• Ik heb dit weekend het spelletje wordfeud ontdekt en ook ontdekt dat ik meer met mijn e-reader kan dan ik had verwacht.

    Maar speelt iemand dit spelletje ook en zo ja, wat vind je ervan?


    Physics is awesome

    Ik speelde, alleen ik vergat om regelmatig een nieuwe woord te leggen. xD
    Ik doe wel veel met sudoku!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    wacht, bedoel je nou dat het ook op een e-reader kan??


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik speel het, maar zo interresant is het niet. Als je wil mag je me uitnodigen: xIrisDwerjuuh


    Firm believer of all that is magic

    Ik speel het wel eens, ja, opzich is het wel leuk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Thirlwall schreef:
    wacht, bedoel je nou dat het ook op een e-reader kan??


    Op de mijne wel maar mijn e-reader beschouwt zichzelf als een telefoon. Tenminste als ik hem uit zet, zegt ie altijd telefoon uitschakelen.

    En hij heeft ook gewoon een appstore en ik kan gewoon apps downloaden dus.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Op de mijne wel maar mijn e-reader beschouwt zichzelf als een telefoon. Tenminste als ik hem uit zet, zegt ie altijd telefoon uitschakelen.

    En hij heeft ook gewoon een appstore en ik kan gewoon apps downloaden dus.

    oh, op die manier. Dan ga ik straks even kijken of die van mij dat ook kan (:


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    ILoveBen schreef:
    Ik speel het, maar zo interresant is het niet. Als je wil mag je me uitnodigen: xIrisDwerjuuh


    Hij heeft een ´connection error´, komt vast omdat ik hier geen internet heb.


    Physics is awesome

    Ik speel het niet.
    Ik werd er op een gegeven moment helemaal gek van want iedereen speelde het.
    Zelfs in de pauze zat iedereen met mobieltjes te klooien.

    Thirlwall schreef:
    (...)
    oh, op die manier. Dan ga ik straks even kijken of die van mij dat ook kan (:


    Waarschijnlijk wel maar ik wist tot afgelopen weekend ook niet dat hij dat kon. Ik had wel eens rond gekeken in de appstore maar verder niks gedaan.


    Physics is awesome

    Ik speel het ook:)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    tialdaatje schreef:
    Ik speel het ook:)


    Kan het nu helaas niet spelen maar als je wil kunnen we een keer tegen elkaar.


    Physics is awesome

    Ik speel het (:
    My name is Overwhelmed


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DoctorReid schreef:
    Ik speel het (:
    My name is Overwhelmed


    Kan nu niet spelen, zodra ik thuis ben krijg je een uitnodiging


    Physics is awesome

    Ik speel dat niet meer. Ik heb sinds eergisteren namelijk Song Pop ontdekt (té verslavend).


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    Ik speel dat niet meer. Ik heb sinds eergisteren namelijk Song Pop ontdekt (té verslavend).

    DAT IS OOK LEUK! Hoe heet je daar? :3 (nu heet ik ColouredWind bij Song Pop)

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 11:01 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis