• Wat is jou meest succesvolle story hier op quizlet?

    Mijn is die van samen met mijn bff:
    When We Stand Together - One Direction


    16 - 09 - '17

    Die van mij zijn denk ik In love with Bill en I dream about you all the time. Allebei allang afgelopen maar ze waren populairder dan de stories die ik nu heb.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Deze.
    Maar ik ben er niet zo trots op.

    Haha, mijn eerste verhalen over Renesmee, ook wel "my life als Renesmee" genoemd (ik kwam er pas later achter dat het as was ipv als, zo slecht was ik in Engels en nu zit ik alleen nog maar op Engelse sites, lol :'D). Ik vind hem echt heel slecht nu ik hem terug lees, maar ik had iets van veertig abo's (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb maar 1 story. :Y)


    -

    Het verhaal dat ik nu aan het schrijven ben, 'Zomerhitte'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Uh, een verhaal dat ik vorig jaar met twee vriendinnen schreef. Het is helaas verdwenen ten tijde van de crash.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Bill lovestory, op een ander account haha.


    Your make-up is terrible

    http://www.quizlet.nl/stories/36454/attending-hogwarts-as-a-vampire-ds-hp-amp-vk/

    Deze, maar daar schrijf ik dan ook al een jaar en half aan..


    Let the Night embrace you

    Een verhaal dat ik verwijderd had ^^ Ik had zo'n 80 abo's, maar vond het verhaal zelf helemaal niets (cat)

    Morning dew met 1D. 340 abo's maar toen maakte ik de fout om een maand niet te schrijven.
    Maar ik heb nu een andere story en die groeit erg hard, dus ik weet niet of die mijn volgende 'succesvolle' story word. Die heeft er 247.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    you suck, I rock. end of story | DM | had ooit 200 abo's, maar omdat hij al een tijdje is afgelopen heeft hij nog maar 132 abo's. Mijn andere story I'm not ready to die | Magic Hunger Games heeft meer abo's, namelijk 143.


    | Reality is for people that lack imagination |

    It's Just Fun. Ik heb voor die storie op dit moment 107 abo's en ik was meerdere keren in de top. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb geen idee :P


    Life is hard and then we die

    Safe and Sound, mijn Hunger Games-fanfic, had geloof ik 200 abo's, nu een stuk minder omdat ik niet meer schrijf. Ooit had ik ook een Stylinson met 200 à 300 abo's, heeft soms in de top gestaan.

    Ik denk Once upon a trouble. Dat is ook de enige die optimaal gelezen wordt en waarop geabonneerd is, haha. Wel jammer, want mijn South Park-fanfiction wil ik graag ook onder de aandacht krijgen.


    Searching heavens for another earth