• Nou. Ik dacht dus altijd dat je in een droom niks voelt enzo, maar .. ik droomde gister iets.. en het leek zo echt.. want ik voelde gewoon vanalles enzo ^^ Het is niet zo'n droom waar jij nu waarschijnlijk aan denkt ;') Maar.. Ik droomde gewoon .. (persoon anoniem^^) dat ik werd aangeraakt enzo, en .. gewoon.. als in het gewonen leven hoe je het dan voelt voelde ik het ook in me droom..

    hoe kan dat in hemels naam?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Dat heb ik ook heel vaak. Op de momenten dat je je dromen kunt onthouden zit je net tussen slapen en wakker zijn in. Daardoor lijkt alles echt. Verder is het menselijk brein gewoon eng goed in je lichaam en geest voor de gek houden.
    Niets om je zorgen over te maken, dus.


    Bored.

    Jaa dat heb ik ook heel vaak ;\


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Dat heb ik ook wel eens. Maar dan ben je zóóó diep in je droom dat het allemaal echt gaat luiken. Ik heb zelfs een x gehuild in me droom,dat droomde ik dus maar toen ik wakker werd voelde ik dat me hele gezicht nat was en met kussen zat ook helemaal onder de tranen. Het komt dus omdat je heel echt en diep in de droom zit


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Over dat aanraken heb ik nog niet gehad, maar wel al dat ik op een afgrond afsteven en net op het moment dat ik er in zou vallen, reageert mijn lichaam door te beginnen schokken. Echt raar :3


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dat heb ik ook wel eens. Maar dan ben je zóóó diep in je droom dat het allemaal echt gaat luiken. Ik heb zelfs een x gehuild in me droom,dat droomde ik dus maar toen ik wakker werd voelde ik dat me hele gezicht nat was en met kussen zat ook helemaal onder de tranen. Het komt dus omdat je heel echt en diep in de droom zit
    Ja! Dat heb ik dus ook heel vaak! Dan wordt ik huilend wakker ><


    Bored.

    Ja dat ken ik :o Ik droomde vroeger een keer dat ik buiten ging voelen of het regende en dat ik ook echt een druppel op mijn hand voelde O: Das best wel vreemdish altijd x]


    Mew <3

    Ik vindt dat soms echt scaryy.., dan zeg ik iets in me slaap en als ik het gezegd heb realiseer ik me dat ik het ook echt gezegd hebb.. ingewikkeld xD

    Een goede vriendin van mij was aan het dromen dat ze sex had met Tom, toen ik bij haar sliep. En toen 's nachts hoorde ik ineens; 'O Tom harder!' x'D IK lag helemaal strijk en toen werd zij ook wakker. En ze zei dat ze zich ook opgewonde voelde, netzo als haar 1e keer... (Ze is al geen maagd meer)


    Tears are crashing out of my eyes

    Jhaa ik heb Dat Ookal Gehad ! ;)

    x


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Wil ik ook weten -_-"
    Vannacht had ik gedroomd dat ik sex met Gustav had
    WAT EEN NACHT xD
    Ow jah en ik was ook getuigen van Gayseks.. Tussen Tom en Alex Evans(A)
    Dus jah.. wil ik wel eens weten ^^


    death to the one at the end of the serenade.

    Ik heb een keer gedroomd dat mijn f.cking stomme buurvrouw mijn kat in de brand stak, en toen was ik nog een beetje wakker en ik voelde een traan langs mijn wang lopen..


    a figment of your imagination

    Hmm, nee ik heb dat nooit gehad. Ik word wel soms jankend wakker, ja. En soms dan slaap ik half en dan val ik opeens half uit mn bed :'p


    I recycle my thoughts.

    Ik heb juist het tegenovergestelde: in dromen voel ik nooit iets, nooit pijn tenminste. Ik heb vroeger vaak dromen gehad dat ik verdronk maar net het moment dat ik zou sterven.. werd ik wakker. Maar ik voelde ook helemaal niks. Heel vreemd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hmmm, heb ik nog nooit gehad.
    Het probleem is ook, dat ik mijn dromen meestal niet herinner dusjah... >.<


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb echt geen idee. Ik heb een keer gedroomd dat k van een klif viel en dat k in het water terecht kwam en de lucht werd gewoon letterlijk uit mijn longen geperst k kreeg geen adem. toen k wakker werd was k helemaal buiten adem en was k nog steeds naar adem aan het snakken. Nou dat is echt te eng verwoorden dus ja k ben nu nog steeds aan het uitzoeken hoe het kan dat je dat soort dingen voelt ook dat wat jij bedoelt alleen k kom niet verder xD


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight