• Heey,

    keb ruzie me een 'vriendin' omdat ze me vies aankijkt omdat ik bi ben..n ja ze pest my er mee nzo ze heeft r gwoon iet tege en ja vo wraak pestk er nu me r stottere mja :S


    Imperfection Is Beautiful

    Tis je vriendin, ik vind dat ze in ieder geval je keuze moet respecteren!


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Wow, dat vind ik echt ziek van je vriendin.
    Dat is dus geen vriendin.


    Life is hard and then we die

    najaa zeg dat is geen vriendin!!!! Die accepteert je gewoon!!!
    En je moet haar ook niet pesten met haar stotteren, dat is ook niet echt cool.
    Maar ik zou het gewoon een tijdje negeren en als dat niet werkt gewoon keihard in haar gezicht zeggen:
    Is dit nu vriendschap, me niet eens kunnen accepteren en in mijn waarde laten?? Sinds wanneer gedraag je je zó laag?

    succes ermee(flower)
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Das echt stom dat ze je niet accepteert!:O


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Wat is dat voor stomme vriendin? Dumpen! Zij moet jou accepteren zoals jij bent.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    najaaah, ik dacht ook dat ze mij vies zouden aankijken XD
    maar sommige maken daar lekker grapjes over, mijn bi-heid XD
    ik vind mijn vrienden gewoon cooel

    en dump dat kind gewoon, je bent wel beter waard :')


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Deze persoon een 'vriendin' noemen lijkt me tijd en typverspilling.


    No growth of the heart is ever a waste

    omg Oo
    Gelukkig accepteerde mijn vriendinnen het wel!
    ik zou bij me zelf afvragen of ze wel echt je vriendin is...
    Ja sorry is mischien niet zo leuk om te horen maar zat andere die je wel zullen accepteren toch!


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Deze persoon een 'vriendin' noemen lijkt me tijd en typverspilling.

    Inderdaad, 'trut' gaat veel sneller.


    Mew <3

    Gewoon keihard zeggen opdonderen teringhoer! Dit kan ik toch geen fucking vriendschap noemen? Echte vrienden accepteren gewoon hoe je bent. OF je nou BI of hetero bent! Boeit het iets dat ik ''BI'' ben? Heb jij er last van? Nee? Opdonderen slet of ik klap je!

    ( Sorry voor het gescheld maar dit is wat ik nou letterlijk tegen zo'n iemand zou zeggen :$ )

    Toevallig heeft een goede maat van mij ook toegegeven dat hij homo is deze week. Hij is homo. Boeie. Ik accepteer hem gewoon. Hij is like een goede vriend van mij en samen delen we hiphop en kledingsstijl.

    En hij zegt dat hij dat normaal nooit toegeeft maar hij weet dat ik niks doorvertel aangezien ik hem langer ken....

    Zo heeft hij bijvoorbeeld een navelpiercing. Normaal hebben meiden dat.

    Dus gay of hetero... Maakt echt helemaal niks uit. Ik heb zelfs ooit een meisje gehad die BI was dus ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    man..das echt geen vriendin
    vriendinnen respecteren elkaar hoe ze zijn
    anders zijn ze geen vrienden


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Gewoon keihard zeggen opdonderen teringhoer! Dit kan ik toch geen fucking vriendschap noemen? Echte vrienden accepteren gewoon hoe je bent. OF je nou BI of hetero bent! Boeit het iets dat ik ''BI'' ben? Heb jij er last van? Nee? Opdonderen slet of ik klap je!

    ( Sorry voor het gescheld maar dit is wat ik nou letterlijk tegen zo'n iemand zou zeggen :$ )

    Toevallig heeft een goede maat van mij ook toegegeven dat hij homo is deze week. Hij is homo. Boeie. Ik accepteer hem gewoon. Hij is like een goede vriend van mij en samen delen we hiphop en kledingsstijl.

    En hij zegt dat hij dat normaal nooit toegeeft maar hij weet dat ik niks doorvertel aangezien ik hem langer ken....

    Zo heeft hij bijvoorbeeld een navelpiercing. Normaal hebben meiden dat.

    Dus gay of hetero... Maakt echt helemaal niks uit. Ik heb zelfs ooit een meisje gehad die BI was dus ;).


    das echt zo lief weet je dat(A)
    een vriend van mij is ook bi en ik was de eerste waaraan hij het had verteld dat gaf me best een speciaal gevoel...


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?