• HELLO!
    Als je dit leest willen jullie alsjeblieft deze post voor mij liken? Let niet op het filmpje, het is mijn té slechte cover van 'Vegas Girl' en IF YOU DARE TO WATCH IT. Als ik de meeste likes heb kan ik een Meet&Greet met Conor Maynard winnen. Please? :)

    Alvast bedankt! *O*


    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 20:33 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Sexy met msn er tussen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    Sexy met msn er tussen.


    Oke damn, dan heb ik de verkeerde versie gebruikt, want ik had m'n MSN uitgezet. Of het was Amy, want ik was het opnemen zat. Elke keer ging of de telefoon, of ging m'n hond blaffen... En waarom ging je dat luisteren meh


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik heb hem al geliked voor je love. <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik kan het niet liken? Er staat enkel 'delen'.

    Ik zou wel willen, maar ik kan je post niet liken, sorry.


    Ex astris, sciencia

    Ik heb je als vriend toegevoegd, want anders kan ik het niet liken.
    Ik ben Manon .. (verder ga ik hier niet vermelden, maar je ziet me wel.)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Landon schreef:
    (...)

    Oke damn, dan heb ik de verkeerde versie gebruikt, want ik had m'n MSN uitgezet. Of het was Amy, want ik was het opnemen zat. Elke keer ging of de telefoon, of ging m'n hond blaffen... En waarom ging je dat luisteren meh
    Jah, uh waarom niet. Als iemand vraagt om een foto te liken, ga je toch ook naar de foto kijken?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Jah, uh waarom niet. Als iemand vraagt om een foto te liken, ga je toch ook naar de foto kijken?


    Ja oke, maar ik kan niet zingen dus dat is beschamend. En weet iemand hoe je je posts kan laten liken door iedereen?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Landon schreef:
    (...)

    Ja oke, maar ik kan niet zingen dus dat is beschamend. En weet iemand hoe je je posts kan laten liken door iedereen?
    Ik denk dat dat alleen met pagina's kan, want je moet vrienden zijn om te kunnen reageren op iets.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Ik denk dat dat alleen met pagina's kan, want je moet vrienden zijn om te kunnen reageren op iets.


    Hmmm dan maak ik een pagina aan en dan verander ik het linkje wel+post ik dat het veranderd is! Des te meer likes kan ik krijgen, want er staan pas 2 filmpjes online samen met die van mij en die heeft haar profiel afgeschermd..*O*

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 20:18 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Changed! Het komt op deze pagina te staan in een minuutje ongeveer! Like please? :)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Done. ^^

    It's not that bad...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    I liked it with my mums facebook hhaha.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik hoop zo erg voor je dat je het wint, want jij verdient het. <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.