• Een vriendengroep gaat op vakantie naar Chili, maar onderweg word hun vliegtuig gekaapt. Iedereen moet uit het vliegtui springen, anders worden ze neergeschoten. De mensen stranden op Paaseiland, waar te weinig eten niet het enige is waar ze zich zorgen over moeten maken. Want er dwalen geesten rond, en de beroemde beelden zijn niet altijd zo normaal.....


    -Schrijf niet teveel voor een ander, tenzij je daar toestemming voor hebt.
    -schrijf met lees en ademhalings tekens.
    -als ik niet aanwezig ben op deze rpg moet tegene met de laatste post het nieuwe topic openen.
    -geen ruzie maken off-topic.
    - als je iets zegt wat niet bij de rpg hoort, doe dat dan tussen haakjes ()[]{}
    -Je mag fantasie gaven hebben, zoals geesten zien of aura's.


    Ik denk dat we niet meer dan 10 vrienden uti de vrienden groep doen...
    Er kunnen natuurlijk andere vriendengroepen zijn.

    als je een rol wilt maken, vul dan dit in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Familie:
    Rijk of Arm:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Karakter:
    Rol(wát ben je, ben je iemand uit de vrienden groep, steward/stewardess, tourist, anders...)
    Extra:



    Rollen:

    Meisjes
    -Alexa Esmee Bailey~vriendengroep-Mismi
    -Keniya Jazmyn Yuo~vriendengroep-PainEnds
    -Ann Maho~vriendengroep-GeverfdeDame
    -Eleonora Deborah Fay Cole~Vrienden groep- JustMx1D
    -Yayani Jefferson~tourist-CottonCloud
    -Kate Skye Woods~vriendengroep-HurtedHeart
    -Rachel Pennyworth~Stewardes-Avengers
    -April Justice~woont op het nabij gelegen Pinkstereiland-RememberYoux




    Jongens
    -Alex Connor~tourist-Mismi
    -Thomas Henglinston~tourist-Nyan
    -Gereserveerd door Pineaples
    -Jason Samuel Green~woont al op het eiland- JustMx1D

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 9:14 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Naam: Thomas (op zijn Engels uitgesproken)Henglinston
    Leeftijd: 16
    Familie: hij heeft 2 zusjes en 1 broertje
    Rijk of Arm: tussen de 2
    Uiterlijk(liefst met foto):


    Karakter: Thomas is een aardige persoon,met toch een misterieus kantje.Thomas is ook een sportieve persoon en kan nooit stilzitten,ook zecht hij vaak zijn eigen gedacht en is ook wat egoistish.
    Rol(wát ben je, ben je iemand uit de vrienden groep, steward/stewardess, tourist, anders...)toerist.
    Extra:Thomas wou naar Chili gaan om een mooi verhaal te schrijven.Over de cultuur van de mensen enzoo ,maar zijn reisje valt in duigen doordat het vliegtuig gekaapt raakt en hij vast zit met voor hem onbekenden op het misterieuse paaseiland.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 11:08 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Moet iedereen een gave hebben ofzo?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik wil wel een meisje invullen, maar vanaf morgen middag ben ik 3 daagjes weg. Dat is niet zo heel lang, dus dat moet niet zo heel problematisch zijn, right? :3


    yeehh

    Oke, is goed, ik zet jlie er allemaal bij.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    HurtedHeart schreef:
    [Moet iedereen een gave hebben ofzo?]


    (hoeft niet nee.)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Naam: Jayani Jefferson
    Leeftijd: 20
    Familie: Ze heeft een oudere broer die in New York is gaan wonen en haar ouders wonen in een klein, rustig dorp.
    Rijk of Arm: Tussenin
    Uiterlijk:


    Jayani draagt een bril met een groot, zwart montuur, heeft lichtbruin haar met een pony dat vlot over haar schouders valt een lichte grijze ogen met tintjes wit in de irissen. Ze draagt niet vaak make up en is iets langer dan het gemiddelde meisje. Meestal heeft ze een scherpe, oplettende blik in haar ogen.
    Karakter: Jayani heeft een geweldig geheugen. Ze vogelt dingen graag tot op de bodem uit en kan er niet tegen als ergens geen verklaring voor is. Ze is niet zo heel goed met andere mensen, aangezien ze nooit echt weet wat ze moet zeggen, en tegen haar vrienden komt ze soms een beetje over als een controlfreak aangezien ze alles graag geplant en op een rijtje heeft.
    Rol: Toerist
    Extra: Jayani is een journaliste en reisde naar Chili om daar een stuk te schrijven dat haar carrière kon laten beginnen. Ze heeft een passie voor klassieke talen en natuur en weet daar dus ook aardig wat over.
    Jayani heeft geen gave.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 21:22 ]


    yeehh

    CottonCloud schreef:
    Naam: Jayani Jefferson
    Leeftijd: 20
    Familie: Ze heeft een oudere broer die in New York is gaan wonen en haar ouders wonen in een klein, rustig dorp.
    Rijk of Arm: Tussenin
    Uiterlijk: -komt als ik een foto heb-
    Karakter: -komt-
    Rol: Toerist
    Extra: -komt-


    Ik zet en er morgen bij.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Naam: Kate Skye Woods
    Leeftijd:
    Familie: Kate haar ouders zijn overleden in een vliegtuig crash. Kate was de enige die het overleefd had. Ze zorgde voor haar broer en hij voor haar. Haar broer is nu 21.
    Rijk of Arm:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Rol: Vriendengroep
    Extra: Alles wat paranormaal is kan haar niet raken. Gaves noch geesten. Dus gaves van andere tieners werken niet op haar. De geesten hebben geen invloed op haar al kan ze ze als ze dat wilt wel horen.
    [De rest komt:)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    kunnen we vrijdag beginnen? 4 uur ofzo?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Naam: Ann Maho
    Leeftijd: 14
    Familie: Ann's ouders zijn niet gescheiden, 3 oudere broers, 2 jongere, 1 oudere zus, 2 jongere.
    Rijk of Arm: arm
    Uiterlijk(liefst met foto): zwart haar, met een blauwe pony. lang, slank, redelijk knap. (ze heeft niet de tatoo's zoals op de foto)


    Karakter: Ze staat voor nieuwe dingen open, zolang het maar in haar plaatje past waar ze in gelooft. ze is betrouwbaar en aardig, scherp en slim.
    Rol: de jongste (denk ik) van de vriendengroep
    Extra: Ann is erg geobsedeerd door Harry Potter, en ze geloofy er ook echt in. op het eiland komt ze er achter dat sommige spreuken ook echt werken. ze heeft een tatoo van het teken van The Deadly Hallows/De Relieken Van De Dood op haar boven arm. Ann kan aura's zien, en geesten die erg makkeljik zijn om te zien. ze kan haar aura afsluiten, zodat mensen haar gedachten enzo niet kunnen lezen. Ann is goed met vecht stokken, en ze heeft er ook een mee. Ook kan ze goed Karate.

    (wooow, ik heb een hele lijst met extra's :'D)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 14:49 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    CatEyes schreef:
    kunnen we vrijdag beginnen? 4 uur ofzo?


    {jij ben topic starter dus jij mag bepalen... maar volgens mij kan ik dan wel =) [<- ben verslaafd aan die smiley]}


    Do what people say you can't.

    Vrijdag kan ik dus niet >_>


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Je hoeft niet online te zijn ofzo, we kunnen ook donderdag


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik bedoel, niet iedereen hoeft er te zijn, dan word het juist druk.
    We kunnen ook zaterdag beginnen, dan zijn er meer mensen.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Hoeveel mensen kunnen er op zaterdag?
    Als het er minstens 5 is beginnen we dan.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.