• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    [Hmm, eerder vervelend dan moet ik hun ook alles laten vergeten.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hoeft niet, toch? Als je iemand wil lijden en diegene de gevolgen van oa marteling/rape/whatever wil laten ervaren kun je diegene het laten onthouden.
    Anyhow, Sam has to work for a few hours x'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Sal Levine

    Het nadeel was dat mijn hoofd zo ver omlaag gericht was dat ik nu niet kon zien hoe Rikki reageerde. Ze stond op. Verbaasd keek ik haar een beetje aan en zag hoe ze haar broek een stukje omhoog trok.
    'Oké, ik weet denk ik nog wel waar zijn kamer is. Zullen we daar als eerst kijken?' vroeg zij aan mij. Lichtjes knikte ik en stond ook alvast op.
    'Als hij daar niet is, kunnen we nog beneden en buiten kijken. Of op zolder...' Ik zag haar rillen nadat ze die woorden sprak. Beneden en buiten, daar was niks ergst aan. De zolder. Dat zal nu een grote rol spelen, maar het is volgens mij voor haar nogal een grote opgave om daar weer heen te gaan. Ik begon alvast richting de deur te lopen en deed die open. Ik draaide mijzelf om en keek afwachtend naar Rikki.
    'Naar de tweede verdieping dan maar?' vroeg ik aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nightshade

    Hij stormde op me af en haalde in een flits zijn dolk tevoorschijn. Toen hij dichtbij genoeg was haalde hij uit naar mijn hart. Ik kon zijn aanval niet stoppen, maar ik kon er wel voor zorgen dat de dolk niet mijn hart raakte maar mijn schouder. Ik zakte iets in elkaar en trok de dolk, met een grom, uit mijn schouder. Ondertussen was Ayakai onder mij door gegleden en gaf me een zo hard mogelijk trap tegen me knie. Hij breekt niet, maar hij dwingt me wel naar beneden te gaan. "Je bent handiger dan ik dacht." siste ik kwaad en likte snel over mijn tanden. Ik heb hem onderschat, een fout die ik niet nog eens mocht maken. Toen zag ik dat er boven hem een onbeschermde plek was, een ruimte die openbleef en die fout benut ik. Razendsnel jaagde ik de dolk door zijn schouder, hopelijk zou dat zijn volgende aanvallen vertragen. Daarna duwde ik hem met een enorme kracht naar de andere kant van de kamer. Zo had ik tijd om mezelf weer op te richten en me klaar te maken voor een volgende aanval.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ivan schreef:
    Hoeft niet, toch? Als je iemand wil lijden en diegene de gevolgen van oa marteling/rape/whatever wil laten ervaren kun je diegene het laten onthouden.
    Anyhow, Sam has to work for a few hours x'].

    [Have fun working. Maar ik wil Rikki dus blijven gebruiken en niet moeten vermoorden omdat ze het weet xd]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    [Have fun working. Maar ik wil Rikki dus blijven gebruiken en niet moeten vermoorden omdat ze het weet xd]

    Awesomeness 8D. Yo ho ho and a bottle of rum! I'm in my pirate mood.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    (...)
    Awesomeness 8D. Yo ho ho and a bottle of rum! I'm in my pirate mood.


    [ Let me help you! ]


    everything, in time

    Ayaki.

    'Je bent handiger dan ik dacht,' hoor ik hem zeggen op een toon die woede verraadt. Mijn ogen flitsen naar boven, maar het is al te laat.
    Op het moment dat ik weg wil duiken en het gat probeer te dichten heeft Nightshade al uitgehaald en mijn dolk door mijn schouder geramd.
    'Aah!' schreeuw ik en het wordt even zwart voor mijn ogen. Tegen de tijd dat ik op wil springen voor een tegenaanval, krijg ik een harde trap in de rug en knal ik tegen de muur van de zolder. Ik val op de grond, kom hijgend overeind. Mijn blik staat op onweer. Ik ruk mijn wapen uit mijn schouder, kreun door de pijn. Ik veeg een losgeraakte lok haar uit mijn gezicht en bal mijn vuisten. Het speelkwartier is voorbij. Ik heb nog enigszins geluk dat hij op mijn linkerschouder heeft gemikt omdat ik rechtshandig ben, maar de pijn is niet misselijk.
    Zijn reflexen zijn indrukwekkend. Hij benut elke kans, elk gaatje in mijn aanvallen. Hij is gevaarlijker dan ik dacht. Die intimiderende air die ik eerder voelde was dus geen loos alarm. Ik moet wat verzinnen en gauw. Die pijn in mijn schouder heeft mijn linkerarm bijna volledig onbruikbaar gemaakt. Nog een flinke slag op die arm en ik kan niks meer. Ik moet wat doen, maar wat? Ik kan mijn illusie proberen te gebruiken, maar zoiets kost een aanzienlijke hoeveelheid kracht en het is niet eens zeker dat het vat heeft op hem. Maar aan de andere kant: hij is zowel sterk als snel en kan daardoor een groot gevaar voor me vormen. Ik moet.. het erop wagen. Ik heb geen keus.
    Ik kijk hem met een doordringende blik aan, laat de ruimte om ons heen veranderen in een donkere plaats met stromend magma. Ik verander in een volwassen man, ik neem Zijn uiterlijk aan in de illusie. Het uiterlijk dat Hij tweehonderd jaar geleden had: een gezicht vol littekens, lang, zwart haar in een knot en een indrukwekkend zwaard. Ik haal het zwaard van mijn rug. Ik moet alles in deze aanval gooien, ik kan deze illusie niet eeuwig volhouden. Bovendien ben ik kwetsbaar zo. Als die Nightshade op de een of andere manier controle krijgt over de illusie en daarmee over mijn herinneringen is het over.
    'Laat deze hel je graf zijn!' grom ik met Zijn rauwe stem, storm naar hem toe en haal uit met het zwaard met enorme kracht.


    No growth of the heart is ever a waste

    Broadfields schreef:
    (...)

    [ Let me help you! ]

    ARRR.


    No growth of the heart is ever a waste

    IAmaristus
    Bloed. Angst. Pijn. Nu! Ik wil het nu! Ik moet moeite doen om het niet uit te schreeuwen van frustratie. Ik had al zo lang niks meer gehad. Ik wilde verwonden. Ik wilde de angst zien in de ogen. Ik liep vastberaden naar binnen en griste een kromzwaard van de muur, die eigenlijk voor de sier was. Maar dat maakte niks uit. Hij was scherp. De eerste die ik tegen kwam had enorme pech. En dan had ik geluk. Ik sloot even mijn ogen. Ik grijnsde bij het idee. Iemand die pijn had, had ook angst. De angst voor nog meer pijn. Waarom had ik dat niet eerder bedacht? Ik dacht aan Ayaki, en hield die illusie voor me. Zodra iemand me zou zien, zou ik hem worden. Dan was Amy onschuldig.
    [mag ze Sal verwonden?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Sal is allang weg.. Sal is boven met Rikki op haar kamer...
    Maar ze gaan zo naar de 2e verdieping.. Je mag hem van mij wel verwonden, maar niet te erg graag xd zijn hand is al verwond]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [See your GB Sam.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    x

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 15:43 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rikki Madeleine Beck

    Sal is al opgestaan net als ik en loopt richting de deur om die te openen. Hij draait zichzelf om en kijkt afwachtend naar mij. Ik volg hem wat aarzelend. Ik hoop maar dat hij op zijn kamer is.
    "Naar de tweede verdieping dan maar?" vraagt Sal aan me en ik knik lichtjes.
    "De tweede verdieping." herhaal ik hem met mijn zachte stem, die me eraan doet herinneren dat ik zo verlegen ben dat ik normaal niet durf te praten maar me nu bijna voordoe samen met Sal als een stel detectives. Op zich vind ik het niet zo erg, het helpt me om me over mijn sociale angst heen te zetten. Ik merk het nu eigenlijk amper. Ik ga Sal voor naar de tweede verdieping, al weet ik dat hij ook weet waar het is omdat die Ayaki hem al een rondleiding gegeven heeft. Ik stap traag om het moment wat uit te stellen en streel met mijn hand langs de houten leuning. Hij voelt glad aan, gladgeschuurt door duizenden handen die eraan gezeten hebben. Op de tweede verdieping kijk ik paniekerig om me heen. Welke kamer was het nou? Ik heb niet goed genoeg opgelet toen we erheen gingen. Ik sluit mijn ogen en probeer te bedenken welke kant we opliepen. Links. Ik ga linksaf en open klop op één van de deuren. Geen gehoor. Als ik hem opendoe zie ik dat ik wel de juiste kamer voor me heb.
    "Hij is er niet." mompel ik tegen Sal terwijl hij het waarschijnlijk ook al door had.


    Your make-up is terrible

    [Kan die reactie iets later RememberYoux? Ze zijn nog in Rikki's kamer.. Met de deur dicht..

    + zijn hand zit in verband.. Geen Theedoek]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you