• Dan waren ik en mijn nicht al eens zo origineel
    doe een ander ons verdomme na
    oke normaal doe ik daar ni moeilijk over ma zij doe da echt express en beweer nu da da ni zo is want kijk maar: wij waren eerst;

    http://www.quizlet.nl/quiz/200707/your-gonna-die-in-100-days-th/

    wie maakt hem aub?
    x


    .. d[-_-]b .. ==> .. MusicIsLife..

    Owja ik wou nog even vragen wie je eigenlijk bent n_n
    Ik ken je niet dus alsjeblieft verwijt dit me niet dit is eigenlijk hetzelfde liedje dan van anderen laatst was er ook iemand die schijn baar een serie had na gemaakt op quizlet zitten heel veel ushers en zijn heel veel serie's. Dus zijn er meer mensen met het zelfde idee.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    ik jank ni, zij wel xd

    wie maakt hier zo een drama over die serie
    klein kind joengne !


    Gilles (ll)

    1 ding is opgevallen bij ruzie's op quizlet; iedereen haalt vrienden op, of die komen vanzelf mee. Dat is niet bepaald volwassen. Stel mijn mening op prijs of niet, boeit me niet, maar praat er volwassen over. 1 tegenover 1. En niet 20 tegenover 2.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    we kijken het dus heel even aan, mocht dit doorgaan, >.. sluiten

    (dat t maar even duidelijk is..xD)

    Is het XD


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    joenge kunt gij ni leze?
    100 dagen
    elke quiz 1 dag
    en ongeveer dezelfde titel
    zoals die van ons!

    JALOEEEEEEEEEEEEERS DAT U BENT.

    (...)
    Is het XD


    whaha okay (missie geslaagd! xD)

    voor iedereen is het gezelliger zonder ruzie, toch =)


    i need you like a heart needs a beat.

    1 ding is opgevallen bij ruzie's op quizlet; iedereen haalt vrienden op, of die komen vanzelf mee. Dat is niet bepaald volwassen. Stel mijn mening op prijs of niet, boeit me niet, maar praat er volwassen over. 1 tegenover 1. En niet 20 tegenover 2.

    dat laat gewoon zien dat renee vrienden heeft en hun niet x)

    1 ding is opgevallen bij ruzie's op quizlet; iedereen haalt vrienden op, of die komen vanzelf mee. Dat is niet bepaald volwassen. Stel mijn mening op prijs of niet, boeit me niet, maar praat er volwassen over. 1 tegenover 1. En niet 20 tegenover 2.

    oh, en hier ben ik het even heel erg mee eens! =)


    i need you like a heart needs a beat.

    Ik ga uhm als je met me wil praten om tot een besluit te komen als 2 normale mensen stuur maar een pb'tje


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    joenge kunt gij ni leze?
    100 dagen
    elke quiz 1 dag
    en ongeveer dezelfde titel
    zoals die van ons!

    hou je bek !
    over wat jij nu loopt te zeiken
    zielig kind
    hoe oud zijn jullie eigenlijk
    renee wist niet dat jullie hier op dit wereldje rondliepen , heeft ulle nog nooit gzien op Q ofs , hoe kan ze jullie serie dan fake
    zielig kind !damn


    Gilles (ll)

    (...)
    dat laat gewoon zien dat renee vrienden heeft en hun niet x)

    Ik ben niet partijdig, maar als iedereen vrienden op gaat halen en alles word de ruzie alleen maar groter.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)

    whaha okay (missie geslaagd! xD)

    voor iedereen is het gezelliger zonder ruzie, toch =)

    Ja maar ik kon er niks aan doen dat ik hetzelfde idee had toch XD?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kom op nou! :O
    Wat heeft dit voor zin?!
    Kan iemand me dat even uitleggen?!
    Elkaar een beetje afkatten,,
    Wow, super, geweldig, leuk!
    Ik ken Renee, en ik weet zeker dat ze nooit een idee zou stelen. Verder kan ik me er wat bij voorstellen dat je nu pissed bent. Maar ik blijf onpartijdig! *slaatarmenoverelkaarheen*


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)
    dat laat gewoon zien dat renee vrienden heeft en hun niet x)

    wij hebben vrienden maar die zitten niet op quizlet, heb jij wel vrienden?


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    1 ding is opgevallen bij ruzie's op quizlet; iedereen haalt vrienden op, of die komen vanzelf mee. Dat is niet bepaald volwassen. Stel mijn mening op prijs of niet, boeit me niet, maar praat er volwassen over. 1 tegenover 1. En niet 20 tegenover 2.

    Is er helemaal mee eens!


    Cómo no te voy a querer..