar je kijkt en heel erg trots op jou is, dat weet ik zeker.'

    [nog steeds het eerste volgens mij xD]

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 22:21 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Aaah, wil nu al dat de school is afgelopen...[


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Hij beantwoord mijn zoen en glimlach even naar me. 'Dat zou ik onthouden.' zegt Kurt. Hij kijkt me verliefd aan en houd zijn lichaam stevig tegen de mijne aan en zoent me weer vol op mijn mond. 'Jij hebt er zin in' zeg ik zwoel tegen hem en kijk hem ondeugend aan. 'Misschien moeten we ergens anders naar toe?' zeg ik breed grijnzend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Jij hebt er zin in.' zegt Blaine zwoel. Ik kijk blozend even naar beneden en glimlach verlegen. 'Misschien moeten we ergens anders naar toe?' zegt Blaine breed grijzend waarnaar ik ook breed begin te glimlachen. 'In ieder geval ergens met een slot.' grinnik ik terwijl ik aan de gênante situatie van net denk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij kijkt blozend even naar beneden en glimlach verlegen. Hij is zo schattig als hij dat doet. 'In ieder geval ergens met een slot.' grinnikt kurt en ik lach ook. Inderdaad, net was het echt gênante. 'Wat dacht je van de wc of iets anders' zeg ik nadenkend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Hier op school zouden ze ons vast horen, wat dacht je van de auto? Dan rijden we naar een afgelegen plaats..' zeg ik terwijl ik niet probeer om opgewonden te klinken. 'Of misschien de douches bij de jongens kleedkamers. Zouden daar zomaar mensen komen?' vraag ik aan hem. Ik heb er maar een paar keer geweest, de eerste keer toen ik daar kwam zat ik zelf in het Football team. Wat een tijd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Hier op school zouden ze ons vast horen, wat dacht je van de auto? Dan rijden we naar een afgelegen plaats..' zegt Kurt en ik zie in zijn ogen, dat hij opgewonden is. 'Of misschien de douches bij de jongens kleedkamers. Zouden daar zomaar mensen komen?' vraagt Kurt aan me. 'Ik denk dat het beter is, als we ergens naar toe rijden wat een beetje afgelegen is. Douches is niet echt een goed idee' zeg ik nadenkend.

    (Ik moet gaan! ^^ Ik reageer morgen wel verder op Kurt. Alvast slaaplekker en tot morgen! Doeiii)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Oké.' glimlach ik. Ik begin een beetje zenuwachtig te worden, omdat dit normaal echt nooit iets voor mij is. Ik ben meestal meer van de romantiek en zo. Maar Blaine is gewoon zo fantastisch, dat ik dit alleen met hem wil. En eigenlijk wil ik ook niet meer zo saai zijn, nu ik nog jong ben. Ik trek Blaine mee naar zijn auto, omdat de mijne nog thuis staat.

    [Oké, slaap lekker (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    ( ga naar de bezemkast)
    Rachel
    Ik zat nu al een tijdje alleen terwijl er allerlei gedachtes door mijn hoofd spookte.
    Uiteindelijk pakte ik mijn ipod en zet ik muziek op.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesy Brown
    'Dankje, Finn,' zeg ik en ik knipper een paar keer omdat ik nu echt op het punt sta om in huilen uit te barsten. 'Het betekent veel voor me dat jij niet vindt dat ik gefaald heb in alles,' Dat is wat mam me altijd vertelt. ik weet dat het door haar depressie en alles komt, maar toch doet het pijn.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Finn

    'Je hebt nergens in gefaald, Jesy.' zeg ik terwijl ik haar strak aankijk. 'Je moet trots op jezelf zijn. Je bent sterk en daar heb ik heel erg veel bewondering voor.' Ik zie dat ze bijna op het punt staat om te huilen dus ik wrijf haar nogmaals zachtjes over haar rug. 'Ik vind je echt heel erg dapper.' zeg ik gemeend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik ben er weer! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Yay (:]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Oké.' glimlacht Kurt. Hij trek me mee naar mijn auto en ik glimlach. Ik begon een beetje zenuwachtig te worden, omdat het toch wel opwindend en spannend is om in een auto te doen. Eigenlijk ben ik zo niet om ergens dat te doen, meestal hou ik van romantiek. Met Kurt wil ik dit ook gewoon doen en later ga ik wel iets heel romantisch doen, als we wat langer bij elkaar zijn. Ik heb nu al een plan, hoe ik hem kan verwennen. Samen stappen we in mijn auto en ik rij rustig naar een afgelegen plaats, waar bijna niet komt.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 16:19 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    ( ik ben er ook ik ga eerstff pleister zoeken want men. Vel licht eraf)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan