• ik wil de naam van een film graag weten die ik ooit eens ben begonnen te kijken maar toen ben gestoptte kijken.

    het gaat een beetje over een meisje die fiets-cross doet en een keer door een ruit heen is gefietst en dan naar een turn school is gestuurd door de rechter met tegenzin.

    sorry voor de gammele uitleg:\


    You can't not look cool with a crossbow.

    Nee, sorry. Is het een Engelse of Amerikaanse film?


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    Nee, sorry. Is het een Engelse of Amerikaanse film?

    volgensmij amerikaans (of iets van bollywood) maar ik durf het niet 100% te zeggen


    You can't not look cool with a crossbow.

    Volgens mij heb ik hem gevonden. De film die ik heb gevonden heet Stick it.

    Klein stukje van de beschrijving van de site waar ik hem vond

    De rebelse tiener Haley Graham (Missy Peregrym) doet niets liever dan halsbrekende toeren uithalen op de crossfiets. Maar haar laatste joyride eindigt voor de jeugdrechter. Die veroordeelt Haley tot de VGA, een elitaire turnacademie gerund door de strenge Burt Vickerman (Jeff Bridges). Haley blijkt een voormalig turnkampioen te zijn en wordt dus teruggestuurd naar een wereld waarvan ze dacht dat ze die achter zich had gelaten. Ooit liep ze zonder reden weg tijdens een belangrijke finale en liet ze haar teamgenoten in de steek. Op de VGA kennen ze haar reputatie, maar Vickerman laat haar geen duimbreed ruimte. Zijn motto: "Bezeer jezelf niet. En zorg dat er geen bloed op de toestellen komt."


    Physics is awesome

    Ik zou het niet weten.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Occhi schreef:
    Volgens mij heb ik hem gevonden. De film die ik heb gevonden heet Stick it.

    Klein stukje van de beschrijving van de site waar ik hem vond

    De rebelse tiener Haley Graham (Missy Peregrym) doet niets liever dan halsbrekende toeren uithalen op de crossfiets. Maar haar laatste joyride eindigt voor de jeugdrechter. Die veroordeelt Haley tot de VGA, een elitaire turnacademie gerund door de strenge Burt Vickerman (Jeff Bridges). Haley blijkt een voormalig turnkampioen te zijn en wordt dus teruggestuurd naar een wereld waarvan ze dacht dat ze die achter zich had gelaten. Ooit liep ze zonder reden weg tijdens een belangrijke finale en liet ze haar teamgenoten in de steek. Op de VGA kennen ze haar reputatie, maar Vickerman laat haar geen duimbreed ruimte. Zijn motto: "Bezeer jezelf niet. En zorg dat er geen bloed op de toestellen komt."

    ja die dankje!


    You can't not look cool with a crossbow.

    O die heb ik ook een keer gezien op tv. Ik wist de naam ook niet meerxD


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    AkatsukiXxX schreef:
    (...)
    ja die dankje!


    Graag gedaan en die film heb ik volgens mij ook gezien behalve het begin dan.


    Physics is awesome

    Nm, je hebt 'm al.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 16:30 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.