• Het is alweer vier jaar geleden dat Sienna’s moeder is gestorven. Ze vertelde altijd romantische verhalen over haar eerste liefde in Verona, een klein stadje in Italië. Sienna was altijd verschrikkelijk geboeid door de verhalen van haar moeder en beloofde zichzelf altijd er ooit naar toe te gaan en de eerste liefde van haar moeder op te zoeken, maar toen ze stierf, viel Sienna in een diepe put want Sienna had niemand meer
    Haar moeder heeft heel haar leven geweid aan het hopen dat hij voor een dag aan haar deur zou staan en nu wil Sienna hem zelf gaan opzoeken in Verona. De zoektocht naar de eerste en grootste liefde van haar moeder, een man genaamd Lorenzo, blijkt niet zo makkelijk.
    Sienna heeft zelf ook nog nooit echt de liefde ervaren, maar wat als ze letterlijk perongeluk in de armen van de charmante Italiaan, Francisco?




    Gezocht:

    X Mensen die haar moeder kennen van vroeger of Lorenzo kennen.
    X Een meisje die Sienna leert kennen.
    X Zus Francisco.


    Naam:Italiaanse naam
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Hobby’s:
    Uiterlijk: Bekend Persoon
    Hobby’s:
    Extra:
    Waarschuwen?
    Titel?

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 18:13 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik maak wel het meisje dat Sienna leert kennen :3


    26 - 02 - '16

    Momentum schreef:
    Ik maak wel het meisje dat Sienna leert kennen :3


    thankyouu (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Ohja Jean-Baptiste Maunier en Minka Kelly zijn bezet (:

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 18:27 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Naam: Eloisa Romano
    Volledige naam: Eloisa Celia Romano
    Leeftijd: (even oud als Sienna)
    Karakter: Eloisa is een meisje met veel lef. Haar kledingstijl wordt door mensen gedurfd genoemd. Sommigen vinden het zelfs niet mooi, maar het kan Eloisa niets schelen wat mensen van haar denken. Door de jongens wordt ze gezien als hard-to-get. Zij vindt dat alleen maar grappig en gaat daar graag op in. Ze flirt met veel jongens en ontkent vaak dat ze een vaste vriend wil. Ze is namelijk bang om haar vrijheid te verliezen en geen kans meer te hebben om zich te laten gaan. Verder is haar leefwijze best wel ongezond. Ze drinkt best veel, raakt vaak dronken, ze rookt en ook heeft ze enkele keren drugs geprobeerd. De drugs vond ze echter niets aan dus het bleef bij roken en drinken. Hoe vaak haar vrienden ook hebben geprobeerd om haar te laten stoppen, ze trok zich er niets van aan. Ze was simpelweg te koppig.
    Hobby’s:
    Uiterlijk: Bekend Persoon


    Avril lavigne
    Eloisa heeft lang blond haar met slag erin, groen/blauwe ogen en maakt haar ogen altijd vrij zwart op.
    Hobby’s: Eloisa speelt in een bandje met wat vrienden en treedt daarmee af en toe op in een kroeg.
    Extra: Eloisa's ouders staan op het punt om te scheiden, hier heeft ze het erg moeilijk mee.
    Waarschuwen? Jaa :3
    Titel? Prince charming

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 18:27 ]


    26 - 02 - '16

    Ik had een klein foutje gemaakt, maar ik heb het al gecorrigeerd :3


    26 - 02 - '16

    Rol: Meisje dat Sienna leert kennen of zus Francisco.
    Naam: Bella.
    Volledige naam: Annabella Daniella Avigo/achternaam Francisco.
    Leeftijd: Bella is vijfentwintig jaar oud en verjaart op 2 Juni, wat betekent dat ze net jarig is geweest.
    Karakter: Bella wordt omschreven als de bazige grote zus van Francisco. Ze loopt bijna overal om te stressen en is echt een enorme streskip. Ze is een ontzettend perfectionist en kan het niet uitstaan als ze haar zin niet krijgt. Ze raakt vrij snel geïrriteerd en lijkt kei hard te zijn van buiten, terwijl het eigenlijk best een aardige meid is. Ze is best wel bazig en dit vooral tege over Francisco, omdat hij nou eenmaal haar jongere broertje is en daardoor voelt ze dus de drang om áltijd om hem te lopen zeiken. Ze vindt het ook heerlijk om hem voorschut te zetten.
    Uiterlijk:


    Leighton Meester.
    Hobby’s: Op het moment is Bella heel actief bezig met haar grote passie, namelijk viool spelen. Ze wordt er door Francisco erg mee gepest, maar het kan er vrij weinig schelen. Bella vindt het leuk om te doen en is er ook nog redelijk goed in ook. Voor de rest doet ze aan volleybal, gaat ze vaak hardloppen en vindt ze uitgaan ook leuk.
    Waarschuwen? Yeah.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 21:06 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het idee doet me denken aan Letters to Juliet, alleen dan net iets anders. Die film vond ik echt zo heerlijk! En ik weet nog niet of ik een rol ga invullen, maar wil je me het laten weten als 'ie er is?

    Ik doe straks ook nog een poging tot een rol! x


    Tell me about it, stud.

    Mensen die haar moeder kennen van vroeger:

    Naam: Simona
    Volledige naam: Simona Maria Sestu
    Leeftijd: 37
    Karakter: Simona is een heel goede vriendin van Sienna's moeder, of toch alleszins: was. Nadat Sienna's moeder niet meer op regelmatige basis naar Italië kwam, is hun contact een beetje verwaterd. Toch zal Simona Sienna goed opvangen, als die dat wil.
    Simona is een heel vrolijke vrouw, met een hart van goud. Het liefst staat ze in de keuken en haar huis is dan ook altijd gevuld met heerlijke geuren. Ze is een goede luisteraar voor wie vertellen wil en heeft altijd raad voor mensen in nood. Als je haar eenmaal echt leert kennen zal ze je nooit meer vergeten, net zoals ze met Sienna's moeder heeft gedaan.
    Simona is nooit getrouwd geweest, simpelweg omdat ze geen man vond die aan haar eisen kon voldoen. Ze heeft de zoektocht naar liefde nog niet opgegeven maar kijkt ook niet meer zoveel rond als vroeger. Ze heeft genoeg gezelschap rond zich -zoals haar vele vriendinnen en kat- en daarmee heeft ze genoeg.
    Hobby’s: Koken. Simona werkt ook aan haar eigen kookboek, recepten die ze naar smaak zelf verandert.
    Uiterlijk:



    Simona heeft ravenzwarte haren, die normaal gezien heel fel krullen. Ze heeft lichte ogen en die typische glimlach van een Italiaanse op weg naar haar geliefde. In Simona's geval: haar keuken.
    Extra: Simona weet niet dat Sienna bestaat
    Waarschuwen? Ja (:
    Titel? /


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Fierte schreef:
    Het idee doet me denken aan Letters to Juliet, alleen dan net iets anders. Die film vond ik echt zo heerlijk! En ik weet nog niet of ik een rol ga invullen, maar wil je me het laten weten als 'ie er is?

    Hahaha, daar komt mijn idee eigenlijk van (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Klinkt leuk, wil je melden als je begint?

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 15:17 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Klinkt leuk, wil je melden als je begint?

    sure (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Oh fuck, ik wil echt heel graag een rol. Maar eerlijk gezegd, ben ik daar gewoon te lui voor. :'3
    Dus laat me maar gewoon weten wanneer het verhaal start!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ohja het is de bedoelding dat Francisco's moeder een jeugdvriendin was van Sienna's moeder dus die mag ook al rol gemaakt worden (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: Een meisje dat Sienna leert kennen
    Naam: Caprice
    Volledige naam: Caprice Bella Guadagnino
    Leeftijd: Caprice is geboren op 28 maart 1992 en is nu dus 20 jaar.
    Karakter: Caprice ziet er lief uit en dat is ze ook. Er zit helemaal niets kwaads in haar. Ze kan er ook niet goed tegen als anderen 'gemeen' doen, want ze weet niet hoe ze daar mee om moet gaan. Ze trekt zich altijd alles aan van anderen. Als er bijvoorbeeld 10 mensen zeggen dat ze er leuk uitziet en 1 iemand zegt van niet, dan onthoudt ze die ene. Ze is redelijk onzeker en voelt zich vaak een mislukking.
    Caprice is ontzettend goed in geheimen bewaren. Ze is geen flapuit en denkt altijd na voordat ze iets zegt. Ook wanneer ze iets belooft, dan komt ze dit na. Ze zal nooit iets beloven wat ze niet kan doen.
    Verder is Caprice vooral heel grappig. Haar humor is heel vrolijk en haar lach is aanstekelijk. Hierdoor is het fijn om met haar om te gaan. Toch is Caprice wel zo voorzichtig dat ze nooit zomaar een grap ergens in de groep gooit, maar dat ze dat alleen maar bij haar beste vrienden doet.
    Uiterlijk:



    Sammi Giancola
    Hobby’s: Caprice is graag buiten. Ze is graag in de natuur en is 's zomers bijna niet binnen te vinden. Verschillende dingen die ze buiten graag doet is een stukje wandelen, hardlopen of haar honden uitlaten. Die meteen leiden naar hobby nummer 2, namelijk dieren. Caprice doet aan paardrijden, heeft zelf 2 hondjes en werkt vrijwillig in het dierenasiel van Verona. Later hoopt ze dierenarts te worden, waar ze nu voor leert.
    Extra: Caprice heeft al bijna 2 jaar een vaste relatie, namelijk met de 22-jarige Antonio Divasco. Antonio ziet er, door zijn ruige, gespierde uiterlijk, uit als een stoere jongen en hij heeft ook wel een grote mond. Maar zijn hartje is piepklein.
    Waarschuwen? Yes please!
    Titel? Geen idee, daar ben ik zó slecht in!

    Rol: Moeder van Francisco
    Naam: Fabrizia
    Volledige naam: Fabrizia Carolina (Achternaam Francisco)
    Leeftijd: Fabrizia is momenteel 47 jaar.
    Karakter: Fabrizia is een beetje een afwachtend type. Ze kijkt liever eerst de kat in de boom, dan dat ze zichzelf zomaar ergens vol ingooit. Ook in de omgang is ze zo. Ze heeft liever dat mensen op haar afstappen, dan dat zij het moet doen.
    Wel is ze een ontzettend lieve vrouw, want dan alweer gauw als flirterig wordt gezien. Fabrizia geeft namelijk de hele dag door complimentjes, aan iedereen die ze tegenkomt. Dit zijn een soort ijsbrekers voor haar. Ze spreekt niet graag mensen aan, maar als het dan toch moet, is dit haar manier om het te doen.
    Ook houdt Fabrizia zelf van complimentjes krijgen. Een simpele 'Wat een leuke schoenen heb je aan', kan al helemaal haar dag maken. Fabrizia kan niet goed tegen onrecht. Daar wordt ze zelf ook helemaal verdrietig van. Dit vermijdt ze dan ook liever. Ze wil wel graag helpen in bijvoorbeeld een derde wereld land, maar is te bang dat ze dan zelf depressief wordt o.i.d.
    Fabrizia's emoties zijn namelijk beïnvloedbaar. Wanneer Fabrizia in een vrolijke omgeving is, is zij dat ook. Ook tegenovergestelde werkt dus zo. Ook voelt Fabrizia emoties van anderen heel goed aan.
    Uiterlijk:


    Monica Bellucci
    Hobby’s: Een grote hobby van Fabrizia is kunst. Ze ziet vaak de echte achterliggende gedachten in een schilderij, terwijl anderen gewoon iets simpels zien. Het is dan ook vanzelfsprekend dat Fabrizia zelf in de kunst werkt. Fabrizia heeft een eigen galerie, maar gaat ook graag naar andere galeries. Ook bezoekt Fabrizia veel tentoonstellingen op het gebied van kunst.
    Fabrizia heeft haar eigen huis ook helemaal vol hangen met kunst. Alle kunst bij elkaar is toch wel zo'n 20 duizend euro waard. Gelukkig kan Fabrizia het allemaal goed betalen. Met haar galerie verdient ze namelijk aardig wat geld. En in het verleden werkte Fabrizia zelf ook als beeldend kunstenares, waarmee ze ook aardig wat werken heeft verkocht voor een hoge prijs. Nu doet Fabrizia nog steeds aan schilderen, pottenbakken of beeldhouwen. Maar dit doet ze voor haarzelf en niet meer voor de verkoop.
    Extra: Fabrizia is een echt familiemens. Ze zou echt niet zonder kunnen. Ze gaat graag een dagje weg met haar zussen, bij haar ouders op bezoek of ze verwent haar zoon met een onverwacht cadeau. Fabrizia wilt altijd dat iedereen het naar hun zin heeft. Eigenlijk is Fabrizia wel de vertegenwoordiger van haar familie.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 12:16 ]


    Tell me about it, stud.