• Wie kent het? Je kunt het via deze site aanvragen.

    Wat is een dagelijkse gedachte? Een dagelijkse gedachte kan een oude wijsheid zijn, een (buitenlands) spreekwoord of gezegde, een dichtregel, een beroemd citaat enzovoort.
    Je krijgt het bij ieder begin van de dag in je mail als je je ervoor inschrijft. Leuk om de dag mee te beginnen! (krul)

    Zelf vind ik het altijd heel leuk. Soms moet je even goed nadenken, zo van 'Wat word er bedoeld?' of soms denk je 'Hé, dit is op mij van toepassing' (of juist niet).

    Dit was de dagelijkse gedachte van vandaag:

    "Het mooie van liefde is dat het je helpt
    om nóg meer jezelf te worden."

    Hadewich Minis (ingestuurd door: Jeanne Valk, tilburg NL)


    Voor mij is dit zeker waar, maar ik denk niet voor iedereen. Is het voor jullie waar?
    En lijkt het jullie ook leuk om iedere dag een gedachte in je inbox te krijgen? (:

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 16:14 ]


    You are beautiful, you are love.

    Ooh, dat lijkt me leuk! Ik hou van zulke mooie uitspraken (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Het lijkt me wel heel leuk, maar ik geef niet graag mijn emailadres zomaar op (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Kun je ze zelf ook inzenden?


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Kun je ze zelf ook inzenden?


    Ja, dat kan inderdaad. Bij het kopje "Mijn gedachte opgeven".

    @Lilium, het is naar mijn weten een hele veilige site. (:


    You are beautiful, you are love.

    Sorry voor uppen, maar ik gun dit meer mensen!


    You are beautiful, you are love.

    Ja, ik heb al een 'abonnee' sinds een paar jaar.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Oeh, ik heb me aangemeld!


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb me ook aangemeld :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.