• Gistere avond ging ik naar bed en hoorde ik de hele tijd een poesje miauwen. Niet zo raar, we hebben 4 poesjes van 3 of 4 maanden oud, dus ik negeerde het want ik dacht dat ze gewoon naar binnen wilde. Toen ik in bed stapte hoorde ik heel erg vaag water spetteren. We hebben een klein vijvertje in onze tuin dus ik schrok echt. Ik rende zo snel ik kon naar buiten en zocht heel het vijvertje af. Nu is die niet groot dus deed ik het wel gewoon met mijn hand/arm in het water.
    Heb ik het arme beestje gered en ben ik heel trots op mezelf :')

    Iemand ook wel een een leven gered?


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Goedzo! :'D

    En ik heb wel eens samen met mijn zusje lieveheersbeestjes uit het water gered toen we op de camping stonden. Er dreven er echt heel erg veel in dat meertje, maar later bleek dan ook dat er een soort plaag was. De mensen daar zullen ons vast dankbaar zijn geweest dat we hebben gezorgd dat er nog meer waren die overleefden, ahem. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Be proud, haha ;D
    Ik redde vroeger altijd vliegjes en lieveheerstbeestjes uit spinnenwebben.. xd


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Sammie the superhero!


    Your make-up is terrible

    Wow! Dat vind ik echt geweldig vann je!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Haha. Ik heb ooit vier eendjes gered, me ma keek niet uit in de auto. Voel me echt een held nu. :Y)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Goed van je ^^ ik redde vroeger altijd de lieveheersbeestjes uit het zwembad als ze op het punt stonden te verdrinken (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ja een babyvogeltje, die was ook bijna verdronken in onze stomme vijver!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb al eens een vogeltje gered van een kat en daarna verzorgt, totdat ie weer kon vliegen.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Goed van je(: Ik heb gisteren geprobeerd om een vogel te redden van mijn hond, maar ik was net te laat, dus dat telt niet denk ik?


    The universal language of art.

    Ik heb mijn broertje moeten meeslepen, omdat hij was gevallen op straat en er allerlei auto's kwamen. Dat was echt eng.

    Verder ben ik zelf ooit gered door een meisje. Ik was in een zwembad en er was een stroming-ding en toen kwam ik niet uit het water. Ik heb daar best lang geprobeerd naar de kant te zwemmen, en uiteindelijk ging ik kopje onder en kwam ik niet boven en toen had iemand me gered.
    Ben dat meisje eeuwig dankbaar. [:


    Me so good.