• Hoe meer filmpjes ik van de concerten van tokio hotel zie waar ik ben geweest.Hoe harder ik die begin te misse ö Dus het word echt fucking dringend tijd dat ze terug kome !!!!

    Heb ik ook,, ik durf niet eens meer naar me eigen filmpjes te kijken,, want anders,, moet ik altijd terug denken,, en dan moet ik bijna Janken :$ Ook als ik bebaalde lietjes hoor,, dan denk ik er aant erug,, maar dat is mar bij een paar lietjes,, vind het raar,, maar het is tg zo,
    Ze moeten gewoon terug komen!!


    Dunno ><

    A joh even geduld! Ik begrijp je hoor(A)Maar ze komen toch wél terug,Hihi ze houden van België en Nederland =D omdat wij hier wonen Muhahaha(duivel)


    Pictures fade away, but memories are forever

    Heb ik ook,, ik durf niet eens meer naar me eigen filmpjes te kijken,, want anders,, moet ik altijd terug denken,, en dan moet ik bijna Janken :$ Ook als ik bebaalde lietjes hoor,, dan denk ik er aant erug,, maar dat is mar bij een paar lietjes,, vind het raar,, maar het is tg zo,
    Ze moeten gewoon terug komen!!

    Ja ik heb da ook,ik heb juist al mijn filmpjes zo terug gezien,en da is echt kut dat die dees jaar nimeer terug kome.Maar ik moet altijd terug denke aan concerte bij geh,an deiner seite en 1000meere

    A joh even geduld! Ik begrijp je hoor(A)Maar ze komen toch wél terug,Hihi ze houden van België en Nederland =D omdat wij hier wonen Muhahaha(duivel)

    Tuurlijk houden ze van belgië en nederland!de beste fans:Y)Ma ge wacht zo kei lang op een concert,dan wacht ge kei lang op u tickets,dan wacht ge kei lang dat het zo ver is,en dan is da zo snel voorbij.

    (...)
    Ja ik heb da ook,ik heb juist al mijn filmpjes zo terug gezien,en da is echt kut dat die dees jaar nimeer terug kome.Maar ik moet altijd terug denke aan concerte bij geh,an deiner seite en 1000meere


    Ike moet altijd terug denken,, bij Leb die Sekunde,, ook Geh(OMdat Bill me toen aankeek^^) en Wo sind eure hände,, Daar krijg ik altijd kriebels van in me buik! ^^


    Dunno ><

    whaha kiddo kind tog x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Ike moet altijd terug denken,, bij Leb die Sekunde,, ook Geh(OMdat Bill me toen aankeek^^) en Wo sind eure hände,, Daar krijg ik altijd kriebels van in me buik! ^^

    leb die sekunde krijg ik altij kriebels,nhahaaa tom fucked zijn gitaar!!<3But bill heeft ook een paar keer gekeke,ma da vond ik eerder eng Oo

    (...)
    Tuurlijk houden ze van belgië en nederland!de beste fans:Y)Ma ge wacht zo kei lang op een concert,dan wacht ge kei lang op u tickets,dan wacht ge kei lang dat het zo ver is,en dan is da zo snel voorbij.


    Als ik me kaartje koop,, word ik al helemaal gek!!
    En 14 juni,, was helemaal snel voorbij!! Ze gaven niet eens een Toegift:( Terwel,, het het laatste Comsert,, voor ons van het jaar was!


    Dunno ><

    (...)
    Tuurlijk houden ze van belgië en nederland!de beste fans:Y)Ma ge wacht zo kei lang op een concert,dan wacht ge kei lang op u tickets,dan wacht ge kei lang dat het zo ver is,en dan is da zo snel voorbij.

    Já echt he ;O Dan denk je 1 dag voor het conert ; Morgen Tokio Hotel ! En dan is het zover Sta je in de rij hyper op en neer te springen..En dan mag je naar binnen,Vermaak je je 2 uur lang of langer? En dan is het voorbij,en dan ga je naar huis,val je met een hemels gevoel in slaap en dan denk je de volgende dag ; Nouu..:( ik wil terug >< en dan zie je de foto's die je hebt gemaakt en dan word je weer verdrietig ;O zo gaat dat -,-


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    leb die sekunde krijg ik altij kriebels,nhahaaa tom fucked zijn gitaar!!<3But bill heeft ook een paar keer gekeke,ma da vond ik eerder eng Oo


    Whaa, hoezo eng?!
    Ik heb heel Mooi filmpje waar Tom dan ze gitaar neukt,, allen die kijkt niemand,, en als ik heb zelf kijk,, ga ik weer bijna huilen,, en moet ik hem blijfen zien!


    Dunno ><

    (...)

    Whaa, hoezo eng?!
    Ik heb heel Mooi filmpje waar Tom dan ze gitaar neukt,, allen die kijkt niemand,, en als ik heb zelf kijk,, ga ik weer bijna huilen,, en moet ik hem blijfen zien!


    Gnaaah ik wouw die gitaar van tom zijn XD
    Ja echt eng..eerst keek die zo en die zijn oge ware zo echt fucking bruin en ik kon zo ineens nime bewege en die bleef maar kijke,en ik dacht echt vn ; gvd kijkt naar iemand anders gast Oo en 2e keer stond die voor mij en wouw ik een foto trekke ,, maar die camera werkte kei traag en die wouw ni opstarte,en die bleef daar staan tot die camera was opgestart ö but ik heb teken gedaan da die ni wouw opstarte en die lachte zo en die ging weg Oo en gnah,bill is eng ma tog cute PUNT!:Y)

    (...)

    Als ik me kaartje koop,, word ik al helemaal gek!!
    En 14 juni,, was helemaal snel voorbij!! Ze gaven niet eens een Toegift:( Terwel,, het het laatste Comsert,, voor ons van het jaar was!

    bij ons ook ni ô op 13 juli,maar ze werde gedwonge van het podium te gaan en mochte niets meer zegge tege ons van die organisatore ö

    (...)

    Gnaaah ik wouw die gitaar van tom zijn XD
    Ja echt eng..eerst keek die zo en die zijn oge ware zo echt fucking bruin en ik kon zo ineens nime bewege en die bleef maar kijke,en ik dacht echt vn ; gvd kijkt naar iemand anders gast Oo en 2e keer stond die voor mij en wouw ik een foto trekke ,, maar die camera werkte kei traag en die wouw ni opstarte,en die bleef daar staan tot die camera was opgestart ö but ik heb teken gedaan da die ni wouw opstarte en die lachte zo en die ging weg Oo en gnah,bill is eng ma tog cute PUNT!:Y)

    Mhaha,, Ik zou juist blij zijn,, als hij me zo aankeek:P Want om mij moest hij lagen,, Ik en meisje naast me,, waren mogolies aan het doen,, en toen stond hij naar ons te staren,, mar dat hadden we niet door,, todat ik keek, en mETEEN STOND IK ZO hELEMAAL STIL, n en Zij niks,, En toen ging hij lagen,, en toen ging ik springen,, en ropen ''Bill Ich liebe Dich'' En toen moest hij nog harder lagen :P

    Ik had ook een foto,, Maar hij in me camera keek,, had ik opgestuurt naar de hitkrant,, staat ie er pas 2 weken gelede in >.0 En toen ik het zag,, moet ik ook huilen:P Ookal zie je Allen maar 2 vlekjes als ogen,, dan,, maar met dan dat Tekstje er onder enzo, dat trok ik gewoon niet


    Dunno ><

    (...)
    bij ons ook ni ô op 13 juli,maar ze werde gedwonge van het podium te gaan en mochte niets meer zegge tege ons van die organisatore ö


    Bij ons ook,, ze mogten niet eens meer Zwaaien ofzo :S


    Dunno ><

    (...)

    Bij ons ook,, ze mogten niet eens meer Zwaaien ofzo :S

    bij ons ook ni,ze moesten stoppen en zonder iets te zeggen weg gaan.