• haaay(A)

    ik zat net te bedenken : zouden jullie ook niet willen dat de tijd weer terug draait?Dat je een jaar of 8 bent en dat je niet weet hoe verliefd heid voelt,je van iemand fan bent en alleen voor de muziek en niet voor de zanger/band (uiterlijk),gwn je oude vrienden hebben waar mee je leuk speelt in de zandbak,en niet roddelt en ruzie maakt.Lkkr gekke dingen doen zoals : vies worden,gekke jurkjes aan naar school,je haar niet helemaal goed hoeft te doen voor school,Gwn lkkr huilen als je da wilt,en iemand jou een kusje geeft als je bent gevallen??
    Maar natuurlijk ook leuke films kijken van bassie en adriaan,kabouter plop,pipo de clown en die soort filmss.....


    nou da heb ik dus steeds....Ik wil terug in de tijd en da die tijd dn nooit stopt.....
    Ik luister nu liedjes van Hilary Duff,Blue,MKA Olsen enzeu de liedjes die een paar jaar geleden uit waren..

    Maar willen jullie ook blijven hangen in het verleden?

    xoxo


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ik wil dat ook
    dat de tijd trug keer
    dat ik 9-10 jaar was
    dat waren tijden xD
    maar soms was het echt KUT


    Gilles (ll)

    Nee, mijn verleden háát ik.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Natuurlijk, en dan kom je te weten hoe het later word en kan je je fouten verbeteren en dingen op STOP zetten..


    So far away..

    Naar de tijd toen ik 4-5 jaar was zou ik terug willen keren alles erna was kut ><

    ik word daar altijd emotioneel van,en dn schaam ik me omdat ik bang ben dat niemand mij begrijpt...


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Uuh, Aan de ene kant wel aand e andere kant niet.
    Aangezien. ik 7-12 levensjaren,, Iets ergs met me is gebeurt,, maar ik het eigelnlijk ook wel heel gezellig vond..
    Ja raar,, maar je moet me verleden kennen ;)


    Dunno ><

    nee
    absoluut niet
    dat zou opnieuw een hel worden


    Why don't you break my heart

    Nee.
    Ik zou naar de toekomst willen. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik wil naar de toekomst!!

    Idd ik wil terug naar het kleinkindjes zijn x'D
    Gewoon spelen en zonder zorgen :Y)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    *Zucht*
    Was ik maar weer 3 jaar oud :[
    Lol, nee. Ja, natuurlijk wel een beetje maarja we moeten blij zijn met wat we hebben :'D.


    I recycle my thoughts.

    Soms heb ik dat ook. En dat is best erg aangezien ik nog een heel leven voor me heb.


    No growth of the heart is ever a waste

    heb ik de hele tijd -_-'
    toen was het allemaal nog niet zo stressen!

    ik word daar altijd emotioneel van,en dn schaam ik me omdat ik bang ben dat niemand mij begrijpt...


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Nou, ik heb wel eens zoiets dat ik bijvoorbeeld weer naar een concert terug wil of zo, maar ik hoef nou niet zo nodig terug naar de basisschool of zo. Eigelijk liever helemaal niet. Ik ben eigelijk wel blij zoals het nu gaat.


    blame the bully.