• Er is dus een jongen.Hij is niet echt zo heel mooi,en hij is ook niet puur belgisch [ik heb trouwens niets tegen buitelanders] en hij moet niets van tokio hotel hebben!!Maar tog is er iets dat mij aantrekt aan hem en ik weet niet wat.Ik zat met hem op de bus voor hem en die begon tegen mij te praten over tokio hotel dat hem vind dat hij janette zijn [hij zag dat ik een vest van hun aan had]!En toen bleek die bij mij op school te zitten.En een paar dagen later was ik te laat en ik loop zo rustig over de speelplaats komt er ineens iemand naast mij lopen en begint die te praten over vanalles en nog wat,was het die zelfde jongen.Vandaag op de speelplaats stond ik met een vriendin aan de bank,komt die ineens voor mij staan en die blijft zwijgend in mijn ogen kijken;[die jongen heeft trouwens zeer mooiie ogen].en die lacht zo is vriendelijk.En dan was de middag gedaan en ik kom terug van het stad en loop de poort binnen staat die daar en kijkt die mij weer recht aan.Dan zag ik die terug op de speelplaats en was die weer aan het kijken.En hij is ni echt mooi,maar tog vind ik iets aan hem dat hem speciaal maakt.En ik vind het raar dat die altijd kijkt.En dan op een vriendelijke manier.Terwijl ik tokio hotel fan ben en hij niets van die manne moet hebbe!


    vandaag

    Had ik gdaan met school,en ik liep over de speelplaats.Maar hij had nog les en was naar de barakke aan het gaan.Komt die ineens voor mij staan en zegt die ineens; JHOOOW !! en geeft die mij een knuffel .. terwijl ik hem ineens ni ken :')!Niet dat ik het heel erg vond ze maar fwat x)

    Bij een relatie hoeven jullie niet altijd dezelfde intresses te hebben als hij het maar accepteerd.
    Kijk naar mij. En jongen vindt me leuk terwijl hij weet dat ik Tokio Hotel fan ben en dat boeit hem niets :').


    I recycle my thoughts.

    ...Vandaag op de speelplaats stond ik met een vriendin aan de bank,komt die ineens voor mij staan en die blijft zwijgend in mijn ogen kijken;[die jongen heeft trouwens zeer mooiie ogen].en die lacht zo is vriendelijk...

    Dat klinkt, alsof hij verliefd op je is x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik denk dat als jullie gewoon allebei accepteren wat de ander over TH vindt het geen probleem moet zijn :)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    als ge uu er toch door aangetrokken voelt...gaa er dan voor heah:D
    xx


    everybody needs a song.

    Heey, ,ik heb precies hetzelfde .. alleen mijn kerel zit bij me in de klas !! Hij is ook niet superknap,., maar toch kan ik geboeit naar um zitte staren =]
    Ik voel me gwn supergoed bij hem in de buurt. en t lukt prima zo. Dus ga er gewoon voor ;] Als t niet lukt heb je het gewoon geprobeert :D

    Succeess !


    Because Nobody Love's

    als ge uu er toch door aangetrokken voelt...gaa er dan voor heah:D
    xx

    Jama nhee gnaah kwe het zelf ni :').Maar da is ook zo ene diejje bij zo echt kei harde strekewijve hangt nzu -.-' en die zijn vriende zijn echt gaste vn wanneer da die iet wete da een uur er na heel het school het weet;

    (...)
    Jama nhee gnaah kwe het zelf ni :').Maar da is ook zo ene diejje bij zo echt kei harde strekewijve hangt nzu -.-' en die zijn vriende zijn echt gaste vn wanneer da die iet wete da een uur er na heel het school het weet;
    gaa er dan alleen naartoe,als de meisjes er nie bij zijn...
    & geloof mij,Strekewijve zijn echt Geniale mensen :P
    die zijn Kapotlache,en ook lief (H)[heb nogal veel zoo'n vriendinnen,en word ook als zo iemand bekeke xD]
    &,als die jongen uu leuk vind,dan trekt hij zich er niks van aan,wa zijn vriendinne over uu zegge ;)
    Hopelijk helpt het iets[wa dak zeg] :P^^


    everybody needs a song.

    (...)gaa er dan alleen naartoe,als de meisjes er nie bij zijn...
    & geloof mij,Strekewijve zijn echt Geniale mensen :P
    die zijn Kapotlache,en ook lief (H)[heb nogal veel zoo'n vriendinnen,en word ook als zo iemand bekeke xD]
    &,als die jongen uu leuk vind,dan trekt hij zich er niks van aan,wa zijn vriendinne over uu zegge ;)
    Hopelijk helpt het iets[wa dak zeg] :P^^

    Kweni ;P ma waarschijnlijk vind die mij ni leuk ö ik weet het ni :')

    ik zou zo zeggen, go girl!!
    Als hij je dan toch altijd vriendelijk aankijkt zal hij er wel niet veel mee inzitten dat jij TH-fan bent!
    zoals ze bij ons zeggen, ge hebt touch!!;)


    Als je de smaak van liefde eenmaal te pakken krijgt <3