• Mijn moeder en ik zijn het erover eens, dat Tom en Bill niet vol Duits zijn, want hun huidskleur is donkerder, en hun ogen staan anders. Ze zijn ontzettend fijn gebouwd. Mijn moeder zag het aan hun vader dat ze niet alleen duits bloed hebben ^^. Maar ik snap niet dat inteviewers daar niet naar gevraagd hebben ><

    Ik ben Nederlands, Frans, Duits en Amerikaans? Like; dat zie je toch ook niet aan mijn uiterlijk?


    Bij hun zie je dat dus wel aan hun uiterlijk.. ;)

    Ook niet alle belge zien er belgisch uit... je hebt gewoon mense die een beetje bruiner zijn...

    sorry, maar ik vind het nergens op slaan.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    (...)

    Bij hun zie je dat dus wel aan hun uiterlijk.. ;)

    Whaha, yeah right. En bij Gustav en Georg is het zeker wel te zien omdat zij dikker zijn? ><
    Hunn, je kunt niet weten wat voor nationaliteit iemand heeft door alleen naar zijn uiterlijk te kijken. Een Marokkaan kan net zo goed een Egyptenaar, een Tunesier of een Algerijn zijn >< Zo is dat met Europese mensen ook.


    Bored.

    Ik ben ook maar voor de helft Nederlands. Dat zie je ook niet.


    -

    Eeehm, iedereen heeft ergens wel wat buitenlands bloed, maar ik denk al... like... een jaar ofzo dat ze gedeeltelijk buitenlands zijn =']

    (...)
    Whaha, yeah right. En bij Gustav en Georg is het zeker wel te zien omdat zij dikker zijn? ><\
    oke, mag ik dit even heel erg hilarisch vinden xD_O_

    Goede moeder heb je dan :|
    ik kan dat niet zien hoor:$


    It's not the same without you.

    Njaa...mijn zusje heeft bruin haar en donkerbruine oge en is ook al wel redelek bruin van haarzelf en ik heb blond haar, groen/grijs/blauwe oge en ben veel minder bruin als haar...duzz...njaa, erges in de familie zal er bij bill en tom wel iemand vn n ander land tussezitte..maar bij georg is da dan toch oowk??


    Live for something or die for nothing

    Ik denk niet dat het aan je uiterlijk te zien valt welke nationaliteit[/of zoietsxD] je hebt!

    o.. x3 sal wel.. boeit da wa O_o ??


    ik heb antilliaans neefje en nichtje en half turkse neef n_n jajaa x3 mr aan mijn neef is niet te sien dat hij turks is maar bij mijn nichtje en neefje wel dat ze antilliaans sijn


    We can only learn to love by loving.

    ZE ZYN KWART BELGISCH
    Is niet waar hoor, maar "t zou wel cool zijn (cool)


    Moof

    misschien kweetniet


    You are so god damn Sexy <3

    Ik ben zelf een afstammeling [WTF?] van Engeland, maar aan mij zie je het ook niet.
    Weet je hoe het komt? Omdat Engelaars [:|?] geen bepaald uiterlijk hebben, daar is alles door elkaar dusja xD
    De meeste mensen zeggen dat k Chinees ben..
    Omdat ik kleine oogjes heb..
    Ik vind van niet...
    En ik vind het dom dat het al van het uiterlijk moet afhangen _ _"


    Moof

    Dus Duitsers zijn dan volgens haar;

    Schele bleekscheten met een bierbuik? xD


    I want my bloody cheese now!^^