• Helloo people,

    Het leek mij leuk om, een zoveelste, Hogwarts (Harry Potter) RPG te maken. Alleen dan niet met de al bestaande personages, maar met nieuw door jullie bedachte personages. (: Alleen de docenten uit de boeken en films zijn er nog wel. Je mag overigens wel familie/vrienden zijn met bepaalde personages (ook als ze nooit familie/vrienden hadden) maar die personages zelf komen dan niet voor.
    Meedoen? Dit invullen a.u.b (:

    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Verjaardag:
    Status:
    Afdeling:
    Schooljaar (1 t/m 7):
    (...)blood (mud, half, pure):
    Beste schoolvak van Hogwarts:
    Slechtse schoolvak van Hogwarts:
    Patronus:
    Familie:
    Uiterlijk + foto:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels:

    ; Probeer zo min mogelijk voor andere personages te spelen, als het even niet anders kan mag je geen recente dingen veranderen.
    ; Als je langer dan een week afwezig bent graag van tevoren melden anders wordt je personage eruit gegooid.
    ; Schelden mag IC niet OCC
    ; 16+ is toegestaan
    ; OCC met ( ), { }, [ ], enz.

    Rollen:

    Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Kendall Jenner - Eevee
    Nathan Sykes - Evee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Shenae Yue Witchsinner - Eevee
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart
    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - TheRumIsGone
    James Black - TheRumIsGone
    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone

    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Hemsworth - Eevee
    Emeliana Selina Lovegood - Poeh
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Sebastian Jason Carter - Poeh
    Justin Drace - KaulitzGurl

    Gryffindor

    Slytherin

    Ravenclaw

    Hufflepuff


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 17:12 ]


    how dare you speak of grace

    Volledige naam: Elisabeth Serena Riddle
    Roepnaam: Lizz
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouwelijk
    Verjaardag: Zes Juni
    Status: Vrijgezel.
    Afdeling: Slytherin, vanzelfsprekend :').
    Schooljaar (1 t/m 7): Zes
    (...)blood (mud, half, pure): Pureblood
    Beste schoolvak van Hogwarts: D.A.D.A en Potions
    Slechtse schoolvak van Hogwarts: Herbology
    Patronus: Wolf
    Familie: Haar vader is de enige echte Voldemort, haar moeder kent ze niet.
    Uiterlijk + foto:



    Lizz is een mooi meisje, en dit weet ze. Elke ochtend staat ze op om haar haar en make up perfect aan te brengen, wat bestaat uit mascara, eyeliner, en af en toe rode lippenstift. Aan haar kapsel doet ze niet veel; ze haalt er een borstel door, gebruikt wat hairspray en dat was het dan ook wel.
    Lizz heeft een slank postuur, met vrouwelijke rondingen. Ze is ongeveer 1.65M, een lengte waar ze niet blij mee is. Door haar lengte schatten mensen haar kwetsbaar in, maar ze is allesbehalve dat.
    Ook Lizz heeft een Dark Mark op haar linker onderarm, maar deze verbergt ze zo goed mogelijk door haar mouwen niet op te stropen en geen T-shirts of hemdjes aan te doen.
    Innerlijk: Bijna niemand weet dat Lizz de dochter is van The Dark Lord, en dit houdt ze graag zo. Om haar reputatie maakt ze zich geen zorgen, deze is hoog. Mensen vrezen haar, ze weten maar al te goed dat ze er geen problemen mee heeft om iemand te laten lijden onder de Cruciatus-vloek. Ze is arrogant, weet dat ze hoger staat dan de meesten en is een echte flirt. Ze heeft een zwak voor het mannelijk geslacht, en gebruikt maar al te graag haar charmes. Ze is alleen moeilijk om het bed in te krijgen, al zou je dat niet denken.
    Tegen eerstejaars is ze onvriendelijk, duwt ze met gemak op de grond als ze in de weg staan en probeert graag spreuken op hen uit.
    Ondanks haar sadisme, die ze van haar vader heeft, heeft ze ergens een groot hart. Als ze om je geeft, zal ze je beschermen, kostte wat het kost. Want alleen echte vrienden zouden te weten komen van haar leven, en zodra die er mee in aanmerking zijn gekomen lopen ze gevaar. Lizz wilt ze niet het hectische, moeilijke leventje in sjouwen.
    Ze voert de opdrachten van haar vader met gemak uit, en heeft al een groot aantal doden op haar geweten staan. Het doet haar niets meer, en het feit dat haar eerste moord op haar negende was, speelt een grote rol. Haar gevoel voor liefde en blijdschap is volledig weggevaagd in de loop van de jaren, maar daardoor is ze een ster in haar gevoelens faken. Ze loopt vaak rond met een neppe glimlach, wetend dat ze die avond terug moet keren naar haar vader. Ze heeft er geen problemen mee, maar soms wordt het haar te veel en zijn er nachten dat ze zichzelf in slaap huilt.
    Extra: Lizz kan goed omgaan met Severus Snape. Dit omdat hij een Death Eater is, maar haar vaak steunt in tijden dat ze het moeilijk heeft. Als velen had ze dit niet van hem verwacht, maar het komt haar alleen maar gunstiger uit.
    Ook Hagrid mag ze, al weet deze niet af van haar vader. Ze gaat na een dagje school vaak bij hem langs, luisterend naar zijn vreemde verhalen, kijkend naar zijn aparte vonsten.
    Lizz heeft in het Quidditch team gezeten, maar had er geen intresse meer in. Ze speelt af en toe nog voor haar lol, maar daar blijft het bij.
    Ze heeft een bloedhekel aan Gryffindors, en treitert ze dan ook zo vaak mogelijk.
    Pansy Parkinson vindt ze een verschrikkelijk persoon, en zij heeft vaak moeten lijden onder haar toverkunsten.
    Ze heeft een enórm lompe uil, genaamd Mustache;


    Bij haar vader heeft ze nog een slang, Zuko, die ze af en toe mee naar Hogwarts neemt.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 16:37 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nidiot schreef:
    als Aragog dan dus dochter Voldie doet, wil ik wel een Zoon van Bellatrix reserveren als dat dan kan. ;3


    Haha ik maak een zusje van Hermione :P

    Ik wil zo graag weer eens een HP story doen enzo, af en toe een hoofdstuk, alleen snap ik echt niets van een RPG... So, please tell me! Ik wil wel graag drie personages invullen :D


    ' Nyctophilia '

    Kan ik een zusje van Neville Longbottom reseveren? (:


    May the odds be ever in your favor|| Effie Trinket.

    Nidiot schreef:
    als Aragog dan dus dochter Voldie doet, wil ik wel een Zoon van Bellatrix reserveren als dat dan kan. ;3


    Tuurlijk (:


    how dare you speak of grace

    AlimaWeasley schreef:
    Kan ik een zusje van Neville Longbottom reseveren? (:


    Jupp


    how dare you speak of grace

    Ik wil dan graag deze drie reserveren:
    Kendall Jenner - Gryffindor
    Nathan Sykes - Gryffindor
    Liam Hemsworth - Ravenclaw


    ' Nyctophilia '

    Ik reseveer denk ik nog een meisje uit Gryffindor.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 19:36 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oeh, mag dat de dochter van Snape zijn? <3.
    lol iedereen is familie van iemand, ik voel me zo cliché :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Srry mensen moet gaan, pleur maar vol maar ik kan ff niet meer aanpassen. X


    how dare you speak of grace

    Mag mijn personage erbij?? :Y)

    Edit: Vraag het net te laat ;o

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 19:41 ]


    El Diablo.

    Volledige naam: Anny-lean Marie Longbottom.
    Roepnaam: Anny.
    Leeftijd: 16.
    Geslacht: Vrouw.
    Verjaardag: 8 januari.
    Status: Single.
    Afdeling: Gryffindor.
    Schooljaar (1 t/m 7): 6.
    (...)blood (mud, half, pure): Pure.
    Beste schoolvak van Hogwarts: Kruidenkunde.
    Slechtse schoolvak van Hogwarts: Toverdranken.
    Patronus: Uil.
    Familie:
    Neville Longbottom {broer}
    Alice Longbottom.{moeder}
    Frank Longbottom.{vader}
    Uiterlijk + foto:


    Innerlijk: In het verhaal kom je er wel achter(:
    Extra:
    Ze heeft een kat, die ze Frekkel noemt.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 16:50 ]


    May the odds be ever in your favor|| Effie Trinket.

    -

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 20:07 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Aragog schreef:
    (...)
    Ik vind het geen probleem, maar ik zie wel vaker dat je al heel snel stopt met vele RPG's..

    De laatste tijd niet meer hoor. Maar goed dan maken we dus een tweeling beide in Slytherin?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Volledige naam: Alexander Lupin
    Roepnaam: Alex
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Man
    Verjaardag: 27 september
    Status: Single
    Afdeling: Gryffindor
    Schooljaar (1 t/m 7): 7
    (...)blood (mud, half, pure): Halfblood
    Beste schoolvak van Hogwarts: Verweer tegen de zwarte kunsten
    Slechtse schoolvak van Hogwarts: Toverdranken
    Patronus: Hond
    Familie: de Lupin's
    Uiterlijk + foto:


    Innerlijk: Energiek en vrolijk, maar kan als het moet ook sirieus zijn. Verder is hij niet erg goed in het bewaren van geheimen.
    Extra: Hij is een transformagier (hoeft niet)


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.