• Ik zag laatst een advertentie op markplaats van een jurkje dat ik heeel leuk vond. Maar het was de verkeerde maat ;c Nu heb ik de adverteerder gemailt met de vraag waar ze het vandaan had, maar ik kreeg geen reactie. Nu is de advertentie van marktplaats, podverdorie :C

    Ik heb het plaatje geprobeerd op te slaan, aangezien ik dat van te voren nog niet had..

    Maargoed, nu vroeg ik me dus af of iemand van jullie weet waar ik dit jurkje vandaan kan halen? Want ik wil m echt, echt, écht hebben :9~
    (ik weet trouwens ook het merk niet of niks, ik zou ook niet weten hoe ik in godsnaam zou moeten kijken of ze m bij attitude of large hebben..)



    Edit: Zo te zien is het plaatje überklein, ik krijg m niet groter opgeslagen.. ;/
    Iniedergeval,, het is een jurkje met aan de bovenkant zwart, in het midden een zalmkleurige strik. De rest van de jurk is ook zalmkleurig en poft een beetje. Het heeft een cappuchon met kattenoortjes. De armwarmers, die bij de hand ook een zalmkleurige strik hebben, zitten los van de jurk. Ze hebben ze ook in andere kleuren namelijk wit met zwart, grijs met zwart, en zwart met roze.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 20:41 ]


    Inspiration can hit you any time

    Oh, dat is Lolita niet?
    Ik ken wel een paar sites, als het echt Lolita is, zal ik je wel enkele sites sturen. (:


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Oh, dat is Lolita niet?
    Ik ken wel een paar sites, als het echt Lolita is, zal ik je wel enkele sites sturen. (:

    Geen idee, het heeft er iets van weg, dat wel. Alhoewel ik niet zeker weet of het écht lolita is, is dat niet nóg popperiger?

    Maar als je me een paar sites zou kunnen sturen, dat zou wel fijn zijn! (: Nooit geschoten is altijd mis he ;p


    Inspiration can hit you any time

    Je hebt verschillende stijlen Lolita. Sweet Lolita is nogal poppig, maar de rest van Lolita valt best mee. Dat neigt eerder naar het aristocratische. ^^
    Die van de foto lijkt eerder op Casual Lolita.

    Je hebt Bodyline, Fanplusfriend en Milanoo die redelijk goeiekoop zijn en betrouwbaar. Je moet wel opletten dat je iets uitzoekt dat er kwaliteitvol uitziet, want sommige stoffen zijn er veel te cheap en dan is je jurk in no time kapot. (heb ik gehoord)
    Ook komt het van China. Dichterbij kan je het niet echt vinden. :x

    Oh en je hebt ook brand, maar dat gaat over de 100 euro per kledingstuk. Die merknamen wil je niet weten, denk ik. :3

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 21:22 ]


    Let the Night embrace you

    Uhm .., ik weet het niet zeker maar je kan kijken op:
    www.dominia.nl
    Meer gothic (Lolita). Ik koop daar bijna al mijn kleren.
    Bestemming: Zuid-Holland
    www.mfashion.eu
    Dit is sweet lolita. Ik weet niet of ze het hebben hoor en schrik vooral niet van de prijzen! Het is enorm duur!
    Maar jha ..., het is niet anders.
    Bestemming: Utrecht

    Liefs Belle fleur


    Life is full of fake people

    Pusheen schreef:
    Je hebt verschillende stijlen Lolita. Sweet Lolita is nogal poppig, maar de rest van Lolita valt best mee. Dat neigt eerder naar het aristocratische. ^^
    Die van de foto lijkt eerder op Casual Lolita.

    Je hebt Bodyline, Fanplusfriend en Milanoo die redelijk goeiekoop zijn en betrouwbaar. Je moet wel opletten dat je iets uitzoekt dat er kwaliteitvol uitziet, want sommige stoffen zijn er veel te cheap en dan is je jurk in no time kapot. (heb ik gehoord)
    Ook komt het van China. Dichterbij kan je het niet echt vinden. :x

    Oh en je hebt ook brand, maar dat gaat over de 100 euro per kledingstuk. Die merknamen wil je niet weten, denk ik. :3


    xShadowGirlx schreef:
    Uhm .., ik weet het niet zeker maar je kan kijken op:
    www.dominia.nl
    Meer gothic (Lolita). Ik koop daar bijna al mijn kleren.
    Bestemming: Zuid-Holland
    www.mfashion.eu
    Dit is sweet lolita. Ik weet niet of ze het hebben hoor en schrik vooral niet van de prijzen! Het is enorm duur!
    Maar jha ..., het is niet anders.
    Bestemming: Utrecht

    Liefs Belle fleur


    Dankjewel voor jullie sites! Ik heb erop gekeken (behalve Bodyline, want ik kon de site niet vinden xd). Er staan een heleboel leuke dingen bij, maar net deze die ik zoek kan ik niet vinden ;c (of ik ben scheelf of kan niet met de sites omgaan, kan ook nog xd)
    Hebben jullie (of iemand anders), nog tips voor sites? (:


    Inspiration can hit you any time

    Volgens mij komt dit van viviclothes ^^


    I'm not short D: I just live in a big world