• Kom ik thuis van de eerste dag van mijn proefwerkweek (had scheikunde, zwaar verkloot x']), vliegt dat enge, buitenaardse ding ineens voor m'n hoofd D:
    Dus ik gillen, zet de schuifpui open en begin er panisch spullen naartoe te gooien. M'n kat zat me echt aan te kijken met een wtf-face. Uiteindelijk is 't insect naar buiten gegaan en als ik het goed heb gezien vloog 'ie bij de buren naar binnen x'D. Maar serieus, wat doen die beesten eigenlijk hier? Ik dacht dat Nederland een relatief enge-insectenloos land was D: Ik verhuis naar de Groenland, serieus. ik hou niet van vreemdgekleurde, langwerpige, puntige, voor je hoofdvliegende kut insecten >:C. Joint iemand mijn insecten-haatclub? 8D


    i put the fun in funeral

    Beverly schreef:
    Oh ja! Ik join je.
    Ik heb namelijk een grote haat aan spinnenalle enge, kleine, irritante beestjes!


    Great minds think alike.

    Neelie schreef:
    (...)
    Om wetenschappelijk correct te zijn: de geleedpotigen (spinnen, insecten, veelpotigen, schaaldieren (kevers, ect))

    Maar nee. Ik join niet. Hoewel dat ding wel eng uitziet.


    Hou je van insecten? o.o


    i put the fun in funeral

    Bvlgari schreef:
    In frankrijk zijn ook altijd van die rare, vreemde, enge insecten ):

    Daar ren ik in de zomervakantie de caravan uit omdat er weer zo'n eng beest zit, ik doe mee (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ben er ook niet van D: *kijkt naar plekje waar al 3 maanden een spin zit die maar niet weg wilt*


    Shoganai i ne~


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Gatverdamme.


    26 - 02 - '16

    Whatever it is, 't is creepy. o_O Vandaag werd ik half aangevallen door een vlinder, ze zien er onschuldig uit, maar ondertussen .. ;o


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik zou hetzelfde gereageerd hebben als jij. Haha. Gelukkig ben je ontkomen.
    Bij deze sluit ik me aan bij de club.(cat)


    Winter is coming.

    Ik ben als de dood voor wespen bah
    Een keer zat ik gewoon rudtig aan de computer, die ik ineens een wesp bij mn hand, je wilt niet weten hoe hard ik gegild heb, ben direct naar benenden gerent haha

    Ze vinden mijn bloed blijkbaar erg lekker want die mug-dingen steken me ALTIJD. (cat)

    So yeah, I join!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Spinnen eten die vliegbeesten. Dus nee. Ik vind spinnen niet eng. En andere dingen ook niet echt. Alleen als ze op stomme plekken zitten.
    Er zat een keer een echt heel rare vlinder of zo iets in het douchehokje. Die zag ik toen ik al naakt onder de douche stond. Die heb ik dus even verdronken. Wat moeilijk.


    Food.

    Scharry schreef:
    Spinnen eten die vliegbeesten. Dus nee. Ik vind spinnen niet eng. En andere dingen ook niet echt. Alleen als ze op stomme plekken zitten.
    Er zat een keer een echt heel rare vlinder of zo iets in het douchehokje. Die zag ik toen ik al naakt onder de douche stond. Die heb ik dus even verdronken. Wat moeilijk.


    ik laat spinnen meestal op mijn kamer leven X') ik wordt ook like never gestoken (: en jij bent een insectenbeul! beetje insecten verdrienken :'( schaam je! :P

    maar ik ben niet echt bang ervoor x) laatst nog proefjes gedaan met maden op sgool XD hahahaha

    Antebellum schreef:
    *Rilt*
    Ik! *O*


    Ik join! Brrr, ik ril er helemaal van. Enge beesten ):


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ugh, ik krijg al de rillingen van die foto's.
    Spinnen, insecten, ik heb er echt een hekel aan.
    Ik join ook! ;P


    Tell me about it, stud.