• Kan iemand een originele titel voor mijn story bedenken? Hij gaat over 1D, maar het is denk ik wel een nieuw onderwerp... De liefde staat deze keer niet centraal, maar speelt er wel een rol in.

    Samenvatting: Vijf popsterren hebben het te hoog in hun bol gekregen. Party, seks, drugs en vooral het feit dat ze alles kunnen doen wat ze willen, is het enige wat nog een rol speelt in hun leven. Ze denken enkel nog aan zichzelf en hebben niet door dat ze langzaam maar zeker hun fans kwijtraken. Tot ze op een dag in de Starbucks een meisje ontmoeten. Ze kan het niet aanzien hoe de jongens zich gedragen en vertelt hen eens flink de waarheid. Niemand trekt zich ook maar iets van haar aan, behalve Niall Horan. Hij wordt door de harde woorden van het meisje wakker geschud en vraagt haar om hem en zijn bandleden te helpen. Uiteindelijk gaat ze akkoord en trekt voor onbepaalde tijd bij de jongens in. Haar grootste uitdaging: Harry Styles. Zal ze de egocentrische, seksverslaafde en toch verleidelijke Harry kunnen veranderen? Of wordt ze zijn zoveelste slachtoffer?

    Kan iemand mij alsjeblief helpen? :D <3

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 14:21 ]


    Laugh, Love, Live <3

    Ik weet geen titel voor je, maar als ik jou was zal ik je samenvatting nog eens goed doorlezen. Er staan namelijk wat fouten in.


    There is nothing more badass than being yourself

    Wat ik niet begrijp, is het een Niall of Harry story, of 1D in het algemeen.
    Anyways, wat dacht je van deze titels;

    •To be famous.
    •Fame above love.
    •The fall. (Als in, ze raken fans kwijt enzo.)
    •Addicted. (Aan drugs, sex en fame enzo.)
    •Try before you die. (Zovan ze willen alles proberen en losgaan in hun leven.)
    •Wake me up. (Dat is namelijk wat ze bij Niall deed en ze probeert bij de andere.)


    There are two types of people. The bitches and the fake bitches. Know the difference.

    BiebrlyHills schreef:
    Wat ik niet begrijp, is het een Niall of Harry story, of 1D in het algemeen.
    Anyways, wat dacht je van deze titels;

    •Addicted. (Aan drugs, sex en fame enzo.)
    •Wake me up. (Dat is namelijk wat ze bij Niall deed en ze probeert bij de andere.)


    Het verhaal gaat eigenlijk over 1D in het algemeen. Liefde speelt wel een rol, maar de problemen en vriendschap zijn hier belangrijker.

    Addictes en Wake me up vind ik echt leuke titels. Ik hou ze in mijn achterhoofd. In elk geval bedankt! :D <3


    Laugh, Love, Live <3

    unfuckable groupie?


    Tonight is the night.. (Dexter)

    ik kon niet helemaal op een goede titel komen, maar misschien moet je iets doen als: improving our sins (onze zonden verbeteren)
    deze is best slecht maar misschien iets met zonden (sins dus)..
    oke dit helpt je vast voor geen meter xD


    Everything Is Impossible

    * Wake up call


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Ik faal in titels.. Maar ik ga t proberen :3

    -Don't wanna wake up
    -Finally awake
    -Blame it on the alcohol ( Slaat nergens op, maar zou erop klikken als ie in de spotlight stond :3 )

    Ja, verder faalt mijn brein nog harder dus stuur ik die maar niet (A)
    x

    Hier ben ik echt slecht in...

    Reverse (omkeren)
    Awareness is the medicine (besef is het medicijn)

    Zelf zou ik de tweede kiezen...
    Wil je me waarschuwen als je begint? Xx

    ScarsStories schreef:
    * Wake up call


    Haha, precies dit plopte mijn hoofd in.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    313 schreef:
    (...)

    Haha, precies dit plopte mijn hoofd in.


    Haha, scary! (:


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Enthusiasm schreef:
    ik kon niet helemaal op een goede titel komen, maar misschien moet je iets doen als: improving our sins (onze zonden verbeteren)
    deze is best slecht maar misschien iets met zonden (sins dus)..
    oke dit helpt je vast voor geen meter xD


    Alle hulp is welkom! Ik zal het in elk geval onthouden :D


    Laugh, Love, Live <3

    Directionem schreef:
    Hier ben ik echt slecht in...

    Reverse (omkeren)
    Awareness is the medicine (besef is het medicijn)

    Zelf zou ik de tweede kiezen...
    Wil je me waarschuwen als je begint? Xx


    Bedankt voor de ideeën! (Met hoeveel e's je dat ook schrijft :D)
    Natuurlijk wil ik je waarschuwen! Graag zelfs :D


    Laugh, Love, Live <3

    ScarsStories schreef:
    * Wake up call


    Dat is een goeie!


    Laugh, Love, Live <3