• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Nu nog iets bedenken wat niemand ooit zal vergeten' Zeg ik benkelijk, 'Sowieso zal niemand ooit het gezicht van snape vergeten, en daarnaast nu al zeker niet het gezicht van omber' Zeg ik grijnzend. 'Mischien moeten we er voor zorgen dat er iets van ons voor altijd op deze school achterblijft' Bedenk ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Er zijn vele dingen die mensen niet meer zullen vergeten en die gezichten zeker niet, maar dit moet alles echt alles overtreffen" zeg ik grijnzend. Ik ga zitten, denk na en kijk naar het meer. "iets groots...iets groots" mompel ik bedenkelijk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [mijn topic]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Met een plons viel Astria voorover in het water, toen ze boven kwam spatte ze wat water in Draco's gezicht. "Ik zei toch dat je het nooit meer moest doen" Astoria grinnikte, en sloeg haar armen in Draco's nek en drukte een zoen op zijn lippen. Astoria trok haar lippen terug en hield haar hoofdje een beetje schuin terwijl ze Draco aankeek. "Je ziet er ged uit in je zwembroek" Astoria grinnikte en drukte weer een kusje op Draco's lippen, ze drukte even met haar vinger plagend in zijn borstkast en keek hem aan. "Mag ik...mag ik je, sixpack aanraken?" Een blos zorgde ervoor dat Astoria haar wangen rood werden, terwijl een klein verlgen glimlachje haar lippen sierden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    George Weasley

    'En iets dat niet makkelijk weg te halen is als het kan, zelfs niet met magie' Zeg ik nadenkend, 'Als we Snape erbij willen betrekken.. Waarom dan niet gelijk alle leraren?' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    blaise Zabini
    Ik dacht even. 'Wat dacht je van het meer?' Ik hield van het meer, het was de enige plek waar je jezelf kon terug trekken en natuurlijk zwemde ik er in, een gemeen plannetje vormde zich in mijn hoofd en zijlings keek ik aileen aan. Ik hoop dat ze van zwemmen hield.


    On wednesdays we wear black

    Fred Weasley

    "Dat lijkt me inderdaad ook wel handig en laten we inderdaad alle leraren maar doen" zeg ik grijnzend en uit mijn ooghoeken zie ik een bekend iemand voorbij lopen. "Dat is nu degene de alles over Snape weet en waar ik het net over had" zegt ik

    Aileen Megan Snape

    Ik knik. "Tuurlijk waarom niet" zeg ik vrolijk terwijl ik weer langzaam doorloop deze keer in de richting van het meer. Ik kijk rond aangezien ik dacht dat iemand ons in de gaten hield, maar zie niets. Ach zal mijn verbeelding wel weer geweest zijn.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Die heeft in iedergeval een goede Timing' Zeg ik grijnzend waarna ik de laatste hap van mijn appel neem en het klokhuis vervolgens richting Aileen gooi, 'He! Aileen toch?' Vraag ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aileen Megan Snape

    Ik kijk van Blaise naar degene die het klokhuis naar me gooit en zie de Weasley twins zitten. 'He! Aileen toch?' vraagt een van de twee. "Ja dat ben ik, maar waarom wil je dat weten George?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Ja dat ben ik, maar waarom wil je dat weten George?' Vraagt ze vervolgens, 'Hoe weet je zo zeker dat ik George ben?' Vraag ik haar, 'Jij was toch George?' Vraag ik Fred vervolgens, 'Wat weet jij allemaal over Snape?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aileen Megan Snape

    Ik haal mijn schouders op "Ik weet dat gewoon zeker je George bent en hij Fred, maar hoe zou ik ook niet weten" zeg ik lachend. "Wat ik weet over Snape" zeg ik bedenkelijk. "Mhm je kan beter vragen wat ik niet weet aangezien ik bijna alles weet, maar waarom zou ik dat vertellen?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Waarom je dat aan mij zou vertellen? Omdat wij niet heel lang meer op deze school vanplan zijn te blijven zouden we graag iets doen wat iedereen onthoud en natuurlijk kunnen we Snape daar goed bij gebruiken, en daarvoor willen we wat meer weten over hem' Zeg ik grijzend, 'Tenzij je hem niet met hetzelfde gezicht als omber vorigjaar het kasteel uit wilt zien lopen.' zeg ik schouderophalend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Draco Malfoy

    Zodra Astoria boven kwam veegde ze haar haar uit haar gezicht "Ik zei toch dat je het nooit meer moest doen" ze grinnikte, en sloeg haar armen in me nek en drukte een zoen op mijn lippen. "Je ziet er goed uit in je zwembroek" weer grinnikte ze, Astoria haar wangen kleurden rood en ze glimlachte verlegen "Mag ik...mag ik je, sixpack aanraken?" ik lachte "tuurlijk" wat was het toch een schatje.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aileen Megan Snape

    Dit klonk allemaal wel heel erg interessant, maar ook weet ik dat ik hiet problemen mee zou krijgen en dan heb ik het niet alleen over met Snape.
    Ik kijk naar George en zo onopvallend knik ik dat ik met het plan instem. Zolang ze er maar niet achterkomen dat ik er wat mee te maken heb en dat ik nu niets hoef te zeggen. "Wat zou daar dan tegenover staan?" vraag ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Hmm.. Dat niemand erachter komt dat jij iets gezecht hebt?' Opper ik grijnzend, veel anders kon ik niet aanbieden. Alhoewel, mischien korting in de fopshop maar dat word moeielijk aangezien we die officieel nog niet hebben.


    Don't be like the rest of them, darling