• Ik ga morgen mijn haar zwart met blond verven, dus seg maar een beetje emo.
    En een paar kinderen uit mijn klas weten dat al en beginnen gelijk weer te zeiken enzo... ik vindt dat zo kut.
    Als ik het wil, moeten ze mij in mijn waarden laten.
    Bij ons op school draait het alleen maar om uiterlijk en geld.
    Je innerlijk telt niet mee, drm HAAT ik mijn school!


    Dit is mijn mening...!?

    BE PROUD.., je bent tenminste niet zo iemand die PERSE moet meelopen met de mode jij doet gewoon wat je zelf will en daarvoor moeten mensen respect hebben ik vindt het juist tof dat ik me eigen stijl heb eerst vonden de mensen in mijn klas het ook nie mooi en lachte me uit.., maar ik heb gewoon gezegd, lach me uit, maak me belachelijk ik ben wie ik ben en heb me eigenstyle en DAT is wat me speciaal maakt.., en nu respecteren ze mijn keuze gewoon en accepteren ze hoe ik ben.


    bedankt, eigenlijk moet ik dat eens een keer zegguh!


    Dit is mijn mening...!?

    Laat ze gewoon. Besef dat jij erboven staat. Ik was vandaag in een [nogal Gothic achtige] rok met een zwarte broek eronder naar school gegaan waar het wemelt van de kakkers - Niet hatelijk bedoeld jegens kakkers, maar het is gewoon een feit bij ons op school- en mensen keken mij ook wel raar aan. Das hun goed recht, net zoals het mijn recht is om me te kleden zoals ik wil.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik haat het zo en zo als iemand een ander gewoon niet accepteerd..
    Gewoon lekker je haar verven, misschien als ze hetzien en er aan gewend zijn doen ze er niet meer lullig over..


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    ik zou vragen wat hun probleem was
    het zit toch op mijn hoofd niet
    op die van hun:8
    dus mogen ze hun
    commentaar voor hun houden


    You are so god damn Sexy <3