• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vindt je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.

    Ik trek het serieus niet meer. We moeten spullen inpakken om weer terug te gaan en iedereen loopt te stressen. M'n moeder zeurt continu op me en het wordt me gewoon teveel. Fuck this.


    26 - 02 - '16

    Grr... Geef me toch mijn zin. Ik vraag toch niet veel?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Dafuq, hij stond aan mijn deur! En ik was niet thuis!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Heeft het nog wel zin om hier mee door te gaan? Hoe lang zijn we nu al bezig? Sinds april dus een kwart jaar. Misschien moeten we er gewoon mee stoppen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dank je.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dafuck was dat nou weer?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    adsfsdgd waarom heb ik geen contact met hem gemaakt?


    I'm a goner.

    Elke nacht weer zo'n droom. Ik droom de laatste tijd alleen maar dingen die ik ooit heb meegemaakt met hun. En ja, ik weet dat ik hun mis. Maar ik wil niet steeds achtervolgt worden door die dromen. Ik wil niet wakker worden en dan beseffen dat ik ze weer moet missen. Ik wil niet telkens er aan herinnert worden dat ik nog 2 jaar moet wachten en dan heb ik misschien geluk dat alles ooit zo werd als het eerst was. Waarom is alles toch zo ingewikkeld? Ik heb geen spijt van mijn keuze maar toch mis ik hun. Nu al bijna meer dan een jaar. Ik wil gewoon weer een keer met ze kunnen lachen.
    Ik mis gewoon onze tijd samen.
    Maar ik zweer, over twee jaar kom ik weer terug.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jij bent niet te geloven weet je dat ?!

    alles komt wel weer goed hoor. ;)

    Dit hou ik echt niet vol...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ga je zo vreselijk missen...


    Caution first, always.

    Denk je op dit moment aan me?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom is dit zo moeilijk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Argh, fuck love! Ik heb echt geen zin meer in, alles gaat opnieuw opflakkeren zoals twee jaar geleden, toen was ik echt ziek. Ik dacht dat het beter zou gaan nu, maar verkeerd gedacht dus. Damn...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”