• Velen van jullie hebben vast wel eens een band/bandlid/artiest ontmoet en hebben daar een inspirerend of grappig verhaal aan over gehouden. Of je hebt een keer een kort gesprekje met ze gehad op Twitter dat het delen waard is. Of je kent een geweldig verhaal van iemand anders die zoiets mee gemaakt heeft.
    Nu kennen veel van jullie misschien ook wel de site Tumblr.
    Ik en Zoe hebben nu een tumblr opgezet om al die verhalen bij elkaar te krijgen en mensen er gelukkig mee te maken. Want zelf vinden we het geweldig om zulke verhalen te lezen en die dus met andere te delen.
    Dus voor de mensen met tumblr, de mensen met een leuk verhaal dat ze willen delen met de rest of voor de mensen die het gewoon leuk vinden om die verhalen te lezen: Fuckyeahbandstories
    Het zou leuk zijn als jullie hem zouden volgen en zelf iets in zouden willen sturen! (:
    Alvast bedankt!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Vertaal jij ze dan om moet het meteen in het Engels geschreven worden. (Ik kan echt niet goed Engels schrijven. :'D)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    Vertaal jij ze dan om moet het meteen in het Engels geschreven worden. (Ik kan echt niet goed Engels schrijven. :'D)
    Jij mag hem ook wel in het nederlands posten dan vertaal ik hem wel om en dan vraag ik het meisje waarmee ik het samen regel of ze de grammatica foutjes eruit wilt halen :'D dan komt het wel goed!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Infidelity schreef:
    (...)Jij mag hem ook wel in het nederlands posten dan vertaal ik hem wel om en dan vraag ik het meisje waarmee ik het samen regel of ze de grammatica foutjes eruit wilt halen :'D dan komt het wel goed!
    Ik wil het wel proberen, maar ik maak wel wat fouten als ik Engels moet schrijven. Ik ben Chiara niet hea. ;P


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Seasons schreef:
    (...)
    Waar naar toe en gewoon in het Engels?
    -heeft namelijk geen Tumblr-

    Ja graag in het engels! Ik weet niet of deze link voor jou werkt. Zo niet pb je ze maar naar mij, maar volgens mij moet ie werken!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Meteor schreef:
    (...)Ik wil het wel proberen, maar ik maak wel wat fouten als ik Engels moet schrijven. Ik ben Chiara niet hea. ;P

    Chiara is ook wel beangstigend goed in Engels hoor! Je mag het proberen, je mag het werk ook aan mij overlaten! Ik vind het al leuk dat je zin in wilt sturen! :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Infidelity schreef:
    (...)
    Chiara is ook wel beangstigend goed in Engels hoor! Je mag het proberen, je mag het werk ook aan mij overlaten! Ik vind het al leuk dat je zin in wilt sturen! :'D
    Ik zal mijn Sierra verhaaltje eens typen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Ik zal mijn Sierra verhaaltje eens typen.

    Dankjewel! :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ah, dat is echt een leuk idee. Ik zal jullie volgen (:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik heb wel wat ontmoet maar dat is geen verhaal waard want ik herinner me het bijna niet meer :'D


    -

    Jaejoong schreef:
    Ah, dat is echt een leuk idee. Ik zal jullie volgen (:

    Dankjewel! (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.