• Sex and the city
    New York; 2.36 pm; 24th of November; appartment Elise and Maialen

    “Jak.” Maialen snuift ook. “Ik ruik niets.” “Misschien zijn die proppen die in je neus daar de oorzaak van.” Ze haalt haar schouders op en pakt haar boek terug van het bijzettafltje dat ze had weggelegd toen ik binnenkwam. Ik loop naar de keuken en snuif nog eens. De ranzige geur komt van hier. “Iuuuuw!” zeg ik walgend wanneer ik naar de kattenbak kijk. Daar komt de geur dui-de-lijk vandaan. Op dat moment komt Fergie zigzaggend binnen met haar pluimstaart kaarsrecht de lucht in. “Je stinkt, vuil kattenbeest!” Blegh blegh blegh. “Maialen, heb je de kattenbak uitgekuist?” Het blijft even stil. “Heb jíj de kattenbaak uitgekuist?” vraagt ze. “Het was jouw beurt!” “Ik ben ziehiek.” Jezus, dat gaat het excuus van de week worden. Ik buk me en open de bak. JEZUS ALLEMACHTIG, WAT VOEREN WE DAT BEEST TOCH? IS ZE ROT VANBINNEN OFZO? HET STINKT NOG ERGER DAN STRONT – oh, haha, het ís stront. Vijf kleine drolletjes liggen te wachten tot ik ze opschep en in de vuilbak gooi. “Teringbeest.” mompel ik terwijl Fergie meer dan gelukkig langs mijn benen strijkt. Ik pak het kleine schepje en open de vuilbak al. Ik stroop mijn mouwen op zouden ze straks niet zouden volhangen met kattenstr – “EI, HET STINKT HIER!” hoor ik Maialen vanuit de woonkamer roepen.


    Maak hem maak hem maak hem en laat een rrreactie als je geen lui wijf bent ;D Of je kan me ook onmiddellijk in de Spotlight zetten, hahaha.



    Booyaaaaa. Maialen x