• Voor mensen die handig zijn met foto's, neem een kijkje in DIT topic!

    (Naam story), het verhaal over het leven van een paar tieners op een middelbare school in Londen. Met dagelijkse tiener-problemen zoals, liefdes, school problemen, tienerzwangerschappen, moeilijke ouders, groepsdruk en ruzie's.

    Hey ik zoek dus rollen voor dit verhaal. Ik zoek ongeveer 10 tot 20 tieners. Natuurlijk allemaal verschillende karakters en uiterlijk, niet iedereen is het mooie meisje.

    Ik zoek dus: bitches, football-jongens, cheerleaders, nerden, verlegen mensen, apparte types, wat je dan maar kan verzinnen!
    Bij extra zoek ik dingen zoals familie, liefdes (ook de rol van de ene persoon kan een relatie krijgen met de rol van een ander persoon, graag vermelden) hobby, sport, andere dingen die ik moet weten.

    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd: (Denk eraan: Ze zitten op highschool!)
    Uiterlijk (Foto en beschrijven, liefst bekent persoon, naam erbij vermelden.)
    Karakter:
    Extra:
    Waarschuwen?
    Titel?

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:40 ]


    It"s like an angel came by, and toke me to heaven.

    Iemand alsjeblieft? (:


    It"s like an angel came by, and toke me to heaven.

    Rol: Cheerleader
    Volledige naam: Ophélia Mary Pennywell. (Ophélia -> Ophielia)
    Bijnaam: Ophy, Lia
    Leeftijd: Ophélia is geboren op 19 januari 1996 - 16 jaar.
    Uiterlijk: Kendall Jenner.
    Ophélia wordt meestal omschreven als een schattig meisje. Altijd als ze lacht heeft ze van die schattige kuiltjes in haar wangen. Ze heeft donkerbruin, lang, stijl haar en bruine ogen. Ophélia is ongeveer 1m72 en staat bekend om haar juicy, lange benen. Verder draagt ze meestal mascara en geen tonnen make-up. Ophélia komt er altijd heel verzorgd en netjes uit.



    Karakter: Ophélia is een super spontaan meisje. Ze straalt altijd positieve energie uit en is altijd omringd door haar beste vriendinnen. Ze is heel ambitieus en een doorzetter. Als ze iets wilt dan gaat ze er ook 100% voor. Er zit zeker een soort van leider in Ophélia. Bovendien is ze ook heel erg intelligent en is ze een harde werker. Soms kan ze veel dingen niet verdragen, ze wordt boos om de kleinste redenen. Meestal omdat ze een perfectionist is. Maar ze staat vooral bekend als een lief en intelligent meisje.
    Extra: Ophélia haar ouders; Nora Carcua en Nicolas Pennywell hebben een eigen zaakje. Ze runnen een cake shop. Haar moeder is van Armeense afkomst. Ophélia is enig kind. Haar hobby's zijn zwemmen en yoga.
    Waarschuwen? Ja.
    Titel? The secret life of a teenager (?)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Rol: ''Apart type''/bitch/''bad girl''
    Volledige naam: Cassandra ''Cassie'' Blindstone
    Bijnaam: Cassie
    Leeftijd: 16 ''bijna 17''
    Uiterlijk:



    Kyrsten Ritter
    Karakter: Ze is erg spontaan, luidruchtig en staat graag in het middelpunt van de aandacht, of het nu op een positieve of op een negatieve manier is, dat kan haar niet zoveel schelen. Haar wereld draait om haar alleen, maar waarom dat is laat ze aan niemand los.
    Extra: Ze rookt als een ketter en is (met een fake-ID) vaak op feestjes te vinden, waar ze regelmatig iets te diep in het glaasje kijkt. Ze draagt veel zwart, en gaat vrij losjes om met jongens/mannen. Als ze zich iets in haar hoofd haalt doet ze er alles voor maar ze verliest ook snel haar intresse.
    Haar ouders werken allebei voor de overheid en ze heeft een nakomertje als broertje, Collin, hij is vijf jaar oud.
    Waarschuwen: Graag :)
    Titel: De naam van de school?


    ''When I get to the bottom I go back to the top of the slide'' - Helter Skelter, The Beatles.

    Ah dankjewel! Ik probeer alle goede rollen te gebruiken, ik heb nog veel meer nodig. (:


    It"s like an angel came by, and toke me to heaven.

    Moet ik er nog invullen anders? (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Toyfriend schreef:
    Moet ik er nog invullen anders? (:


    ^^ Dat dus :P


    ''When I get to the bottom I go back to the top of the slide'' - Helter Skelter, The Beatles.

    Als jullie dat willen, rollen zijn altijd welkom (;


    It"s like an angel came by, and toke me to heaven.

    Ik heb nog iets van vier rollen staan in mijn rollen story, shall I ?


    ' Nyctophilia '

    Eevee schreef:
    Ik heb nog iets van vier rollen staan in mijn rollen story, shall I ?

    Als je wilt hihi, zoals ik al zei: rollen zijn altijd welkom!


    It"s like an angel came by, and toke me to heaven.

    Even voor mezelf.
    Rol: Nieuw meisje op de high school, wordt later een van de cheerleaders.
    Volledige naam: Jenna 'Clare' Moore.
    Bijnaam: Jenna heeft niet echt een bijnaam, mensen verkorten haar naam wel als ze haar roepen, ze verkorten het dan naar Jen.
    Leeftijd: Jenna is geboren op 15 februari 1996, op dit moment is ze dus 16 jaar.
    Uiterlijk:



    Jenna heeft lange blonde haren, die mooi langs haar gezicht vallen. Jenna is trots op haar blonde haren, en draagt het dus vaak ook gewoon los, soms ook met een haarbandje. Jenna heeft grijs-blauwe ogen, die ze alleen opmaakt met een klein beetje mascara, Jenna houdt niet van te veel make-up. Verder draagt ze wat foundation, maar daar blijft het dan ook wel bij. Jenna houdt van vrolijke kleren. Een leuk rokje, met een kleurig hempje is Jenna's favoriete outfit. Maar je zal haar ook wel zien in een simpele skinnyjeans met een shirtje. Jenna houdt er wel van om zich goed te verzorgen, vooral haar haar. Jenna is niet zo lang, en dat vindt ze ook echt niet erg. Bij speciale gelegenheden zal we wel pumps dragen, maar je ziet haar vaker gewoon op simpele ballerina's of sneakers.
    Jessica Tyler.
    Karakter: Jenna is op het eerste gezicht een vrij verlegen meisje. Maar als je haar beter leert kennen is het een vrolijke, losse meid waar je goed mee kan praten. Jenna houdt van haar familie en vrienden en zal er veel aan doen om hun gelukkig te maken.
    Jenna is een echte doorzetter, als ze iets echt wilt, zal ze er alles aan doen dat het haar lukt.
    Jenna is niet het meisje dat alleen wil zijn. Ze houdt van mensen om haar heen. Ze is niet het meisje dat echt om aandacht zoekt, maar ze vindt het wel fijn dat mensen ook om haar geven. Verder is Jenna niet echt het slimste meisje van de klas, en kan ze soms ontzettend stomme opmerkingen maken, maar haar vrienden kunnen er wel om lachen. Jenna is een echte levensgenieter, en geniet van elke dag die haar gegunt wordt.
    Extra: Sinds Jenna's achtste jaar houdt ze ontzettend veel van zingen. En daar is ze ook vrij goed in. Vaak doet ze simpele optredens met haar gitaar. Verder houdt Jenna ook nog van surfen. Haar vader, moeder en haar oudere broer surfen ook allemaal, dus het zit wel in de familie. Elk jaar gaan ze op een lange vakantie naar een tropisch land, om daar te gaan surfen en natuurlijk ook om te genieten van de zon.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:50 ]


    It"s like an angel came by, and toke me to heaven.

    Rol: Activiteiten begeleidster
    Volledige naam: Sara Roxanne Calder

    Bijnaam: Saar
    Leeftijd: Sara is achttien jaar oud, geboren in de winter op 24 november.
    Uiterlijk: Selena Gomez
    Sara's haar. Gossie, iedereen is er jaloers op! Die mooie, lange, donkerbruine, golvende lokken die haar volledige plaatje perfect afmaken. Haar bruine ogen zijn precies de zelfde kleur als haar haar met een speelse twinkeling. Sara is precies het plaatje van een tiener die een hoge status op haar school zou hebben zónder er ook maar wat voor te hoeven doen, maar zo zit Sara niet in elkaar. Ze is heel sympathiek en werkt voor de dingen waar ze naar toe wilt streven.



    Karakter: Sara woont misschien wel in een rijke buurt, maar ze verafschuwt het vaak. Ze gaat vaker om met de mensen die het minder hebben en doet vrijwilligers werk, ze is meer weg dan dat ze thuis is.
          Sara is een heel open persoon, ze is vrolijk en spontaan en is altijd wel in voor een grapje. Ze is een meisje die geen grenzen kent en deze al snel overgaat, waardoor ze wel eens in de problemen komt. Ze praat vrij weinig, maar als ze praat dan voornamelijk over oplossingen en ze luistert goed naar anderen. Ze komt vaak aanzetten met adviezen waar niemand om gevraagd heeft, maar ze helpt graag.
          Sara erg moederlijk en maakt ze zich snel zorgen om iemand, ze kan nadat iemand bijvoorbeeld valt nog uren doorblijven zeuren of het echt wel gaat. Ze is dan ook iemand die snel ergens in gelooft en mensen misschien iets te snel vertrouwd. Sara staat erom bekend wel eens gebruikt te worden door ‘vrienden’.
    Hobby's: Sara probeert graag nieuwe dingen uit. Verschillende kledinggenres, verschillende kapsels, verschillende sporten. Op dit moment houd ze het bij een girly maar toch stoere kledingstyle, een bruin, golvend kapsel en doet ze aan hardlopen. Een simpele sport maar ze doet het dagelijks.
          Buitenom dat, houd Sara heel erg van het bijhouden van de schoolbog en het organiseren van de schoolactiviteiten. Haar vorige disco idee (Old Skool) was een phenomeen!
    Familie: Sara heeft haar beide ouders nog en woont samen met hen en haar jongere broertje Kevin van twaalf thuis. Haar moeder, Mabel, en haar vader, Josh, werken allebij in een hotel in de buurt. Ze hebben een goed betaalde baan en willen dat hun zoon en dochter ook zo'n goede baan krijgen. Ze kunnen het niet uitstaan dat Sara graag de minderbedeelden helpt.
    Extra: Sara zit in het activiteiten team van haar school en werkt ook aan de schoolblog.

    Waarschuwen? Jaaa

    Titel?: Back in the regular days


    ' Nyctophilia '

    Rol: Verlegen stille meisje
    Volledige naam:Evelyn Ambrea Haywire
    Bijnaam:Eef, Ev
    Leeftijd: 18 (22 December)
    Uiterlijk:


    Elisabeth Harnios
    Karakter:Evelyn is iemand die niet snel uit zichzelf met iemand zou praten. Het duurt lang voordat ze zichzelf opent voor anderen. Als je haar eenmaal leert kennen zal je weten dat ze een heel vrolijk en lief iemand is. Ze zal niet snel iemand boos maken, maar als het gebeurt doet ze haar best om het goed te maken.
    Extra: Evelyn houdt ervan op te teken, ze is er ook goed in. Ze tekent graag mensen en omgevingen.
    Ook heeft ze een vriend Devin(zie rol hieronder) voor al 3 jaar.


    Rol: Gamer
    Volledige naam:Devin Liam Priestly
    Bijnaam: Dev, Priest
    Leeftijd: 18 (18 Januari)
    Uiterlijk:


    Felix Kjellberg (Pewdiepie)
    Karakter: Devin is een jongen die niet veel opvalt. Hij loopt veel rond in een eigen wereldje. Hij is aardig tegen iedereen die aardig is tegen hem. Hij maakt makkelijk vrienden door zijn vriendelijke en rustige karakter. Hij kan wel snel uit zijn slof schieten, maar dan moet je wel erg je best doen.
    Extra: Hij houdt ervan om te gamen.
    Ook heeft hij een vriendin, Evelyn (zie hierboven) voor al 3 jaar


    Waarschuwen: Graag :)
    Titel: Livin'our lives

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:57 ]


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    Rol: Sporter
    Volledige Naam: Dave Harris
    Bijnaam: D. , 21.
    Leeftijd: Dave is negentien jaar, geboren op de 21e van januari.
    Uiterlijk: Josh Hutcherson
    Zijn spieren? Ja, dat zijn de eerste dingen die bij hem opvallen ná zijn lichte ogen en zijn o zo zwarte, warrige haar. Hij heeft er hard voor gewerkt om zijn lichaamsbouw zo te krijgen en het is hem nog goed gelukt ook. Meiden hangen aan zijn lippen maar hij geniet momenteel van zijn single hapy life. Ook is Dave heel lang, 1.93 welliefst te verstaan.


    Karakter: Dave is een vrolijke jongen die graag anderen helpt. Hij is een jongen die zich niet zo snel ergens voor schaamt. Hij houdt van lekker gek doen en het maakt hem niet zo veel uit wat anderen van hem denken. Hij is een echt vriendenmens. Dave is ook heel nuchter. Hij krijgt veel aandacht, maar erom vragen zal hij nooit. Hij vindt het fijn om alleen te zijn om tot rust te komen, maar bij zijn vrienden is hij veel spontaner en openener. D is ook heel erg apart en moeilijk te doorgronden. Hij is speciaal, vindt hijzelf. Meer uniek dan een ander, want hij mag niet zo graag 'standaard' mensen.
          Hij valt op meisjes die ook zichzelf kunnen zijn. Spontaniteit is ook een karaktereigenschap die hij wilt kunnen delen met zijn toekomstige vriendin.
    Familie: Dave woont samen met zijn 38 jarige moeder Mia Willes en zusje 15 jarige zusje Ruby Harris. Zijn vader Dave Sr. Willes is op Dave's dertiende gestorven aan botkanker op 45 jarige leeftijd.
    Extra: Dave denkt niet vaak meer na over zijn vader, het is verleden en soms moet je het verleden los laten is wat hij altijd zegt. Hij draagt wel altijd zijn vader's gouden trouwring aan een gouden ketting. Het is heilig, zegt hij altijd. Het steunt hem in alle moeilijke tijden.
          Dave heeft zijn armspieren gekweekt op de middelbare school met het basketbalteam waar hij onder het nummer "21 Harris" speelde. Ook trok hij zich vaak op aan de grote eik in zijn achtertuin bij zijn moeder.
    Waarschuwen? Jaaa
    Titel?: Back in the regular days

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:01 ]


    ' Nyctophilia '

    Rol: Bitch
    Volledige naam: Charlotte Annie Wood.
    Bijnaam: Char
    Leeftijd: Char is geboren op 15 juli 1995 - 17 jaar oud.
    Uiterlijk: Emilie Nereng.
    Char heeft blond, lang, stijl haar en blauwe ogen. Ze is ongeveer 1m65 en is slank gebouwd. Elke dag draagt ze wel wat foundation, eyeliner, mascara en lipgloss.



    Karakter: Mensen moeten er maar niet aan denken om gemeen te doen tegen Char. Ze durft voor haar eigen op te komen en zegt meteen het eerste wat in haar opkomt. Mensen kennen haar als 'de bitch' die niets liever doet dan roddelen en lachen met mensen. Maar toch krijgt ze veel aandacht van jongens, door haar mooie verschijning. Char is gewend haar zin te krijgen en die zal ze ook krijgen. Als ze iets wilt dan wilt ze het ook echt. Een echt verwend nest. Char toont nooit haar emoties, niemand heeft haar ooit zien huilen. Ze stelt zich nooit open voor niemand of voor niets. Ze kan soms vriendelijk zijn, maar alleen als ze iets nodig heeft van die persoon. Haar verontschuldigen doet ze nooit, alleen als het echt moet. Char is een dapper meisje, ze durft heel veel wat de meeste meisjes van haar leeftijd niet durven.
    Extra: Char heeft een oudere zus Charlene van 21 jaar oud. Ze hebben geen goede band met elkaar, de twee zussen hebben totaal verschillende interesse's. Haar moeder overleed toen ze vier jaar oud was, ze groeide op zonder moederfiguur. Haar vader is een zakenman en heeft amper tijd voor haar. Char haar hobby's zijn dansen en joggen.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik vul twee rollen in! :Y)
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old