• Owkee.. Ik ben dus verliefd op 2 jongens maar het zijn dus bijde enorm goede vrienden van mij. en van elkaar. jongen 1 die was verliefd op mij maar wat ie nu van me vind weet ik niet. ik heb eigelijk een beetje het gevoel dat ie me negeert waar ik me echt enorm kut door voel. we belde elkaar elka avond en waren altijd best met elkaar bezig. Hij wou weten op wie ik verliefd was en ik andersom. nu weet ik dat hij mij leuk vind door een vriendin van mij. ik ga geen namen noemen anders ben ik dik de lul i think.xD Ook zei deze jongen altijd dat ik naar hem toe moest komen omdat ie dat gezellig vond en hij niet naar mij toe mocht komen van zijn moeder.XD Natuurlijk ging ik nooit om 11uur nog naar zijn huis want daar woonde hij veel te ver voor. xD De volgende dag deden we eigelijk altijd alsof we die vond niet met elkaar gebelt had want niemand mocht het weten. Er waren er maar 3 die het wisten;; Ik, Hij, Mijn BF. Nu ongeveer 1week later belt ie me nauwlijks meer. en heb ik het gevoel dat ie me probeert te ontlopen op school. een paar dagen terug had ik een feestje en daar waren dus meerdere mensen die ik kende. ook die jongen(jongen2) waar ik die avond verliefd op werd. er was die avond te veel gebeurt maar het eindigde in iedergeval niet leuk. Die jongen2 trotste me die hele avond en ik heb een kwartier in zijn armen gelegen. Nu zie ik dus bijde jongens elke dag maar ga ik meer met jongen 2 om omdat hij me niet negeert of probeert te ontlopen op school. Nu weet ik dus niet hoe ik tegen jongen 1 moet vertellen dat ik hem eigelijk enorm mis en heb ik geen flauw idee op wie ik nou eigelijk verliefd ben. ik zal even een nadeel van jongen 1 zeggen hij is best klein en jongen 2 hij is altijd heel druk. wat zouden jullie doen?? :$:$

    XX


    It’s LeviOsa, not LevioSAR.

    Ik denk gewoon dat je moet kiezen voor wie je echt het meeste aandacht geeft. en ik denk dat je dan voor de drukke moet gaan xD hij kan alleen toch best rustig zijn ? Want ik val bijna alleen op drukke boyys ! Dus jah :S


    Because Nobody Love's

    Mss kun je eens alle positieve punten opschrijven van hun en alle negatieve

    dan zal het beter gaan om te beslissen


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Mss kun je eens alle positieve punten opschrijven van hun en alle negatieve

    dan zal het beter gaan om te beslissen



    Dat heb ik al een keer gedaan.. en ze hebben allebij even veel negatief als positief...


    It’s LeviOsa, not LevioSAR.