• Ik loop stage op een buitenschoolse opvang en ik moet een activiteit verzinnen met het thema zomer. De leeftijd is van 4-12 jaar. Nu had ik flessen voetbal bedacht, maar een jongen op stage kwam daar vandaag zelf mee dus daar ging mijn plan :'D

    Help me! Op google kan ik echt niks bruikbaars vinden dus kom daar aub niet mee.


    -

    Touwtrekken, koekhappen, zaklopen, zakdoekje leggen, Eieren lopen, Snoep happen in een bak water :3


    SLOAN.

    Op de basisschool hadden wij als het goed warm was altijd een zogenoemd 'waterfeest', dan mocht je je eigen waterspeelgoed meenemen en zwemkleding en dan de hele middag op het schoolplein dmv brandslangen een soort sproeiers te maken en dan was alleen wel de bovenbouw van de onderbouw gescheiden, maar misschien is dat een idee?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Geller schreef:
    Touwtrekken, koekhappen, zaklopen, zakdoekje leggen, Eieren lopen, Snoep happen in een bak water :3

    Ik zie het thema zomer hier niet echt in :'D


    -

    Knikkers/snoep happen in een kom water toch? Waterspelletjes horen bij de zomer!

    Fons de spons is misschien ook leuk. Dat is eigenlijk gewoon handbal met een natte spons ;D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    of of of

    Je vormt 2 groepjes met kinderen.
    Het ene groepje vult een dienblad met plastic bekertjes en die moeten vol met water zitten en dan iets van 10 meter of 15 meter lopen naar een emmer. De andere groep mag dan met pittenzakjes (of iets in die richting) zoveel mogelijk bekertjes dr af gooien. Het overgebleven aantal bekertjes op t dienblad gooit men leeg in de emmer. En dan kun je iets doen met dat ze 10 minuten hebben ofzo en dat daarna het groepje wisselt en wie aan het einde het meeste water heeft in de emmer wint :'D


    Life is hard, just break it with your head <3

    Lijnbal/volleybal met water ballonnen is geniaal om te spelen/.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."