• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:17 ]

    Remorse schreef:
    Dat heb ik heel lang ook gehad, misschien moet je je bloed laten testen op B12 tekort?


    Nou, ik mag toch niet hopen dat dat het is.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aurorae schreef:
    (...)

    Nou, ik mag toch niet hopen dat dat het is.

    Hoezo niet dan? -Ik heb hier geen verstand van-

    Sjiriki schreef:
    zouttekort, ijzertekort, suikertekort en te lage bloeddruk. wat hebben we een boel dokters hier (cat)

    Snel beter worden! Ik herriner me alweer bijna waarmee ik jouw kon plagen :Y)

    Oja? Wat dan? D:

    Strider schreef:
    (...)
    Oja? Wat dan? D:


    DAt weet ik dus nog niet! MAAR HET LIGT OP HET PUNTJE VAN MIJN TONG!

    En in reactie op het bovenstaande: Luister alsjeblieft niet naar het internet als het over ziektes gaat. Het internet praat je een heleboel dingen aan. Dokter>Internet.

    Hell, Peuter met hakbijl>internet


    quidquid excusatio prandium pro

    Te lage bloeddruk of te weinig suiker/te weinig gegeten denk ik.


    Has no one told you she's not breathing?

    Sjiriki schreef:
    zouttekort, ijzertekort, suikertekort en te lage bloeddruk. wat hebben we een boel dokters hier (cat)

    Snel beter worden! Ik herriner me alweer bijna waarmee ik jouw kon plagen :Y)

    Zouttekort en een te lage bloeddruk hangen samen. IJzertekort kan blijkbaar een oorzaak zijn en als het een suikertekort is, dan heeft ze gewoon vaak appelflauwtes. Geen mensen die dokters spelen, hoor. Ik heb ook soms appelflauwtes en een lage bloeddruk :')


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik zal toch even bloed laten prikken bij de dokter en je bloeddruk laten nakijken. Bij mij word het ook altijd zwart voor mijn ogen als ik opsta en ben vaker bijna flauwgevallen. Toen zijn we naar de dokter gegaan en daar bleek dat ik een te lage bloeddruk en ijzer tekort heb.
    Als je weet wat er is kan je er rekening mee houden met voeding e.d.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall