• Ik wil een bad-one direction verhaal maken (gnana)
    Ik zou het dus leuk vinden als mensen mee willen schrijven. Iedereen krijgt een eigen personage.
    One direction bestaat niet, Liam is de leider.
    Ikzelf maak een personage die het zusje is van Liam. Ze zit daar ook, maar wordt niet verkracht. Omdat ze pas veertien is. Wel wordt ze soms gezoend, en ze moet klusjes doen, enzovoort.
    Er worden dus meisjes ontvoerd, en die heb ik nodig.
    Mensen die mee willen werken, please vul in:

    Naam: (doe maar voornaam, middelnaam, achternaam)
    Leeftijd:
    uiterlijk(foto mogelijk?) :
    karakter:
    extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Adventures Are There, Because You Make Choices

    Hihi, ik heb nog nooit een verhaal gemaakt met andere meiden, maar wil het best proberen.

    Naam: April Jones Gelow
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: http://tinypic.com/view.php?pic=55445d&s=6
    Karakter: April is een verlegen en onzeker meisje. Ze staat niet graag in het middelpunt van de belangstelling en staat overal een beetje achteraan.


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Ik hou ervan verhalen te schrijven met anderen! :)
    Dus ik zou het al helemaal leuk vinden om er eentje met jou te schrijven, aangezien je al geweldig schrijft, en ik je al een soort van ken. :)
    xxxx

    Naam: Allyson Megan Styles
    Leeftijd: 17
    uiterlijk(foto mogelijk?) : http://prettylittlebitches.files.wordpress.com/2011/04/caitlinbeadles.jpg
    karakter: Ze is erg verlegen en onzeker, maar echt een schatje. Ze weet vaak niet wat ze moet doen, en doet gauw wat de mensen zeggen waar ze tegen opkijkt. Zo luistert ze dus ZEKER naar haar wereldberoemde neef Harry Styles, als hij haar vraagt mee te gaan, en doet ze ook braaf alles wat hij zegt. Ze is erg afwezig met haar gedachten.
    extra: Ze is dus het nichtje van Harry.


    ''I've only got forever and forever is fine.'' - Luke Hemmings

    ik ben niet zo goed in schrijven dus denk niet dat ik mee ga doen gnana, MAAR nu het goede ding aan mijn reactie.. ik ga het verhaal zeker lezen ! (: xx