• Jajaja, ik zoek storiesss.

    -Geheel Nederlands geschreven
    -Fanfiction mag, maar ik heb liever Onbekende Personen.
    -Horror, Misdaad, Detective zijn mijn favoriete genres, maar andere zijn ook goed.
    -16+ mag.


    ----
    Mijn eigen story, voor misdaadliefhebbers, onbekende personen.

    SNOWFALL.

    Als Grace Lawford met vrienden op vakantie gaat in Canada, om daar in een luxe blokhut te slapen, stopt hun navigatie. Ze komen aan bij een verlaten dorp, Faithdom, waar geen elektriciteit is. Ze kunnen nergens heen want ze zitten hoog in de bergen met ijskoude sneeuw. 6 Maanden later komt er in San Diego, lokale politie, een omroep dat er 5 lijken gevonden zijn in de sneeuw…



    ~Spoken in Dutch
    ~Written in Dutch
    ~Started at 14-07-2012
    ~Special Thanks to Higgins
    ~©Beliebery.


    Een beetje detective, horror, misdaad en onbekende personen door elkaar. Ik schrijf vooruit!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 22:10 ]


    where would I be, if you didn't believe?

    The Devil's Handbag

    Onbekende personen. Lezers worden gewaardeerd. (:


    Searching heavens for another earth

    Mysterions schreef:
    The Devil's Handbag

    Onbekende personen. Lezers worden gewaardeerd. (:


    Oke, ABO! :D Wil je mijn story ook bekijken?


    where would I be, if you didn't believe?

    Ik heb wel een fanfiction, ik weet alleen niet of je van Bieber houdt? c:


    Life is a beautiful struggle

    Beliebery schreef:
    (...)

    Oke, ABO! :D Wil je mijn story ook bekijken?


    Sure!


    Searching heavens for another earth

    De man met het verenmasker is een soort van thriller. Er zal ook wat misdaad in komen, maar over het algemeen heeft het voornamelijk psychologische aspecten. Ik weet niet of je dat ook leuk vindt?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Geabonneerd op je story. (:


    Searching heavens for another earth

    I just killed my boyfriend (72 hoofdstukken, afgelopen) en het vervolg I just killed myself. Het zijn Nederlandse thrillers met onbekende personen, wat romantiek, drama en veel cliffhangers.




    I just killed my boyfriend gaat over Anna, een meisje dat op een doodgewone dag besluit om haar vriend te vermoorden. Ze vlucht voor zijn familie, de politie, haar ouders, maar vooral voor zichzelf. Hetgeen dat haar tot die gruwelijke daad heeft gedreven, zit nog altijd in haar...


    I just killed myself speelt zich af na de gebeurtenissen uit I just killed my boyfriend. Twee personen vluchten in het holst van de nacht naar het station om aan de politie te ontsnappen. Al snel blijkt echter dat de politie niet degene is voor wie ze bang moeten zijn. De echte vijand is veel dichterbij.

    Coool, ik ga die van jou een bekijken! Ik heb trouwens ook zo'n soort story ;p.

    10
    The story of a murderer.



    “Ik draaide me om en keek recht in de prachtige, groen ogen van haar.
    Alleen… was ze niet zo beeldschoon als een paar minuten geleden.
    Haar huid was niet egaal en bleek meer, maar gerimpeld en grijs. Haar haar was futloos, dof en slap. Haar tanden waren geel en zwart en haar lippen droog en rood en vol met bloed.
    Mijn hart bonkte sneller dan ooit tevoren. Het was alsof ik de dood recht in de ogen keek. En ik wist zeker, dat dit de laatste levende persoon zou zijn die ik in dit leven zou zien.”



    At the other end of the line | One Direction.


    Five guys.
    One girl.
    An encounter they will never forget.
    A friendship that can move mountains.
    A love that will last forever.

    ~


    The odds are néver in our favor.

    Jieber schreef:
    Ik heb wel een fanfiction, ik weet alleen niet of je van Bieber houdt? c:


    Hihi, mijn naam zegt genoeg?


    where would I be, if you didn't believe?

    Knight schreef:
    Coool, ik ga die van jou een bekijken! Ik heb trouwens ook zo'n soort story ;p.

    [center]10
    The story of a murderer.



    (...)


    Wauw, even bekijken!!


    where would I be, if you didn't believe?

    Wiarda schreef:
    De man met het verenmasker is een soort van thriller. Er zal ook wat misdaad in komen, maar over het algemeen heeft het voornamelijk psychologische aspecten. Ik weet niet of je dat ook leuk vindt?



    Oeh ja, ook verhalen met dokters en anatoom pathalogen vind ik leuk om te lezen


    where would I be, if you didn't believe?

    Beautiful Pictures {Mooie thema foto's}

    Je mag deze foto's gebruiken voor jou story (niet andere foto stories!)
    Verzoekjes zijn natuurlijk altijd welkom.
    Net als kudo's, reactie's en abo's!
    Heb je een verzoekje?
    Plaats die dan graag in dit blog.
    Wil je net als in dit hoofdstuk je story promoot (ik doe het vaker en veel zeggen dat ze daardoor meer abo's hebben gekregen!)?
    Ga dan naar dit blog.
    Daar lees je wat de bedoeling is!
    I hope you enjoy it!
    Xxx Belle fleur



    Een story vol lekkere recepten

    In deze story staan allemaal recepten voor lekkere dingen!
    Van cupcake's tot smoothies en van jam tot zandkoekjes.
    Alles is diervriendelijk, dat is natuurlijk ook erg belangrijk.
    Ook staan er allerlei super handige tips in!
    Als je nog een verzoekje heb dat je als recept wil hebben,
    zal ik het voor je maken en in de story zetten.
    Je mag natuurlijk ook gewoon een hartig verzoekje indienen,
    daar kan ik ook voor zorgen!
    Als je een van de recepten hebt gemaakt kan je bij dat hoofdstuk een
    reactie plaatsen of het gelukt en/of lekker is!
    Zo makkelijk is het eerst (deze story) lezen, maken en dan lekker smullen

    *Kudo's, reacties en abo's zijn natuurlijk altijd welkom!*




    If I Die Tomorrow (Tokio Hotel Story)

    Wat als je een slecht leven leidt.
    Je moeder is overleden, en je beste vriendin is haar vader kwijt en maakt het zelfde als jou mee als jou.
    Je wilt elke dag wel een eind aan je leven maken.
    Je verhuid met die vriendin om je verleden achter je te laten, of wil je je leven opgeven en pleeg je zelfmoord? Dat lees je hier!


    Life is full of fake people



    None of the people who tried to could make me feel this way
    I'll gladly do my time
    I found you, unbound you, and tried to explain the only way,
    That I knew how to say

    I wanna be the last thing that you see
    Be my dearly departed



    Not all those who wander are lost



    Onbekende personen, vijf hoofdstukken, on-going, hij/zij perspectief en een mix tussen thriller, adventure, romance en enige actie.

    Learah infiltreert bij de racistische overheid, onderdeel zijnde van een vrij groot plan. Al redelijk snel echter, loopt door één levensgevaarlijke man de situatie volledig uit de hand en is haar leven in gevaar, maar ook dat van Niodin, een jongen die aan hun kant staat en eveneens een koorddans uit moet voeren om zijn leven te behouden.

    http://www.quizlet.nl/stories/91599/golden-cage/


    Voorbeeldstukje:
    Ze schraapte haar keel. het geluid klonk vreemd in de desolate gang, waar alleen haar voetstappen verder t horen waren. Een naar gevoel bekroop haar. Wat als er iets gebeurde? Zou iemand haar horen? Ze schudde geagiteerd haar hoofd; aan dat soort dingen moest ze niet denken; het zou toch geen enkele zin hebben. Waarom had ze ook haar mobieltje niet bij zich? Nou ja, nu niets meer aan te doen.
    Ze keek omlaag. Verbeeldde ze zich het? Ze knielde en keek beter. Niks verbeelding. Voetstappen. In de dikke laag stof tekenden zich duidelijke voetstappen af. iemand was hier kortegeleden geweest. Met een onprettig gevoel in haar maag stond Learah weer op. Ze liep verder, passeerde enkele zwak brandende lampjes en probeerde rustig te blijven.
    Opeens stond ze voor een deur. Ze beet op haar lip en stak voorzichtig haar hand uit. De klink was ijskoud. Ergens was ze verbaasd dat er niets gebeurde.


    Don't run away this time and die like a man.

    Struck by lightning ~ Thor


    "Well, well. Look who we've got here!"