• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en hebben een idee wie het heeft gedaan. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 19:19 ]


    I am an idiot, I move.

    Waspik schreef:
    (...)

    Nu sta je ook op de zwarte lijst.

    Zoals ik dus al zei:
    Join my crew. Forever.
    Davy Jones uitspraak.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Endure schreef:
    (...)

    Ja maar kijk, dat vind ik al helemaal slecht. Kijk, dát er zo'n lijst is kan ik ergens nog begrijpen. (Ondanks dat er veeeeel meer zijn die geen mod kunnen worden omdat ze bijv. te nieuw zijn en dus regels en alles nog niet kennen) Maar het ergste vind ik dat ik er dus op sta en niemand duidelijk weet waarom. Misschien goed, maar ik vind het ook héél slordig.
    Als je zo'n lijst opstelt, doe het dan ook goed. Kom met duidelijk redenen en kijk wie er allemaal mee eens zijn en licht vooral die persoon in, zodat hij of zij ook zijn of haar gedrag kan aanpassen. Misschien hebben ze het niet eens door dat ze vaak ruzie maken of wat dan ook.
    Want door die mensen op die lijst te zetten help je niemand.


    Sjalala, -staat op de lijst omdat ze haar werk als beta niet goed deed. Niet dat ze ooit beta geweest is-. Hier kan ik nog zo lang mee doorgaan :').


    i put the fun in funeral

    Nu wil ik die lijst eigenlijk zien ook ..


    To infinity and beyond •

    Maakt het zoveel uit? Ik ben niet nieuw, vaak online, volg wat er gebeurt en ben ook niet gekozen, hoewel ik niet op de lijst stond. Hier ken ik duidelijkere voorbeelden van, dus maakt het echt zoveel uit?
    Het was misschien een beetje tactloos, maar moesten ze dan doen?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    De dingen die achter de namen stonden, vind ik persoonlijk niet erg netjes. Maar goed, niemand had dit eigenlijk te weten gekomen, als de site ( of wat dan ook) niet gehackt was. IEDEREEN hier, zegt wel iets over een andere user, of het nou via pb of via msn is. Zo ook de moderators, maar ik snap dat mensen boos zijn, als ik op die lijst zou staan zou ik ook boos zijn. Ik denk wel dat ze een hoop vertrouwen zijn verloren door ook nog eens te liegen .. maar ik denk dat het wel de beste oplossing was .. ondanks alles.


    To infinity and beyond •

    Bvlgari schreef:
    De dingen die achter de namen stonden, vind ik persoonlijk niet erg netjes. Maar goed, niemand had dit eigenlijk te weten gekomen, als de site ( of wat dan ook) niet gehackt was. IEDEREEN hier, zegt wel iets over een andere user, of het nou via pb of via msn is. Zo ook de moderators, maar ik snap dat mensen boos zijn, als ik op die lijst zou staan zou ik ook boos zijn. Ik denk wel dat ze een hoop vertrouwen zijn verloren door ook nog eens te liegen .. maar ik denk dat het wel de beste oplossing was .. ondanks alles.


    Ja, iedereen zegt wel een keer iets over een andere user. En ja, niemand had hier iets van af geweten als de site niet was gehackt.
    Maar de site is wel gehackt en dit is nu naar buiten gekomen. Als het normale redenen achter de namen zou staan zou ik het op zich half kunnen begrijpen. Maar ik vind de redenen nergens op slaan.
    Daarbij moesten ze er niet over liegen. Want dat was de domste fout die ze konden maken.

    Voor alle mensen die zeggen: Fouten maken is menselijk.
    Ja, dat is het ook. Maar liegen doe je niet per ongelijk en het is een fout die ze zelf hebben gemaakt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waspik schreef:
    (...)

    Ja, iedereen zegt wel een keer iets over een andere user. En ja, niemand had hier iets van af geweten als de site niet was gehackt.
    Maar de site is wel gehackt en dit is nu naar buiten gekomen. Als het normale redenen achter de namen zou staan zou ik het op zich half kunnen begrijpen. Maar ik vind de redenen nergens op slaan.
    Daarbij moesten ze er niet over liegen. Want dat was de domste fout die ze konden maken.

    Voor alle mensen die zeggen: Fouten maken is menselijk.
    Ja, dat is het ook. Maar liegen doe je niet per ongelijk en het is een fout die ze zelf hebben gemaakt.


    Ik ben het helemaal met je eens hoor, begrijp me niet verkeerd! Ze hebben inderdaad niet handig gehandelt, en dat was dom van ze. Hiermee zijn er best wel wat mensen 'gekwetst'. Want de redenen sloegen nergens op en waren nogal .. ja, overhaaste conclusies. 'Was ook bevriend met .. dus weet hoe ze is' Dit vind ik nogal lullig.
    Ik denk ook dat de sfeer hierdoor op Q een hele tijd naar zal zijn, maar goed.


    To infinity and beyond •

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Ik ben het helemaal met je eens hoor, begrijp me niet verkeerd! Ze hebben inderdaad niet handig gehandelt, en dat was dom van ze. Hiermee zijn er best wel wat mensen 'gekwetst'. Want de redenen sloegen nergens op en waren nogal .. ja, overhaaste conclusies. 'Was ook bevriend met .. dus weet hoe ze is' Dit vind ik nogal lullig.
    Ik denk ook dat de sfeer hierdoor op Q een hele tijd naar zal zijn, maar goed.

    Ach, de sfeer kan toch al niet verder vergalt worden want ik vond de sfeer van de afgelopen maanden hier niet echt gezellig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waspik schreef:
    (...)
    Ach, de sfeer kan toch al niet verder vergalt worden want ik vond de sfeer van de afgelopen maanden hier niet echt gezellig.

    Inderdaad. Het is de laatste tijd steeds minder leuk hier.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Inderdaad. Het is de laatste tijd steeds minder leuk hier.


    En nu ben ik opgelucht dat ik niet de enigste ben die dit is opgevallen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    O, ik had nog vrolijk in mijn aanmelding gezegd dat ik de sfeer op Q altijd zo fijn vind, maar nu ik weet hoe het daar aan toe gaat op het mod panel... (cat)


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    O, ik had nog vrolijk in mijn aanmelding gezegd dat ik de sfeer op Q altijd zo fijn vind, maar nu ik weet hoe het daar aan toe gaat op het mod panel... (cat)

    Want het gaat bij ons altijd zo. We zitten alleen maar users af te zeiken.


    I am an idiot, I move.

    Lieve mede users. Get over it. Het is gebeurd. Klaar. Punt. Einde. Ja er is in het mod gedeelte wat gezegd over enkele users zonder dat die users daar direct van afwisten. Maar gebeurd dit in het dagelijks leven ook niet? Ga me niet vertellen dat jullie nooit wat tegen jullie vriendinnen hebben gezegd over iemand die je voorbij zag lopen of iemand die je totaal niet mag. Dat komt precies op hetzelfde neer. Het is klote als diegene daarachter komt voor degene die 'roddelde' en voor diegene zelf. Maar dat is nou eenmaal wat hier gebeurd is én trouwens het is maar een site waarop we zitten. Go on with your real life. Wat boeit het je (de users) nou wat een mod over je gezegd heeft? Op dit moment ben ik echt even Zwitserland want ik heb het echt helemaal gehad met dit. De sfeer op Quizlet is zo naar de klote omdat iedereen hier het er zo naar maakt. Als we dit nou gewoon achter ons laten en gewoon verder gaan scheelt het weer een hoop.
    Met vriendelijke groeten,
    Confused/Michelle :Y)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:19 ]

    Zeg, moet ik nu soms iedere mod afzonderlijk gaan mailen om erachter te komen welke oelewapper mij daar zomaar heeft neergezet omdat het kan? Want ja, ik vind het echt slordig dat ik daar zomaar sta en het niet eens bekend is waarom en ik wil dus weten wie daar voor gezorgd heeft en met welke reden >_>


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oké.


    26 - 02 - '16