• wie is er ook zo fan van TVD ??

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    haha ja das waar, noem jij eens een knappe acteur dan

    Demon's uitsprakenzijn idd gewoon geweldig, ben ook team salvatore gwn. :Y) 'Hi, I'm Ian, ow Sorry.....' *Laughing very loud*

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 19:06 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    haha ja die blooper is egt geniaal

    Ik vind de serie geweldig, heb ook de boeken serie geprobeerd maar kom er echt moeilijk doorheen, en ze is daar ook heel anders, ik denk dat het niet zo goed is om de serie en boeken te combineren dus houd ik het bij de serie. Ik ship Delena en ik vind eigenlijk het laatste seizoen wel minder, maar nog wel geweldig goed. Ik ben heel benieuwd naar het volgende seizoen! (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ik wil egt weten hoe elena als vampier is hea! als je de trailer kijkt zie je haar uithalen met der vampier tanden :P

    In het boek bijt ze, hoe heet ze ook alweer, die ex van Alaric, die vrouw die in het ziekenhuis werkt, hoe heet ze ookal weer, weet het niet meer.... Maar die bijt ze dan als eerste en ze loopt ook even leuk door de zon....


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ooooeeeeh waar kan ik die promo zien? (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ssalvatore schreef:
    ik wil egt weten hoe elena als vampier is hea! als je de trailer kijkt zie je haar uithalen met der vampier tanden :P

    Ik vind het eigenlijk best wel jammer dat ze vampier wordt :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    hierzo


    Save me from myself.

    Naomia schreef:
    In het boek bijt ze, hoe heet ze ook alweer, die ex van Alaric, die vrouw die in het ziekenhuis werkt, hoe heet ze ookal weer, weet het niet meer.... Maar die bijt ze dan als eerste en ze loopt ook even leuk door de zon....


    zij heet Meredith, en hoe weet je dat ?!

    voor degene die de promo nog nie gezien hebben, hier is de link: http://www.youtube.com/watch?v=K5t0GVUIHm0

    Ssalvatore schreef:
    haha ja das waar, noem jij eens een knappe acteur dan

    Hmm.
    Matthew Gray Grubler
    Nils Allen Stewart
    Jackson Rathbone

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 19:37 ]


    Ex astris, sciencia

    Jullie beseffen toch dat dat geen echte promo is?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wacht, volgens mij klopt dat niet, waar heb ik dat nou gelezen.... Weet het niet zeker.... Waarschijnlijk gebeurt het toch niet....


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Stephan is zo fucking lief omfg en tja Damon is dan zo hot maar tegenlijk een bad-ass dus ja #TeamSalvatore

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 19:38 ]