• Nog twee weken en school start=(, daar heb ik geen zin in maar in mijn nieuwe dansseizoen wel. Ik ga na 9 jaar Jazz-Ballet naar een andere dansschool. Ik vond het niet meer leuk met 2 dansjes per jaar.
    Nu ga ik elke maand een nieuwe dans leren, dat in 4 verschillende stijlen: Jazz-Ballet, Moderne Dans, HipHop en Streetdance. 2x een grote optreden, 4x een kleine en mijn groep is heel actief dus ook bij Roosendaal zingt en winkelopeningen en soms bij een feest=). Ik heb er echt stik veel zin in want vaak spreken ze af om tussendoor te repeteren en de groep is heel hecht en je word gelijk geaccepteerd.

    Om het topic nutig te houden, waar kijk jij naar uti?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    hmmm naar een sms van een jongen die een enorme player is ;p


    effort never betrays you

    Judo, na de vakantie heb ik besloten er weer te gaan judo'en na 3 of 4 jaar :3


    Don't be like the rest of them, darling

    Tot The Hobbit uitkomt en mijn bestelde boek binnen komt bij de standaard.


    Ex astris, sciencia

    Naar de paasvakantie of volgende zomer xd

    na mijn vakantie in frankijk over 2 dagen:)
    xxx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Naar de dag dat mijn crush me sms't :Y)


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    damnn schreef:
    Naar een beter leven


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Dat ik weer naar Alanya kan gaan en in hetzelfde restaurant kan eten waar knappe obers werkten. :') Ik heb wel een herinnering tho, (een foto met ze.)

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 12:39 ]

    Trafalgar schreef:
    Toch wel naar de eerste schooldag, hahaha....


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik kijk uit naar een paar films die in de bioscoop gaan komen zoals catching fire en the hobbit. Ook heb ik zin in maandag, want dan ga ik op kamp waar ik (hopelijk) oude vriendinnen weer ga zien en nieuwe vrienden ga maken.
    & ik kijk heeeel erg uit naar 2015, want dan ga ik (hopelijk) een jaar naar Australië.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 13:26 ]